Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de ideale 'gewone-man-auto'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Interessant topic

Comment

Oh god, weer dat fabeltje dat je pas succesvol bent als je met een BMW rijdt.
      Zijn de meeste mensen echt zo onzeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
        De gewone man auto is ni meer genoeg voor de gewone man. Audi, BMW, Range Rover,... liefst nog in SUV.
        voor de nieuwe gewone man kan men misschien de opblaasbare auto op de markt brengen.

Comment

Ik ben een gewone man. Toen ik mijn BMW kocht zeiden ze dat ik in m'n midlife crisis zit, maar ik rijd ook nog altijd even graag met m'n 30 jarige Fordje.

Comment

3 reeks,C-klasse,A4,S60,Passat.....lijkt me zo....
            Wie een Dacia koopt is zeker geen gewone man,dat is iemand die zich zelf te mooi vind om een goede tweedehandswagen te kopen en daarmee zo een blikke doos met koffiemolen motortje koopt. Dacia klanten zijn vaak echt arrogant
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Er bestaat ook nog een hele wereld van auto's die tussen de overpriced c, a4 en 3 zitten maar wel boven de dacia staan. De megane, scenic, talisman, 308, 3008, 5008, focus, mondeo, Astra, insignia, zafira...
              D'r is meer in de wereld dan de dure Duitse eenheidsworst

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                3 reeks,C-klasse,A4,S60,Passat.....lijkt me zo....
                Wie een Dacia koopt is zeker geen gewone man,dat is iemand die zich zelf te mooi vind om een goede tweedehandswagen te kopen en daarmee zo een blikke doos met koffiemolen motortje koopt. Dacia klanten zijn vaak echt arrogant
                Misschien is de Dacia man wel redelijk verstandig om zo weinig mogelijk geld in blik te steken

Comment

Dan heb je ook nog de nieuwe-Belg-auto: een tweede/derdehands BMW (liefst een 5 of 7) met geblindeerde ruiten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                    Oh god, weer dat fabeltje dat je pas succesvol bent als je met een BMW rijdt.
                    Zijn de meeste mensen echt zo onzeker?
                    Onzeker of... een nieuwe Belg!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deGroeneGolf

Misschien is de Dacia man wel redelijk verstandig om zo weinig mogelijk geld in blik te steken
                      Neen, Dacia rijders zijn de arrogantste klootzakjes dat je kan tegenkomen op de baan. Zeker die Dusters. Rijden alsof ze niks te verliezen hebben... Wat feitelijk wel klopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                        Dacia klanten zijn vaak echt arrogant
                        Dat mag jij vooral zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Neen, Dacia rijders zijn de arrogantste klootzakjes dat je kan tegenkomen op de baan. Zeker die Dusters. Rijden alsof ze niks te verliezen hebben... Wat feitelijk wel klopt.

Op mijn werk ken ik zo ene, nen beer van ne vent! Vriezen of niet, komt em daar in zijn t-shirtje uitgestapt met zijn zonnebril op ook al is het donker. Duster natuurlijk van alle toeters en bellen voorzien, met op de zijkanten een groot kompas en op het dak verstralers! Hoe cool is da! Nee ma voor de rest wel toffe kerel en zeker ni arrogant, voelt zich gewoon supercool met zijn Duster.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                            Er bestaat ook nog een hele wereld van auto's die tussen de overpriced c, a4 en 3 zitten maar wel boven de dacia staan. De megane, scenic, talisman, 308, 3008, 5008, focus, mondeo, Astra, insignia, zafira...
                            D'r is meer in de wereld dan de dure Duitse eenheidsworst

Waarvan de 308 mijn absolute favoriet is! Blijf deze een mooie wagen vinden, voor 25000€ heb je zoal een mooi uitgeruste GT Line en mits wat extra korting zelf "goedkoper".

Maar voor het werk, moest de scooter mij tegensteken zou ik mij gerust een 108'tje durven kopen, ik weet niet wat iedereen zo leuk vindt aan die grote lompe bakken waar men toch meestal alleen inzit.

Waarom zou da meer moeten zijn om naar het werk te tuffen en terug?
                            Cool bakske toch?
                            Last edited by ; 02/04/2018, 18:42.

Comment

Dan moet jij, om dat statistisch gezien te kunnen besluiten, toch enorm veel Dusters tegenkomen
                              Ofwel is het er ééntje die jou telkens opnieuw het leven zuur maakt.

Rijden alsof ze niks te verliezen hebben...
                              Dat klinkt meer als een firma A3

Misschien worden andere rijders wel agressief zodra ze een Dacia in het vizier krijgen en moet de Dacia in de verdediging :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

waar men toch meestal alleen inzit.
                                en met een zuur gezicht bovendien, want ze hebben veel te veel betaald voor iets wat veel te duur is om toch maar in de file te staan.

Comment

Dat sommige Dacia chauffeurs misschien niet de beste chauffeurs zijn is nog iets anders dan ze arrogant te moeten noemen. Arrogantie, dat associeer ik toch eerder met heel wat andere merken. Zo van die schijters die denken beter te zijn dan een ander, weet je wel ?
                                  Last edited by Tigra; 02/04/2018, 18:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                    Dat sommige Dacia chauffeurs misschien niet de beste chauffeurs zijn is nog iets anders dan ze arrogant te moeten noemen. Arogantie, dat associeer ik toch eerder met heel wat andere merken. Zo van die schijters die denken beter te zijn dan een ander, weet je wel ?
                                    Mijn gedacht!
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                      Zo van die schijters die denken beter te zijn dan een ander, weet je wel ?
                                      hopelijk met bruin lederen zetels, kwestie van de inruilwaarde een beetje deftig te houden

Comment

voor de gewone vlaming blijft dat denk ik toch een break, ist nu een opel astra, mercedes E of panamera turismo.
                                        de dagen dat je aan de auto kon zien van welke stand iemand was zijn al lang gedaan... ken mensen die enkel brood eten en huisje huren maar wel met een S rond rijden en omgekeerd mensen met paar milioen op de rekening en het houden bij een kleine hatchback
                                        lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          en omgekeerd mensen met paar milioen op de rekening en het houden bij een kleine hatchback
                                          de gewone-man-met-stiekem-veel-kluiten

Comment

Working...
                                          X