Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
    Toch veel mooi blauw tussen, die kleur van die Giulia is een van mijn favoriete!
    Op de foto's hier wel ja.
    Maar vaak is de kleur in de buitenlucht toch weer heel anders dan op een foto binnen getrokken onder spots.

Ben wel blij dat er kennelijk weer wat meer frisse kleuren mogen komen.
    Blauw is meestal wel te krijgen, maar dan is het een donkerblauw.
    Bvb Passat is alleen in saaie kleuren te krijgen, AllTrack was eerst in mooi oranje te krijgen, maar ondertussen ook niet meer.
    Op de Duitse VW site staan echter wel enkele frisse kleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
      Op de foto's hier wel ja.
      Maar vaak is de kleur in de buitenlucht toch weer heel anders dan op een foto binnen getrokken onder spots.

Ben wel blij dat er kennelijk weer wat meer frisse kleuren mogen komen.
      Blauw is meestal wel te krijgen, maar dan is het een donkerblauw.
      Bvb Passat is alleen in saaie kleuren te krijgen, AllTrack was eerst in mooi oranje te krijgen, maar ondertussen ook niet meer.
      Op de Duitse VW site staan echter wel enkele frisse kleuren.
      Das wel waar, maar aan da blauw kan toch weinig verkeerd gaan, met zonlicht zelf nog verbeteren.

Inderdaad, bij Peugeot van hetzelfde, allemaal saaie, donkere kleuren, voor mijn vriendin hebben we toen gekozen voor Emerald Crystal, vrij donker, maar al bij al nog een mooie kleur bij zonlicht, kunt ge een beetje vergelijken met het Blue Reflex van Mazda, komt pas tot zijn recht bij zonlicht.

Comment

• Dat blauw was eind jaren '80 al een hype ... toen was het vrij populair o.a. bij Opel, nl. bij de Kadett GT en de Kadett GSI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
          Dat blauw was eind jaren '80 al een hype ... toen was het vrij populair o.a. bij Opel, nl. bij de Kadett GT en de Kadett GSI.

Mijn vader reed in de jaren '80 met een blauwe Mazda 626. Nadien is hij er enkel maar op achteruit gegaan, donkerblauw, grijs, beige,...

Comment

• Daar zit wat in natuurlijk . Maar dan toch liever de kleine meerprijs voor de toyota met 200pk

Comment

Nadien is hij er enkel maar op achteruit gegaan, donkerblauw, grijs, beige,...
              Hangt ervan af wat er onder die kleurtjes zat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Hangt ervan af wat er onder die kleurtjes zat ?
                Peugeot 405 Privilège, Mercedes C220 en waar hij nu nog altijd mee rijdt, Peugeot 5008 monovolume (vorige model), waarvan die Peugeot 405 toch nog altijd mijn favoriet is, leren mee rijden ook.

Mijn broer heeft die overgehouden, maar iets later perto gereden. Stond toen 200 000 km op de teller, volledig in orde nog.

Zo eentje, maar dan in het donkerblauw.

Last edited by ; 23/01/2018, 20:33.

Comment

• Toen zag een auto er nog uit zoals een auto er hoorde uit te zien. Als je sommige modellen nu bekijkt, .. dan .. ja.

Comment

Peugeot 405 Privilège, Mercedes C220 en waar hij nu nog altijd mee rijdt, Peugeot 5008 monovolume (vorige model), waarvan die Peugeot 405 toch nog altijd mijn favoriet is, leren mee rijden ook.

Mijn broer heeft die overgehouden, maar iets later perto gereden. Stond toen 200 000 km op de teller, volledig in orde nog.

Zo eentje, maar dan in het donkerblauw.
                    Wij hadden ook zo een: in dat mooie donkergroen van hierboven, met een lichtgrijs fluwelen interieur. Gekocht nadat ik mijn 205je dubbeltoe had gereden. Ik mocht dat verder doen met de Jetta 1.3 van mijn ma, en er kwam een nieuwe tweedehandse voor de mama. Een 2.0 SRi, een schitterende reiswagen: lange afstanden aan hoge snelheden waren geen probleem, alleen af en toe eens tanken. Zalige zachte Franse fauteuils.
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                      Toen zag een auto er nog uit zoals een auto er hoorde uit te zien. Als je sommige modellen nu bekijkt, .. dan .. ja.
                      Tijdloos model en zaligen bak om in te rijden! Ik reed daar eigenlijk wel graag mee. Baja die 508 is ook nog wel mooi, ma lomp! Je ziet ze ook maar weinig rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Wij hadden ook zo een: in dat mooie donkergroen van hierboven, met een lichtgrijs fluwelen interieur. Gekocht nadat ik mijn 205je dubbeltoe had gereden. Ik mocht dat verder doen met de Jetta 1.3 van mijn ma, en er kwam een nieuwe tweedehandse voor de mama. Een 2.0 SRi, een schitterende reiswagen: lange afstanden aan hoge snelheden waren geen probleem, alleen af en toe eens tanken. Zalige zachte Franse fauteuils.
                      Mooi en simpel, met niet al te veel brol gelijk de dag van vandaag!

De laatste dagen enkele auto's aan het configureren geweest en amai, pfff de mogelijkheden die je tegenwoordig hebt. Vooral bij duurdere merken dan, Audi, BMW, Jaguar,...
                      En de opties ja, voor mij zijn ze daar echt in aan het overdrijven! Die wagens zijn duur, maar ik kan begrijpen waarom...
                      Last edited by ; 24/01/2018, 13:09.

Comment

• toch rijdt iedereen tegenwoordig zelf op zeer jonge leeftijd veel dikkere auto's dan pakweg 25j geleden. Begrijpe wie begrijpen kan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          toch rijdt iedereen tegenwoordig zelf op zeer jonge leeftijd veel dikkere auto's dan pakweg 25j geleden. Begrijpe wie begrijpen kan...
                          Lenen aan 0,0%. Logisch toch.

Comment

toch rijdt iedereen tegenwoordig zelf op zeer jonge leeftijd veel dikkere auto's dan pakweg 25j geleden. Begrijpe wie begrijpen kan...
                            Begrijp het ook niet, heb nooit een grote wagen gehad, heb ook geen kinderen en ik denk niet dat ik ooit een grote wagen zal rijden, liever iets klein sportief! Mag een beetje vooruit gaan, maar moet ook geen bom zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Lenen aan 0,0%. Logisch toch.
                            Dan nog, zijn meestal wagens van +40 000€... Ieder zijn ding natuurlijk, maar mijn voorkeur ging toch eerst naar een eigen woning.
                            Men is ook ni realistisch, da zijn geen wagens voor gewone werkmensen. Moest ik het kunnen, ik zou het wsl ook doen, maar enkel en alleen als ik er mij gene zeer aan doe.

Comment

• Tja, of de papa, mama, pepe, meme, suikertante of suikernonkel die wat bijlegt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Tja, of de papa, mama, pepe, meme, suikertante of suikernonkel die wat bijlegt.
                                Dan nog kunt ge da geld beter investeren e. Maja sommige doen gewoon waar ze zin in hebben, ge leeft maar ene keer, ma heb toch graag wa zekerheid ook voor de toekomst. Hoe duurder de wagen, hoe meer verlies nadien, verzekering kijkt enkel naar de standaard prijs, de vele opties, die al snel oplopen bij dergelijke wagens, wordt geen rekening mee gehouden en dan doe je, bij eventueel ongeval toch al snel enkele duizenden €'s verlies. De ene is sneller content dan de andere zeker, zonde om met zulke wagens hier in België rond te tuffen en met al die jaloerse mensen... Zou toch ni gerust rondrijden! Ik ben nu al slaaf van mijn MX-5'je, zou ni graag hebben dat die iets overkomt.

Comment

• 'Gewone werkmensen'. Dat klinkt toch altijd vies hé
                                  Ik vraag me meestal of hoe het komt dat die 'gewone werkmensen' met dikkere wagens als ik rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                    'Gewone werkmensen'. Dat klinkt toch altijd vies hé
                                    Ik vraag me meestal of hoe het komt dat die 'gewone werkmensen' met dikkere wagens als ik rijden.
                                    Pff heb daar geen problemen mee, ik verdien ze ni slecht, heb alles wat ik wil, kan altijd beter natuurlijk, maar ben ook maar ne gewone werkmens, aleja ne gewone, ene die in ploegen werkt. Ik vraag mij af hoeda mensen die een job overdag hebben met zo dikke wagens kunnen rijden! Die zijn elk weekend en feestdagen thuis en hebben ook alles en soms nog meer! Als ge advocaat, dokter, om maar een voorbeeld te noemen, zijt kan ik er nog inkomen...
                                    Erven ofzo wsl ofwel dikke leningen en weinig brood op de plank, geen idee eigenlijk! Het gat in de markt misschien?

Comment

• Vriend van mij is zelfstandig metser. Werkt nine to five (allez 7 to 5), en nooit 'in't weekend. Heeft zichzelf net een Porsche Macan gekocht.
                                      't Is maar hoe je't aanpakt zeker?

Comment

• Al mijn wagens waren toch verzekerd voor het volledige bedrag zijnde catalogusprijs + opties en dit met een vastgestelde waarde voor 2 jaar.

Comment

Vriend van mij is zelfstandig metser. Werkt nine to five (allez 7 to 5), en nooit 'in't weekend. Heeft zichzelf net een Porsche Macan gekocht.
                                          't Is maar hoe je't aanpakt zeker?
                                          Ge moet durven ook natuurlijk, zou ook graag zelfstandige zijn, maar zou begot ni weten hoe daar aan te beginnen en in wat?? Eenmaal ge in uwe vaste sleur geraakt, moeilijk uit te geraken! Leningen lopen, het geld moet er op tijd liggen, risico nemen om dit alles op het spel te zetten? Ahja het leven is aan de durvers zeker!
                                          Als zelfstandige heb je ook nooit gedaan denk ik, ook hard werken waarschijnlijk.

Met da geld zou ik mij wel iets anders kopen.

Comment

Working...
                                          X