Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Andere motor insteken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Andere motor insteken

Hallo autoforum leden,

Ik ben een leek op gebied van auto's.
    Onlangs na veel problemen heeft de garagist geconstateerd dat ik mijn cilinderkop moet veranderen van mijn passat 2.0 tdi 140pk.
    Net de prijzen gezien en ze swingen nogal de pan uit.

Als ik zo de prijzen zie dan kan ik er misschien ineens een andere motor insteken, en op een of ander manier ben ik er serieus over aan het nadenken

Is het mogelijk om er bijvoorbeeld een 3.0 tdi in te steken of een 2.0 tdi met 190 pk of is het niet allemaal zo makkelijk als het lijkt?

2.0 is nog overkomelijk. Iets anders lukt toch niet voor de keuring.
    Polo 6n 1.4

Comment

Maar of die nieuwe motor in betere staat gaat zijn, en qua budget vergelijkbaar met een nieuwe cilinderkop, dat is een andere vraag.

Vooraleer je dat door uw garagist laat doen, vraag eens een paar andere garages naar een offerte.
      En hoe oud is je auto, hoeveel km?

Comment

De man die al eerder een paar interessante opics opende over het verbruik van zijn auto wil er nu een andere motor laten in stoppen ... da's mooi.

Wel eerst toestemming aan de importeur vragen als je wil upgraden, da's belangrijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
          2.0 is nog overkomelijk. Iets anders lukt toch niet voor de keuring.
          sinds wanneer kijkt de keuring naar je motor?
          lets have some more member berries

Comment

Veel succes met zoiets wet-conform (en tegen een prijsje) te laten uitvoeren...
            King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
            2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten

Ja, ze zien het blijkbaar toch als je van een 4 naar 6 cilinder ombouwt.

Comment