Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Invloed elektrische wagen op elektriciteitsverbruikt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

. Kuddegedrag heet dat.
    En vooral met een dikke auto rondrijden, lekker energie verspillen.
    En dan klagen dat de kroost eens een deur laat openstaan of het licht niet uit doet. Lobotomie is veralgemeend dees dagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deGroeneGolf Bekijk Berichten

En vooral met een dikke auto rondrijden, lekker energie verspillen.
      En dan klagen dat de kroost eens een deur laat openstaan of het licht niet uit doet. Lobotomie is veralgemeend dees dagen.
      Of maar 1500 km met je dikke bak per jaar doen, en de rest -woon-werk- met een electrische fiets bvb. Over deze opmerking is nagedacht
      Je kan mss nog beginnen wurtelen over bedrijfs- en salariswagens
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Electrische wagens, zonnepanelen, diesels. Wat past niet in het rijtje ? Die plaat geraakt versleten... Heb je al in het merendeel van de topics grijsgedraaid. Draai ze is om, je hebt ook een B-kant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Of maar 1500 km met je dikke bak per jaar doen, en de rest -woon-werk- met een electrische fiets bvb. Over deze opmerking is nagedacht
          Je kan mss nog beginnen wurtelen over bedrijfs- en salariswagens
          Negeren, zich afmeten tov de rest is zeer belangrijk voor hem. Soort van compensatiedrang of zo...

Comment

groen Hornetteke 't forum is van iedereen :-)

Comment

De straat ook

Comment

maar zeg nu eens, als papa met een X6 thuiskomt (of met een dikke franszoos, kan ook hé en je zaagt over het licht uitdoen...
                Elk kind zou dan zeggen, jamaar kijk eerst eens naar je auto, waarom geen Cliootje, of een Golfke ? Da's ook al een besparing, niet ?
                Gun dat kind toch ook eens zijn 'plezierke' ?

Comment

Ik zou een paard kopen met jouw ingesteldheid. Met een koets met harde houten banken erachter. Moet je enkel nog de stront opkuisen...

Mijn kinderen meten zich niet af aan anderen Die hebben andere interesses eigenlijk.

Comment

Mijn vrouw is een pro in het verspillen van energie en onze centen. Ramen open zetten om te verluchten en verwarming vollen bak.. grr daar krijg ik het van é, nuja kan er niet over zagen want ik rij ook met een grootverbruiker dus we zijn beiden niet spaarzaam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

100% akkoord

beste voorbeeld was het succes van de diesel auto's... (althans voor z'n 70% van de kopers)

idem, voor zonnepanelen natuurlijk...
                      Waarom zou dat voor zonnepanelen zo zijn?
                      Zo lang je dag goed georienteerd is, en je zelf de stroom verbruikt is en blijft dat een rendabele investering. En al zeker in 2010.
                      Mijn panelen waren volledig terugbetaald op 4 jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
                        Ik zou een paard kopen met jouw ingesteldheid. Met een koets met harde houten banken erachter. Moet je enkel nog de stront opkuisen...

Mijn kinderen meten zich niet af aan anderen Die hebben andere interesses eigenlijk.
                        Wat heb je liefst, paardepoep op de Hornette-stoep of een wolkje roet in je neusgaten ?

Comment

100% akkoord

beste voorbeeld was het succes van de diesel auto's... (althans voor z'n 70% van de kopers)

Wat is er mis met zonnepanelen?

350 euro prosumententarief vs 1350 euro jaarlijkse electriciteitsrekening.
                          Terugverdiend op minder dan 7 jaar, daarna pure winst.
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

en dan komen de tegenstanders met "en na uw terugverdientijd komen de kosten, ge zult wel zien!!!"

ja inderdaad, op jaar 8 gaat de omvormer kapot
                            op jaar 9 alle panelen naar de klote
                            jaar 10 terug de omvormer naar de zak
                            jaar 11, weer alle panelen kapot
                            jaar 12, mannekes toch, mijn derde omvormer al???

and so on

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Dat panelen nu 25 keer meer stroom leveren dan 7 jaar geleden is helemaal niet waar!
                              Waar schrijf ik dan 7 jaar geleden? Lees mijn bijdrage nog eens opnieuw?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Waarom zou dat voor zonnepanelen zo zijn?
                                Zo lang je dag goed georienteerd is, en je zelf de stroom verbruikt is en blijft dat een rendabele investering. En al zeker in 2010.
                                Mijn panelen waren volledig terugbetaald op 4 jaar.
                                4j ? wtf ik heb er 32 liggen en t'zal nog zeker 15j. duren eer ik ze terug verdien.

Comment

100% akkoord

Ik zoek geen excuus, mijn Q5 (2009) was mijn eerste diesel, gekocht uit ongeduldigheid daar de leveringstermijn toen het jaar overschreed. Testje gedaan en meteen overtuigd dat deze motorisatie perfect paste met het voertuig. Ondertussen 9 jaar positieve ervaring. Natuurlijk zal ik nu de diesel verlaten, maar ik ben niet gehaast, ik heb nog 3,5 jaar te gaan alvorens weggepest te worden in de grote steden (waar ik eigen nog weinig te zoeken heb... )
                                  Dan gaat de wagen richting schroothoop... wegens 0 restwaarde. Met een benzinewagen van 2009 was het hetzelfde geweest !!

Comment

maar zeg nu eens, als papa met een X6 thuiskomt (of met een dikke franszoos, kan ook hé en je zaagt over het licht uitdoen...
                                    Elk kind zou dan zeggen, jamaar kijk eerst eens naar je auto, waarom geen Cliootje, of een Golfke ? Da's ook al een besparing, niet ?
                                    Gun dat kind toch ook eens zijn 'plezierke' ?
                                    Hier se, waar gaan weer die onnozele toer op

Herbie? Zijde gij het?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Hier se, waar gaan weer die onnozele toer op

Herbie? Zijde gij het?
                                      Ik versta niet wat hier onnozel aan is ??? Vind je een beetje groene discussie dan niet op z'n plaats op een autoforum ?
                                      Het gaat hier toch ook over zonnepanelen ?
                                      Ik denk niet dat wij elkaar kennen.

Comment

Ik versta niet wat hier onnozel aan is ??? Vind je een beetje groene discussie dan niet op z'n plaats op een autoforum ?
                                        Het gaat hier toch ook over zonnepanelen ?
                                        Ik denk niet dat wij elkaar kennen.
                                        Yep mannen, het is herbie. Bannen maar.

Comment

Pardon ? Is dat de manier hoe hier discussies gevoerd worden ??

Comment

Working...
                                          X