Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geurts Genk weet ze precies wel te vinden... Restaureert hij die of komen die zo binnen bij hem, lijken wel nieuwe bij wijze van spreken...
Op een foto bij 4586 staat een zwarte BMW 850. Daarnaast een beige auto. Is dat een Celica van eind de jaren 70 ?
Restaureren en/of aankopen. Telkens ik met mijn zoon zijn Adam (ze zijn ook Opel dealer) op onderhoud ga neem ik een kijkje in hun showroom (3 verdiepingen). Wat daar allemaal staat
Is wel een foto van vorig jaar, gisteren stond die daar niet meer. Maar is inderdaad een Celica uit 1978 dacht ik. Zo eentje...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ik meende die te herkennen uit een ver verleden. Toen ik kind was, kocht mijn vader een nieuwe auto. Merk stond vast: Toyota. Kleur: zelfde beige als de foto. Maar over welk model juist twijfelde hij nog. De Carina, die Celica en nog een model van die grootte waarvan ik de naam vergeten ben en dat heel weinig verkocht is hier in Belgie.
Dus was volgde er een 'gezinsstemming' lol. Mijn vader de Celica, moeder, zuster en ik de Carina. Ze hebben 10 jaar met die auto gereden, toen had die 100.000km.
Heb ik daar later spijt van gehad verdorie, mijn eerste auto werd... die Carina
Comment