Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto wassen op oprit in gepolierd beton

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Te zacht, daar duwen de kiezels gewoon door

Comment

Mensen die net van zon kiezeloprit komen zijn alvast een plezier om achter te rijden
      Die dingen verhuizen ook overal heen. Nee, liever asfalt op beton.
      Maar ieder zo zijn ding he, zolang ze niet op andermans wagen belanden.
      Suggestie banden is dan weer
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
        Kiezelsteentjes met de juiste korrelmaat zijn zeer praktisch en bovendien goedkoop.
        Wij gaan in het voorjaar onze kiezeloprit aanleggen. Enig idee welke korrelmaat het beste is?

Comment

Kiezels vind ik nu niet meteen ideaal om een auto op te wassen. Je zit al wel eens op je knieën om bv de velgen te doen, en dan zijn die kiezels nogal pijnlijk. Ik heb zo’n mousse mat, maar handig is het niet.
          Kleine wieltjes van bv een stofzuiger, hogedrukreiniger, slangenhaspel, garagekrik, gereedschapskist,... rollen niet op gravé of dolomiet.
          Daarnaast durft er ook wel eens prut opspuiten tegen de auto als je per ongeluk met je HD-reiniger in de steentjes mikt.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

zever! gezever
            Met sneeuw /aanvriezende regen is het idd superglad, maar dan ligt vrijwel alles glad

Maar bij gewoon regenweer kan ik zelfs mijn voet niet laten glijden als ik het zou willen..
            Wij hebben zelf geen coating laten leggen.
            Hangt er vanaf welke samentelling beton het is. Wegenis beton die je poliert is levensgevaarlijk bij regen. Collega heeft ooit die beton laten polieren aan Roecol. Heeft alles mogen laten kogelstralen wegens het schuiven van de vrachtwagens.
            Ondergrondse parking van Ikea in Gent hebben ze ook moeten aanpassen met een coating.
            Tussen industrieel glad polieren en particulier een oprit leggen is wel degelijk een verschil.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten

Wij gaan in het voorjaar onze kiezeloprit aanleggen. Enig idee welke korrelmaat het beste is?
              Mag niet te klein zijn anders beginnen ze te bewegen onder de banden wanneer je draait
              liefst ook vrij plat zodat ze in elkaar door het rijden ankeren
              de leveranciers hebben meestal stalen waaruit je kan kiezen
              een deftige onderlaag is wenselijk, ik had al mijn puin van de bouw op mijn oprit laten aanbrengen alvorens de kiezels te spreiden.
              Er bestaan nu ook hardplastiek structuren (bijkorf tekening) die gevuld worden met kleinere kiezels, dat is ook tof en efficiënt. Mijn zus heeft dat al 5 jaren en het blijft mooi plat, ondanks het gerei en de manoeuvers met een Merc V

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten

Hangt er vanaf welke samentelling beton het is. Wegenis beton die je poliert is levensgevaarlijk bij regen. Collega heeft ooit die beton laten polieren aan Roecol. Heeft alles mogen laten kogelstralen wegens het schuiven van de vrachtwagens.
                Ondergrondse parking van Ikea in Gent hebben ze ook moeten aanpassen met een coating.
                Tussen industrieel glad polieren en particulier een oprit leggen is wel degelijk een verschil.
                We zullen dan wel beton voor particulieren gekregen hebben, TS zal deze ook wel krijgen.
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                  En die coating werkt zulle... al eens geprobeerd om een slippertje te doen toen het rustig was maar gebeurde just niks . Dat ziet er blinkend en glad uit en je verwacht dat dit inderdaad zo is. Welke coating ze ook gebruikten, effectief is het wel.

Comment

Working...
                  X