Hey,
sinds kort heb ik een project in Heist-op-den-Berg. Toffe klus, maar het traject vanuit Turnhout is om als auto liefhebber zot van te worden!
Je kan op dit moment eigenlijk maar op 2 plaatsen over de E313 en Albertkanaal: Geel of Herentals.
Bij beide is het serieus aanschuiven: Herentals om het rondpunt op te geraken, Geel om het kanaal over te geraken.
In Olen zijn nog een maand werken en zal daarna ook wel vollopen.
Nergens mag ik sneller dan 70, meestal is het slechts 50.
Goed voor mijn verbruik, maar leuk is anders. Gemiddelde snelheid ligt rond de 50km/u of lager.
Als het beter weer wordt, zal ik wel eens de MX-5 nemen, maar toch.
Ik was een beetje aan het overwegen om op de zaak een Zero Motorcycle aan te kopen.
Topsnelheid is bij de 11kW versies beperkt tot 130, maar daar kom ik toch nergens aan toe.
Dus op de binnenwegen lijkt me dat perfect te voldoen.
Heeft er iemand ervaring met deze motors?
En hoe zit het met de fiscale aftrekbaarheid op de zaak? En VAA?
sinds kort heb ik een project in Heist-op-den-Berg. Toffe klus, maar het traject vanuit Turnhout is om als auto liefhebber zot van te worden!
Je kan op dit moment eigenlijk maar op 2 plaatsen over de E313 en Albertkanaal: Geel of Herentals.
Bij beide is het serieus aanschuiven: Herentals om het rondpunt op te geraken, Geel om het kanaal over te geraken.
In Olen zijn nog een maand werken en zal daarna ook wel vollopen.
Nergens mag ik sneller dan 70, meestal is het slechts 50.
Goed voor mijn verbruik, maar leuk is anders. Gemiddelde snelheid ligt rond de 50km/u of lager.
Als het beter weer wordt, zal ik wel eens de MX-5 nemen, maar toch.
Ik was een beetje aan het overwegen om op de zaak een Zero Motorcycle aan te kopen.
Topsnelheid is bij de 11kW versies beperkt tot 130, maar daar kom ik toch nergens aan toe.
Dus op de binnenwegen lijkt me dat perfect te voldoen.
Heeft er iemand ervaring met deze motors?
En hoe zit het met de fiscale aftrekbaarheid op de zaak? En VAA?
Comment