Oorspronkelijk geplaatst door timothy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
gemiddelde verbruik dieselwagen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
De 3 liter diesels van bmw zijn ook de enige fatsoenlijke en betrouwbare motoren die ze hebben.
Comment
-
Een beeld zegt zoveel meer dan woorden...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDus toch een ei onder je pedaal?. Onze vriend Tomski doet veel file, ik doe enkel grote banen en snelweg buiten spitsuren.
Gemiddeld verbruik berekend bij stilstand in file is op dat moment immers oneindig veel per kilometer.
Comment
-
file was zuiniger, toen ik nog dagelijks in de file stond stond ie op 9,5 liter gemiddeld. Sinds ik nu gewoon 's morgens 2 km rij, de kleine afzet en terugbol (met heel wat startstopverkeer, kruispunten, lichten..etc op koude motor) gloeh-gloeh-gloeh2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenEen beeld zegt zoveel meer dan woorden...
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenEen beeld zegt zoveel meer dan woorden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenfile was zuiniger, toen ik nog dagelijks in de file stond stond ie op 9,5 liter gemiddeld. Sinds ik nu gewoon 's morgens 2 km rij, de kleine afzet en terugbol (met heel wat startstopverkeer, kruispunten, lichten..etc op koude motor) gloeh-gloeh-gloeh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGemiddelde verbruik moet je over een lange periode berekenen. Ik heb mijn verbruiksmeter al meer dan een jaar niet gereset.
Heb jij ook dat appje op je gsm dat de ritgegevens registreert per rit als je de gsm inplugt in je auto ? Dan zie je werkelijk per rit hoe snel je gemiddeld reed, uw verbruik, de tijd dat je erover deed, hoever je nog kan met je inhoud van de tank, enz. En die houdt dat bij elke rit. Zo heb ik dus heel wat ritten in dat appje staan met daarvan het gemiddelde verbruik. Is wel tof eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
is dan ook maar je kort geheugen hé
Zie verder...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Is dat ook een drieliter Metaxa ? Zo ja... dan is dit bijzonder weinig. Laagste verbruik dat ik ooit behaalde was 6,1 liter maar niet in eco modus gereden en wel vlot verkeer altijd, snelweg niet boven de 130 geweest toen.
(Eco-rijden gebeurt af & toe al wel eens om eens een wedstrijdje tegen mezelf te spelen).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
3.0L hé. Eco-modus wat is dat? Dat heb ik nog nooit opgezet zulle. Das aan mij niet besteed.
(Eco-rijden gebeurt af & toe al wel eens om eens een wedstrijdje tegen mezelf te spelen).
Is wel een net verbruik voor een drieliter, denk niet dat ik 5,2 ooit zou kunnen halen. Hoeveel verbruik je op lange termijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGemiddelde verbruik moet je over een lange periode berekenen. Ik heb mijn verbruiksmeter al meer dan een jaar niet gereset.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Ja inderdaad. Mijn laatste gemiddelde waar ik een foto van heb is ook alweer 100k km geleden met de huidige en ziet er zo uit:
Of ga je eens doorduwen naar 1mio km gewoon "omdat het kan"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Wanneer ga je deze vervangen?
Of ga je eens doorduwen naar 1mio km gewoon "omdat het kan"?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa
Er staan er nu 376K op. Normaal gaat ie weg ergens begin april...2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
Comment