Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkoopste manier voor zwarte velgen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goedkoopste manier voor zwarte velgen?

Hey, Ik ben al een tijdje aan het zoeken voor een manier om zwarte velgen te hebben, ik heb al aan een aantal manier gedacht maar zou graag de goedkoopste manier willen.

Ik heb al gedacht om mijn originelen velgen te wrappen of herspuiten maar een garagist in de buurt zegt dat de wrap rond de velgen snel los komt en als je ze laat herspuiten komt dat op de zelfde prijs als nieuwe?

Kan iemand me hierbij helpen?

Beste is gewoon laten spuiten. Wrap gaat inderdaad loskomen na een tijdje = weggegooid geld.

Comment

Als je stopt met ze te kuisen worden ze ook zwart.
      Goedkoopste is idd spuiten of poederlakken.

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

Of misschien is plastidip ook een optie?

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

Zou idd plastidip overwegen, naar wat ik hoor is dat betrouwbaarder dan wrappen, en zou ook maar een 100 EUR kosten voor 4 velgen

Comment

Ik heb in het verleden dat laten doen met poederlakken. Voordeel hierbij is dat die lak zelfs beter/harder is dat het orginieel. Steenslag bijvoorbeeld maakte geen schade op de velg en ik dacht dat ik voor de 4 velgen rond de 300/400euro kostte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cob22 Bekijk Berichten
              Ik heb in het verleden dat laten doen met poederlakken. Voordeel hierbij is dat die lak zelfs beter/harder is dat het orginieel. Steenslag bijvoorbeeld maakte geen schade op de velg en ik dacht dat ik voor de 4 velgen rond de 300/400euro kostte.
              Heb ook 400 betaald voor 4 Corvette velgen te poederlakken glasharde lak en mooi blinkend.

http://
              Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoranD Bekijk Berichten
                zou graag de goedkoopste manier willen.
                Krik eronder, krik omhoog, bouten los, wielen eraf en weg ermee.

Comment

4 lagen verf er op spuiten en 2 of 3 lagen lak. zal je een 250 a 300 euro kosten
                  lets have some more member berries

Comment

plastic dip ...
                    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      4 lagen verf er op spuiten en 2 of 3 lagen lak.
                      Waarin verschilt verf van lak ? ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                        Heb ook 400 betaald voor 4 Corvette velgen te poederlakken glasharde lak en mooi blinkend.
                        Neem je dan genoegen met zo'n afwerking ? ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Waarin verschilt verf van lak ? ...
                          lak als in een doorzichtige beschermlaag?

Comment

Vernis dus.

Comment

hier zeggen we daar lak tegen

Comment

Smooi ... voor 't zelfde geld zeiden jullie daar ketchup tegen.

Comment

Neem je dan genoegen met zo'n afwerking ? ...
                                  De velgen waren in heel slechte staat, oneffenheden waren toen niet zichtbaar.
                                  In 1984 was de afwerking ook niet zoals het nu is, alle oneffenheden tussen de spaken zijn er door het gieten.
                                  Moest ik dat op voorhand gezien hebben had ik dit eerst allemaal weggewerkt.
                                  Op foto van zo dicht is dit natuurlijk te zien, op de auto niet.
                                  Z4 M40i

Comment

Smooi ... voor 't zelfde geld zeiden jullie daar ketchup tegen.
                                    ik weet niet van waar jij bent maar er is nog altijd een groot verschil tussen verf en lak... als jij een schilderij of muren gaat lakken?.. lak is altijd om te beschermen. of dat nu voor een kast of een auto is

Comment

Goedkoopste manier is ze lange tijd niet wassen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        lak is altijd om te beschermen. of dat nu voor een kast of een auto is
                                        Vernis is de doorzichtige afwerkingslaag die na de lak komt.

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                                        Op foto van zo dicht is dit natuurlijk te zien, op de auto niet.
                                        Kan ik me wel inbeelden, foto heeft dan ook veel weg van macrofotografie ... daardoor viel het uiteraard op.

Comment

Working...
                                        X