Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Mijn diesel is weg... Ingeruild voor een andere diesel.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Oh, ik dacht dat ie op water ging rijden...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik betaalde (geloof eind jaren negentig) 28.000 Bef voor een 250D. Dus zo'n 700 Euro. Hoeveel een 300D moest betalen, weet ik niet meer. Maar zal iets in de orde zijn van wat ik nu voor een 3000cc betaal. Die periode was dieseltax gelijk aan de benzinetax plus de helft ervan.
In u berichten ongeveer uitgemaakt dat ge ook een NA'tje hebt, is da al lang? Of nog maar net? Heb je daar een topic over?
Heb idd een NA van 92 staan, is een restauratie project waar ik hoop tegen de zomer al mee te kunnen rijden.
Topic staat niet echt openbaar maar dat komt wel nog. Heerlijke community, die Mx-5 freaks
Heb idd een NA van 92 staan, is een restauratie project waar ik hoop tegen de zomer al mee te kunnen rijden.
Topic staat niet echt openbaar maar dat komt wel nog. Heerlijke community, die Mx-5 freaks
Ben benieuwd, altijd leuk die projectjes volgen! En ik hoop ook is samen te kunnen rijden, mij voorgenomen van deze zomer is wa meer rond te rijden, ritten mee te doen.
Ben benieuwd, altijd leuk die projectjes volgen! En ik hoop ook is samen te kunnen rijden, mij voorgenomen van deze zomer is wa meer rond te rijden, ritten mee te doen.
Heb hem in de oltimer sectie gezet.
Rondritjes zijn cool, amuseer mij altijd en dat gaat met de MX-5 nog beter gaan.
Komt er nu ook een quota op de kms die ge moogt vliegen (want kerosine is nu ook niet de properste brandstof) of online-shopping? (al die camionetten die deze leveren)
dat van die camionnettes is zever he, ik heb hier eerder ook al over gediscussieerd. Vroeger ging je naar de winkel met de auto en nu koop je op internet en komt er een auto naar je toe. een auto rijdt er dus koste wat kost. Maar het is dus geen en en en verhaal he. Vaak zijn die bestelbusjes dan nog zuiniger dan de oudere auto die je hebt staan.
De enige die hier het nadeel van in zien zijn de horeca. Omdat je niet meer naar de stad gaat voor de winkels ga je ook niets meer extra consumeren.
===================================
Verder gaven ze in 2011 nog premies op een diesel. bluemotion e.d. was toen hot. Toen zijn ze begonnen dat diesel veel stikstof heeft. Dus nu is diesel slecht, iedereen aan de benzine. maar benzine stoot meer co² uit dus dat wordt de volgende stap die ze gaan aanpakken. Het enige voordeel voor de staat is dat benzine meer verbruikt er er dus meer accijnzen in de staatskas komen.
Vrachtverkeer is vorig jaar met 50% toegenomen en als oorzaak werden vooral de lichte vrachtwagens/camionnettes genoemd die de online aankopen aan huis brengen. Mijn supermarkt is 1km van huis en daar ga ik met de fiets naar toe.
En een geladen bestelbus is zuiniger dan een oude wagen? Komaan man, word eens wakker.
Je kunt het ook anders bekijken, als een camionette volgeladen is met pakketjes is dat dan niet beter dan dat iedereen van diezelfde pakketjes hun wagen buiten haalt om het te gaan afhalen? Meestal hebben ze het dan nog niet op stock zoda ge der nog is een 2de keer kunt achter rijden ook.
Langs den andere kant koop ik wel meer, omdat het gewoon veel te gemakkelijk is en vele dingen gewoon in de winkel niet verkrijgbaar zijn.
Vrachtverkeer is vorig jaar met 50% toegenomen en als oorzaak werden vooral de lichte vrachtwagens/camionnettes genoemd die de online aankopen aan huis brengen. Mijn supermarkt is 1km van huis en daar ga ik met de fiets naar toe.
En een geladen bestelbus is zuiniger dan een oude wagen? Komaan man, word eens wakker.
hoe weinig koop jij dan? Een bak bier, 6flessen wijn of een doos waspoeder of bv een watermeloen of dergelijke kan je al moeilijk met de fiets meenemen. Tenzij je zo een in de wegrijdende bakfiets hebt. Maar dat zal wel niet of je zat hier niet op een pro-auto forum.
Comment