Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We schrijven 2018, de PvdA wint met overdonderende meerderheid de verkiezingen en verplicht ons om nog maar 1 auto te bezitten voor de rest van ons leven. (zoals in Cuba)
Met welke wagen ga je de rest van je leven rijden en waarom??
Mijn keuze : Mercedes S560L. Wegens het comfort.
Wel, als de PvdA wint, dan is die keuze ook een zeer mooie middelvinger in hun richting
Eén vraagske... Als PvdA wint, worden onze wegen dan nog degelijk onderhouden ? Afhankelijk van het antwoord vraag ik dan een mogelijkheid tot het herzien van mijn eerste keuze.
Eén vraagske... Als PvdA wint, worden onze wegen dan nog degelijk onderhouden ? Afhankelijk van het antwoord vraag ik dan een mogelijkheid tot het herzien van mijn eerste keuze.
De meeste belastingopbrengsten zullen worden gebruikt voor uitbreiding van het openbaar vervoer. Wegonderhoud zal afgebouwd worden.
Maak jullie geen illusies. mertens opent direct terug de Ford fabriek en koopt dan de oude productieljnen van Trabant op die nog ergens in een museumkelder in de DDR staan
Waarom diesel als je dan meteen tweetakt kan terug brengen?
Die geur van de grijze walm van een tweetakt motor op volle toeren waar men een extra procentje van die racesiroop toevoegde om zeker een goede smeirink t hebben
Zonder enige politieke overweging zou ik nu zeker mijn Allroad houden als enigste wagen. Kan ik nog gemakkelijk 20 jaar mee verder als we er voor privé gebruik maar 15k per jaar zouden doen. Nu er echter wat anders op komst is gaat het ook de bedoeling zijn dat we de RS3 meenemen tot we het rijbewijs aan de haak gaan hangen. Meer moet dat volgens mij niet zijn.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Die geur van de grijze walm van een tweetakt motor op volle toeren waar men een extra procentje van die racesiroop toevoegde om zeker een goede smeirink t hebben
Comment