Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Andere motor insteken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    In principe heb je volledig gelijk natuurlijk, mezelf kennende zou'k wel is bij de chef gaan en mijn mening zeggen en dan braaf betalen om ervan af te zijn lol.
    Ik heb in het verleden te veel met mijn kloten laten rammelen, dat is nu gedaan.
    Ze kunnen wel proberen, maar ze gaan van een kale reis thuiskomen.

D'r is ook eene in de straat hier die dat nu probeert te doen, maar die ga ik ook goed bij z'n kloten hebben, dat hem maar wacht.
    Die pest de mensen hier in de straat al bijna zo lang als hem hier woont en ze laten hem nog doen ook. (ze hebben zelfs schrik van hem)
    Ik heb tot 2 weken terug geen problemen met hem gehad, maar heb altijd gezegd dat het bij mij niet zou pakken.
    Wel nu is het begonnen en wees maar zeker dat hem gaat bloeden!!!
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Op het tuningverslag van mijn Zed staat verduisterde zijruiten en achterruit en ook veerpootbrug,deze veerpootbrug zit wel origineel op de auto .
      Had er enkel veerpootbrug opgestaan betaalde ik dit ook niet.
      http://

Last edited by camaro 68 rs; 04/02/2018, 09:52.
      Z4 M40i

Comment

Doe maar eens een crash, het eerste wat die verzekeringsmannekens doen is de ecu uitlezen. Lap, niet verzekerd bij 'n zwaardere motor of gechipte.
        Doe het oude blok niet meteen terug, maar wissel alle sensoren en aqtuatoren.
        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Ja, maar wat doe je ertegen...?
          Ik ben naar de stationschef geweest. Het ding was dat ik ook een halve inch bredere velgen had steken dan origineel. Dus ik had sowieso een tuningverslag. En eenmalig 8 euro betalen, daar kan ik mee leven.

Comment

mijn tuning is led binnenverlichting die niet comform was... is wel gewoon de stock lighting pack optie. dat er andere voor en achterlichten op de wagen zitten zien ze dan weer niet.
            nu ik betaal ook hoe dan ook voor tuning verslag door de uitlaat en de schokdempers.
            ook grappig dat ze zeggen dat dit er op moet ook al is het gewoon een fabrieksoptie en dat dit genegeerd moet worden... waarom moeten ze dat er dan op zetten?
            lets have some more member berries

Comment

In principe heb je volledig gelijk natuurlijk, mezelf kennende zou'k wel is bij de chef gaan en mijn mening zeggen en dan braaf betalen om ervan af te zijn lol.

kleine nota. ik heb dit ook voorgehad met een firebird waar een trans am spoilerkit op stond.
              dan krijg je inderdaad en tuningrapport. waarop staat dat dit een fabrieks uitbreiding is.
              maar je moet hier dan geen 7 euro extra voor betalen. je krijgt gewoon een tuning rapport waar dit op staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Ik kreeg ooit een tuningverslag op de keuring. Omwille van de originele donker getinte ruiten.
                ik voor standaard LED dagrijlichten ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                  Op het tuningverslag van mijn Zed staat verduisterde zijruiten en achterruit en ook veerpootbrug,deze veerpootbrug zit wel origineel op de auto .
                  Had er enkel veerpootbrug opgestaan betaalde ik dit ook niet.
                  kan toch nooit standaard zijn ?!? :-O

zie inkeping in afschermkap ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

kan toch nooit standaard zijn ?!? :-O
                    zie inkeping in afschermkap ;-)
                    Daarom juist wel die beschermkap is zo gemaakt om de brug in te werken zodat ze niet te hoog zou zijn
                    kijk ook waar die verstevigingen naar de voorruit toe ingewerkt zijn in de kunststof

foto van eender welke 370Z geplukt van internet.
                    Last edited by camaro 68 rs; 06/02/2018, 09:18.
                    Z4 M40i

Comment

Denk dat Stef sarcastisch bezig was, en dat elke persoon met wat verstand die link kan leggen dat het OEM is als ze dat zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                        Denk dat Stef sarcastisch bezig was, en dat elke persoon met wat verstand die link kan leggen dat het OEM is als ze dat zien
                        just PM ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Zoals ik dus al zei, weigeren te betalen!
                          Desnoods moeten ze de constructeur maar contacteren, maar als ze mij dat lappen dan leg ik heel het keuringstation plat als het moet.
                          Khoop dat ze dat u ooit lappen

Comment

niet betalen = u papieren niet terug

Alle zo gaat dat bij de stations in mijn regio er aan toe.

Comment

Ik zou wel betalen voor de keuring he, alleen niet voor dat tuningverslag wanneer mijn auto volledig origineel is.
                              Dat is toch niet meer dan logisch.
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Je betaalt ofwel het volledige bedrag, en krijgt je papieren terug.
                                Ofwel houden ze je papieren in.
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Dus jij zou betalen voor iets wat ze je onterecht aanrekenen?
                                  ​​​​​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                    Je betaalt ofwel het volledige bedrag, en krijgt je papieren terug.
                                    Ofwel houden ze je papieren in.
                                    Auto op slot doen en midden de keuring laten staan, en in bureau van de chef gaan zitten :-)

Comment

Hij is al op slot en hij staat al buiten voor je gaat betalen ... bij jullie niet dan ?

Of ga je nog een keer aanschuiven ?

Comment

Ik blijf altijd bij de controleur en ieder punt wat gechecked wordt moet ik weten of er opmerkingen zijn, ik vraag dat ook uitdrukkelijk. Mocht er over iets discussie zijn en ik weet dat ik recht in mijn schoenen sta dan zou ik dat zo oplossen . Vooraleer de factuur gemaakt is ;-)

Comment

Working...
                                        X