Als je graag offtopic gaat laat maar weten he ;-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagen moet terug in productie ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk BerichtenAls je graag offtopic gaat laat maar weten he ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk BerichtenEr ontbreekt hier nog een modelleke voor de mensen met rugproblemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenThe return of ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
Deze keer wel goed nagedacht over mijn nickname
- Likes 1
Comment
-
Rover 600
Rover 800
Honda Legend I en II
Rover 75
BMW E38
BMW E39
BMW E46BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
Deze keer wel goed nagedacht over mijn nickname
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Origineel is het wel, maar wie mag je dan wel zijn?
- Likes 1
Comment
-
Voor degenen die niets inzitten met olieslurpende motoren, kies er maar eentje uit. https://www.autoblog.nl/nieuws/de-to...-een-rij-86792
Voor mu de Benz please
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenTip: hoe was de naam van Kato's auto ?
Comment
-
Mooi was hij niet, wellicht zijn er weinigen die hem (nog) kennen.
Jaren 80 en 90 had je tal van GTI-achtigen. Van de oer Golf GTI tot R5 GT turbo, Alfa 33 16V, R19 16V enz enz.
Een beetje hoger had je de Cosworth, de Lancia Delta Integrale,...
En eentje hiervan was min of meer betaalbaar, ik geloof zelfs dat Cardoen er in zijn beginjaren enkele van staan had aan een zeer interessante prijs waardoor die wel erg bereikbaar werd.
Het gaat over een Nissan....Hoe saai kan men het vinden...een Sunny dan nog. En toch wou ik hem zo graag: https://www.auto55.be/retro/22966-ni...ti-r-1990-1995
Comment
Comment