Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E90 318d 2005 turbo kapot

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW E90 318d 2005 turbo kapot

hallo,

Ik heb een vraag, heb ondervonden dat men turbo kapot dus ben ik een nieuwe gaan halen. Dunne witte rook uit uitlaat speling op trubine. Maar ik heb online gelezen en van ùensen gehoord dat de turbo niet op zen eigen kapot gaat en je de oorzaak moet achterhalen. nu is mijn vraag waar ik de oorzaak moet gaan zoeken en hoe? Ik heb hem gekocht met een kapotte turbo van een handelaar. Toen ik de olie afliet merkte ik dat hier zeer weinig in zat ik denk zo een 2l. ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!!

Mijn E87 120d destijds had ook een kapotte turbo. Was nooit gechipt en ik reed altijd rustig warm en liet na draaien.

Die auto is 13 jaar oud. Tenzij de verkoper je nog garantie geeft, heb je niet echt een been om op te staan. Je koopt het voertuig in die toestand.

Gereviseerde turbo + werkuren voor m’n vroegere 120d was 1.700 euro.

Succes

Comment

E46 was ook iets van dat.
      Al heeft BMW daar ruim de helft van voor hun rekening genomen.

Bij een onafhankelijke ga je een stuk goedkoper af zijn. Blijkbaar is het niet de allermoeilijkste klus.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

turbo kan ik zelf plaatsen en heb een 2dehands gekocht maar zou moeten weten hoe het komt dat mn trubo het begaf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lau420
          turbo kan ik zelf plaatsen en heb een 2dehands gekocht maar zou moeten weten hoe het komt dat mn trubo het begaf
          Klonk het alsof een mens floot toen je optrok?

Tegen mij zeiden ze: axiale speling.

Ze konden eigenlijk gelijk wat hebben gezegd.

Over jouw auto: hoeveel vorige eigenaars in die 13 jaar? Hoe hebben die er mee gereden? Hard optrekken bij koude motor? Afbeulen? Gechipt?

Comment

had spelling op turbine aan koeling en liet olie door waardoor intercooler olie opstapelt en lekt

Comment

Working...
            X