Hier 9.0L met een 2.0 I4 met 130pk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
gemiddelde verbruik dieselwagen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenHier 9.0L met een 2.0 I4 met 130pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Uw camionette?
Valt eigenlijk nog mee vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
Valt eigenlijk nog mee vind ik.
Ik kan de camionet op het werk op 8 liter krijgen (boordcomputer), als onze ploegbaas d'r mee rijd dan is dat het dubbele!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat valt idd mee.
Ik kan de camionet op het werk op 8 liter krijgen (boordcomputer), als onze ploegbaas d'r mee rijd dan is dat het dubbele!
Moest ik eco rijden, zou 8L inderdaad wel moeten lukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
je weet toch als het pistool afslaat, je dan nog 7 liters extra kan tanken, ik krijg meestal meer dan 70l er in & doe tussen de 1100 &1200km per tank2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Serieus hoge getallen hier, en dat met diesels...
Skoda Superb Combi Elegance 2.0 CR TDi met 140Pk/320Nm gechipt naar 186Pk/405Nm
Zomerbanden: 4,8007 gemiddeld (114 tankbeurten)
Winterbanden: 5,2353 gemiddeld (34 tankbeurten)
Gemeten waardes tankbeurt tot tankbeurt. Moet wel erbij zeggen dat mijn woon-werk elke dag 2 x 60km is, waarvan 50km autostrade, en ik rij buiten de spits. Korte ritjes in het weekend probeer ik zoveel mogelijk te doen met de auto van mijn vriendin.
En ik hou van Klara in de auto. Lekker rustig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenBMW525d 4cil 218pk door D: 7,2l/100km
stadsverkeer: 9l
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltdMet mijne Tiguan 2.0tdi zit ik met vlotte rijstijl tussen de 6.0 en 6.4L. In de winter nu 6.4L. In de zomer 6L.
De vrouw des huizes slaagt erin 6,7 te halen.
En het is allesbehalve van snel te rijdenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
BMW 3-reeks F31 320d (184 Pk) met sportautomaat en overbemeten 255/225 'anti-eco' Michelin PSS banden. Gemiddelde gemeten op jaarbasis, op BC: 5,8l. Reëel zo'n 6 liter (BC liegt wat). Zelden tot nooit (ultra) korte ritten. Wanneer olietemp oké is rij ik, indien mogelijk, nagenoeg altijd vlot tot zeer vlot met de automaat in sportmodus. Enkel lange (en minder drukke) ritten op de autosnelweg in comfort modus.Last edited by Jakkel; 30/01/2018, 09:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBMW 3-reeks F31 320d (184 Pk) met sportautomaat en overbemeten 255/225 'anti-eco' Michelin PSS banden. Gemiddelde gemeten op jaarbasis, op BC: 5,8l. Reëel zo'n 6 liter (BC liegt wat). Zelden tot nooit (ultra) korte ritten. Wanneer olietemp oké is rij ik, indien mogelijk, nagenoeg altijd vlot tot zeer vlot met de automaat in sportmodus. Enkel lange (en minder drukke) ritten op de autosnelweg in comfort modus.
Comment
Comment