Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkopen of behouden van VW Golf benzine 1.2?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

Als je je nrplaat opstuurt en bericht van schorsing nrplaat binnensteekt bij verzekering, wordt de polis automatisch stilgelegd, na 1 maand krijg je de vraag of je 't teveel betaald wil teruggestort krijgen
    Ah als je de nummerplaat opstuurt, ok, ik had niet door dat je dat bedoelde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate
      Automatisch stopgezet? Automatisch verlengd als je geen drie maand opvoorhand het stopzet.
      En je hebt een contract voor een jaar standaard, kunt toch niet zomaar zeggen "ik ga het nu ff niet betalen omdat ik niet rij".
      Nope.
      Een polis die reeds meer dan drie maanden geschorst is op de vervaldag, zal door veel maatschappijen automatisch beëindigd worden op die vervaldag.
      Als je voertuig om een of andere reden buiten gebruik is, dan kan je de polis tijdelijk schorsen. Komt vaak voor bij mensen die in Tenerife en consoorten gaan overwinteren.

Een lopende polis zal inderdaad automatisch verlengd worden, als je niet drie maanden voor de vervaldag hebt opgezegd
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CTD7700 Bekijk Berichten

Mag ik onder warm draaien begrijpen: uit de garage rijden en laten draaien op mijn oprit terwijl het stilstaat?
        Ik ging voor dat jaar mijn verzekering opzeggen, en om dit mogelijk te maken zou ik mijn groene kaart samen met nummerplaat moeten inleveren...dus kan de baan niet op.
        Warmdraaien niet warm rijden.
        Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Warmdraaien niet warm rijden.
          Mijn Spitfire heeft al een paar jaren enkel de rit naar de keuring gedaan, en dan een volle jaar stilgestaan. Hangt aan een kleine lader en springt in gang zonder aarzeling. De platte kant in de banden voel je een paar kilometers, en dan alles ok...
          Mijn nicht was een aantal jaren terug in een zelfde situatie als jij, zijn heeft haar mooie Polo verkocht en heeft nog altijd spijt van.

Comment

Working...
          X