Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Omdat er "Geen" vrachtwagen topic is.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Omdat er "Geen" vrachtwagen topic is.

Freightliner Inspiration Truck.

There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Wat voor een truck is dat juist ? Nooit van gehoord, geen enkel herkenningspunt.... Wel imposant zo op foto te zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Wat voor een truck is dat juist ? Nooit van gehoord, geen enkel herkenningspunt.... Wel imposant zo op foto te zien.
      Freightliner

There are Pretenders among us.....
      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Ik dacht dat dat een "line" was van Daimler.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Freightliner

Machtig!
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Op zijn minst machtig Ga ik eens goegelen...

Comment

Ik stel me altijd de vraag waarom er in Europa geen vrachtwagens (met oplegger) met een motorkap rondrijden terwijl dit vroeger toch wel het geval was. Is volgens mij ook veiliger voor de chauffeur. Kent iemand de reden daarvoor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Ik stel me altijd de vraag waarom er in Europa geen vrachtwagens (met oplegger) met een motorkap rondrijden terwijl dit vroeger toch wel het geval was. Is volgens mij ook veiliger voor de chauffeur. Kent iemand de reden daarvoor?
                Volgens ik hoorde zou dit enkel te maken hebben met de max lengte van de combinatie.

En ik lees na opzoeken dat ze het ook deden omdat de motor toegankelijker zou zijn bij onderhoud en de chauffeur een beter overzicht zou hebben. Maar denk dat het bovenste de hoofdreden was eigenlijk.
                Last edited by ; 11/02/2018, 03:07.

Comment

Volgens ik hoorde zou dit enkel te maken hebben met de max lengte van de combinatie.

En ik lees na opzoeken dat ze het ook deden omdat de motor toegankelijker zou zijn bij onderhoud en de chauffeur een beter overzicht zou hebben. Maar denk dat het bovenste de hoofdreden was eigenlijk.
                  Het heeft idd te maken met max lengte, er is al over gesproken om hier terug vrachtwagens met motorkap toe te laten ( die de max lengte overschrijden ) om het veiliger te maken voor de bestuurders.
                  Z4 M40i

Comment

Men zou beter zo'n noodstopsysteem systematisch verplichten op elke nieuwe vrachtwagen. Daar heeft de andere weggebruiker ook iets aan op zo'n moment.
                    Zo een neus staat wel veel knapper op een vrachtwagen, het ene toelaten en het andere verplichten zou het ideale zijn

Comment

Men zou beter zo'n noodstopsysteem systematisch verplichten op elke nieuwe vrachtwagen. Daar heeft de andere weggebruiker ook iets aan op zo'n moment.
                      Zo een neus staat wel veel knapper op een vrachtwagen, het ene toelaten en het andere verplichten zou het ideale zijn

Ik denk dat ondertussen elke nieuwe vrachtwagen noodstopsysteem heeft. Of het verplicht is, weet ik niet, maar zie het praktisch op alle recentere modellen zitten. En ja, ge ziet dat aan de bumper

Comment

Zou bij alle voertuigen verplicht moeten worden, net zoals ze ESP en ABS,... invoerden. Zou heel wat leed kunnen vermijden.

Waaraan zie je dat als ze zo'n systeem hebben Free ?

Comment

Zou bij alle voertuigen verplicht moeten worden, net zoals ze ESP en ABS,... invoerden. Zou heel wat leed kunnen vermijden.

Waaraan zie je dat als ze zo'n systeem hebben Free ?
                          Is blijkbaar nog niet verplicht nu. Maar de meesten hebben het.
                          Last edited by camaro 68 rs; 11/02/2018, 17:43.
                          Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Is blijkbaar nog niet verplicht nu. Maar de meesten hebben het.
                            Da's wel een goede evolutie hee. Kijk verdorie ook altijd ferm in mijne spiegel als ik onvoorzien moet stoppen. Anders doe ik dat heel geleidelijk. De meeste vrachtwagens ook trouwens. Zijn dikwijls de automobilisten die op het laatste nippertje remmen voor een file.

Comment

Gisteren toevallig in een splinternieuwe truck van een vriend mogen mee rijden die zo'n systeem heeft. Is wel zeer efficiënt.
                              Trouwens nadat ik zelf eens achter het stuur kroop, toch wel meer respect gekregen voor onze truckende medemens.
                              Schrok er echt van hoe hoog je daar wel in zit en hoe onoverzichtelijk alles is.

Comment

Omdat er "Geen" vrachtwagen topic is.
                                Er zijn toch al voldoende SUV-topics
                                2021 Taycan 4S
                                2021 Lexus UX250h

Comment

Omdat er "geen" vrachtwagen topic is.
                                  Ik wou er eentje openen maar ik kon niet, ik zat vast op het linker vak van de autostrade omdat er weer een vrachtwagen aan het inhalen was bij regen.
                                  Last edited by TooTall; 12/02/2018, 13:17.
                                  Mijn Skoda

Comment

hier is het topic : http://www.autoforum.be/forum/auto-a...k-lovers/page8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Het heeft idd te maken met max lengte, er is al over gesproken om hier terug vrachtwagens met motorkap toe te laten ( die de max lengte overschrijden ) om het veiliger te maken voor de bestuurders.
                                      manoeuvreerbaarheid door de langere wielbasis van zo'n neus is ook een ramp, ook al laten ze het toe, er zullen weinig chauffeurs op de parking van de aldi makkelijk aan de kade geraken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

manoeuvreerbaarheid door de langere wielbasis van zo'n neus is ook een ramp, ook al laten ze het toe, er zullen weinig chauffeurs op de parking van de aldi makkelijk aan de kade geraken
                                        Op de parking van Wijnegem shopping zie je regelmatig hetzelfde probleem, maar dan met Pick-up's of grote SUV’s.....

Comment

Working...
                                        X