Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Omdat er "Geen" vrachtwagen topic is.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo

manoeuvreerbaarheid door de langere wielbasis van zo'n neus is ook een ramp, ook al laten ze het toe, er zullen weinig chauffeurs op de parking van de aldi makkelijk aan de kade geraken
    Yup, voor lang rechtdoor te rijden geen probleem, maar het eerste Vlaamse ronde punt en stront aan de knikker
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      ronde punt
      Moet je eens ingeven in Google en dan kiezen voor Afbeeldingen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten

Ik wou er eentje openen maar ik kon niet, ik zat vast op het linker vak van de autostrade omdat er weer een vrachtwagen aan het inhalen was bij regen.
        Twee rechtse baanvakken zijn voor de vrachtwagens die graag haasje-over willen spelen. Linkse baanvak is voor de werfcamionetten en koeriers die graag bumper kleven. Gelukkig beginnen meer en meer Zaakvoerders van transportbedrijven het in te zien dat hun personeel als cowboys op de weg zitten. En vragen ze filmmateriaal waar overtredingen of roekeloos gedrag van hun personeel op staat. Wij hebben 2 voltijdse mensen in dienst die enkel voor een 15 transportbedrijven dergelijke zaken controleren. Elke dag hebben die genoeg filmmateriaal om er enkelen hun C4 te kunnen geven. Wij hebben ooit een dossier moeten opstellen en een aanbeveling naar de bevoegde Minister of toch naar zijn kabinet was een volledig inhaalverbod van alles wat onder LV viel (ook -3,5T), een snelheidsbegrenzer op 80 km/uur, een verplichte automatische afstandsbewaring en kilometerheffing op alle Belgische wegen. Maar zoals altijd in de politiek zal het jaren en jaren duren alvorens er misschien 1 aanbeveling daadwerkelijk in wet zal omgezet worden.

Comment

Als je als werkgever een beetje om uw materiaal geeft en ook het verbruik en dergelijke wat controleert dan zullen ze snel zelf begrenzen.
          Ken er een paar die het al jaren doen.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
          X