Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben een gewone man. Toen ik mijn BMW kocht zeiden ze dat ik in m'n midlife crisis zit, maar ik rijd ook nog altijd even graag met m'n 30 jarige Fordje.
3 reeks,C-klasse,A4,S60,Passat.....lijkt me zo....
Wie een Dacia koopt is zeker geen gewone man,dat is iemand die zich zelf te mooi vind om een goede tweedehandswagen te kopen en daarmee zo een blikke doos met koffiemolen motortje koopt. Dacia klanten zijn vaak echt arrogant
Er bestaat ook nog een hele wereld van auto's die tussen de overpriced c, a4 en 3 zitten maar wel boven de dacia staan. De megane, scenic, talisman, 308, 3008, 5008, focus, mondeo, Astra, insignia, zafira...
D'r is meer in de wereld dan de dure Duitse eenheidsworst
3 reeks,C-klasse,A4,S60,Passat.....lijkt me zo....
Wie een Dacia koopt is zeker geen gewone man,dat is iemand die zich zelf te mooi vind om een goede tweedehandswagen te kopen en daarmee zo een blikke doos met koffiemolen motortje koopt. Dacia klanten zijn vaak echt arrogant
Misschien is de Dacia man wel redelijk verstandig om zo weinig mogelijk geld in blik te steken
Misschien is de Dacia man wel redelijk verstandig om zo weinig mogelijk geld in blik te steken
Neen, Dacia rijders zijn de arrogantste klootzakjes dat je kan tegenkomen op de baan. Zeker die Dusters. Rijden alsof ze niks te verliezen hebben... Wat feitelijk wel klopt.
Neen, Dacia rijders zijn de arrogantste klootzakjes dat je kan tegenkomen op de baan. Zeker die Dusters. Rijden alsof ze niks te verliezen hebben... Wat feitelijk wel klopt.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Op mijn werk ken ik zo ene, nen beer van ne vent! Vriezen of niet, komt em daar in zijn t-shirtje uitgestapt met zijn zonnebril op ook al is het donker. Duster natuurlijk van alle toeters en bellen voorzien, met op de zijkanten een groot kompas en op het dak verstralers! Hoe cool is da! Nee ma voor de rest wel toffe kerel en zeker ni arrogant, voelt zich gewoon supercool met zijn Duster.
Er bestaat ook nog een hele wereld van auto's die tussen de overpriced c, a4 en 3 zitten maar wel boven de dacia staan. De megane, scenic, talisman, 308, 3008, 5008, focus, mondeo, Astra, insignia, zafira...
D'r is meer in de wereld dan de dure Duitse eenheidsworst
Waarvan de 308 mijn absolute favoriet is! Blijf deze een mooie wagen vinden, voor 25000€ heb je zoal een mooi uitgeruste GT Line en mits wat extra korting zelf "goedkoper".
Maar voor het werk, moest de scooter mij tegensteken zou ik mij gerust een 108'tje durven kopen, ik weet niet wat iedereen zo leuk vindt aan die grote lompe bakken waar men toch meestal alleen inzit.
Waarom zou da meer moeten zijn om naar het werk te tuffen en terug?
Cool bakske toch?
Dan moet jij, om dat statistisch gezien te kunnen besluiten, toch enorm veel Dusters tegenkomen
Ofwel is het er ééntje die jou telkens opnieuw het leven zuur maakt.
Dat sommige Dacia chauffeurs misschien niet de beste chauffeurs zijn is nog iets anders dan ze arrogant te moeten noemen. Arrogantie, dat associeer ik toch eerder met heel wat andere merken. Zo van die schijters die denken beter te zijn dan een ander, weet je wel ?
Dat sommige Dacia chauffeurs misschien niet de beste chauffeurs zijn is nog iets anders dan ze arrogant te moeten noemen. Arogantie, dat associeer ik toch eerder met heel wat andere merken. Zo van die schijters die denken beter te zijn dan een ander, weet je wel ?
Mijn gedacht!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
voor de gewone vlaming blijft dat denk ik toch een break, ist nu een opel astra, mercedes E of panamera turismo.
de dagen dat je aan de auto kon zien van welke stand iemand was zijn al lang gedaan... ken mensen die enkel brood eten en huisje huren maar wel met een S rond rijden en omgekeerd mensen met paar milioen op de rekening en het houden bij een kleine hatchback
Comment