Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw e90 318d bj2005 trubo/intercooler

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bmw e90 318d bj2005 trubo/intercooler

hallo,

ik heb me deze week een bmw aangekocht met werk aan (kapotte turbo) aangezien ik men rijbewijs nog niet kan afleggen heb ik rustig de tijd om hem te maken/klaarzetten.
    Nu na alles te bekijken is de turbo idd kapot speling op de turbine maar de turbo laat ook olie door naar de intercooler deze stond namelijk vol met een laagje olie nu ik alles heb gereiningd en de nieuwe turbo wil steken zou ik eerst willen uitzoeken of men olie lek niet afkomstig is van andere problemen eventueel versleten zuigerveren, egr klep dat is uitgeschakeld (niet zeker), carter ontluchting. de auto start en rijd nog maar heeft geen vermogen bij stationair draaien komt er geen witte of blauwe/zwarte rook uit alleen als ik in toeren ga komt en dunne witte rook uit is dit omdat de intercooler verstopt zat dat er brandstof onverbrand vertrekt uit de verbrandingskamer?

graag hoor ik jullie mening graag!!

alvast bedankt!!!
    Starts
    17/03/2018
    Ends
    17/03/2018

Witte rook is condens/water.

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

witte rook kan ook door lekke koppaking en of druk dat te laag is waardoor alle brandstof niet verbrand word dacht ik

Comment

Witte rook kan er ook op wijzen dat er een paus is verkozen.

Comment

Misschien tussen de soep en de patatten nog een derde topic openen over dit onderwerp ?

Comment

jep is goed waar staat de soep en pattaten???????

Comment

De klant staat centraal : http://www.lunchgarden.be/nl/contact

Comment

Working...
              X