Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de ideale 'gewone-man-auto'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door deGroeneGolf Bekijk Berichten

hopelijk met bruin lederen zetels, kwestie van de inruilwaarde een beetje deftig te houden
    En zetelverwarming! Kwestie van de poep warm te houden tijdens de winterdagen.

Comment

't is eerder koude kak thans.

Comment

kakbakken :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deGroeneGolf

Dan moet jij, om dat statistisch gezien te kunnen besluiten, toch enorm veel Dusters tegenkomen
          Ofwel is het er ééntje die jou telkens opnieuw het leven zuur maakt.

Dat klinkt meer als een firma A3

Misschien worden andere rijders wel agressief zodra ze een Dacia in het vizier krijgen en moet de Dacia in de verdediging :-)
          Ik ben dan ook "gezegend" met 4 grote Dacia garages in een straal van 10km. Waarvan de dichtste 100meter.. Dus ja.. Ik kom er veel tegen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Ik ben dan ook "gezegend" met 4 grote Dacia garages in een straal van 10km. Waarvan de dichtste 100meter.. Dus ja.. Ik kom er veel tegen.

Veel rationele autokopers daar :-)

Comment

Veel rationele autokopers daar :-)
              Of armoedzaaiers en marginalen.. Gezien de streek eerder dat

Nu we toch over Dacia bezig zijn, ooit de ervaring kunnen meemaken van een expert die na een ongeval moest beslissen over het lot van een Duster. Toen de eigenaar te horen kreeg wat hij maar overhield antwoorde de expert kei droog: " Ja meneer, dan had je maar een deftige wagen moeten kopen"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Of armoedzaaiers en marginalen.. Gezien de streek eerder dat

Nu we toch over Dacia bezig zijn, ooit de ervaring kunnen meemaken van een expert die na een ongeval moest beslissen over het lot van een Duster. Toen de eigenaar te horen kreeg wat hij maar overhield antwoorde de expert kei droog: " Ja meneer, dan had je maar een deftige wagen moeten kopen"

da's in ieder geval geen expert in de omgang met anderen

Comment

da's in ieder geval geen expert in de omgang met anderen
                  Das waar, verschoot ook van zijn reactie. Maar het geeft een indicatie van hoe ze erover denken.

Comment

Misschien is de Dacia man wel redelijk verstandig om zo weinig mogelijk geld in blik te steken
                    Goh,dat vind ik niet...ik heb even bij Renault/Dacia wagens verkocht....eigenlijk zijn die Dacia's veel te duur voor wat ze zijn. 10 000eur voor een bakje waarvan de motor jankt en het stuurt trilt als je 100 rijdt....ik heb onlangs voor 3500eur een perfect E38 gekocht....dan zou ik huilen als ik 10 000eur aan een Dacia gaf

BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Als een auto nieuw amper 15k kost, dan hoef je na 3-4 jaar niet veel meer te verwachten.

Is denstandaardauto niet een 2de hands VW Passat of Mondeo?
                      Te vinden ruim onder de 20k en meestal ex lease, dus dik in de opties.

Comment

de gewone-man-met-stiekem-veel-kluiten
                        er zijn ook mensen die genoeg geld hebben en het niet kunnen uitgeven. Een buur van mij heeft belachelijk veel geerfd (meerdere appartementen in deftige staat, en een paar huizen), en die rijdt met een Opel Omega van 18jaar oud.

Comment

hier lees je toch iets zenne.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                            dus dik in de opties.
                            dat moet je hebben als je na de garantieperiode graag in je buidel tast

Comment

Maar over Dacia heeft iedereen zijn gedacht hé.....Ik zal er nooit ééntje kopen....overschatte brol....zeker niet denken dat het een goede koop is,het is gewoon cheap
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ik rij met veel trots met een Dacia Logan, die er ook nog eens heel dik uitziet!

Comment

Was Dacia niet één van de betrouwbaarste merken ? (Misschien doordat er weinig opties opzitten :-)

Comment

Die statistieken van betrouwbaarheid zijn pure onzin sorry.....Mensen die met bvb Volvo of BMW rijden gebruiken die onder zware omstandigheden en doen vaak 30000km of meer per jaar. Ze gaan om de 30 000km naar de garage en rijden hun auto vaak dik over de 300 000km....dan is het toch normaal dat er soms eens iets meer aankomt dan de Dacia of Toyota rijder die elk jaar 5000km maakt en zijn auto elk jaar laat smeren. Zet die barrels eens in de leasing? de stukken vliegen eraf. Zeker die TCE motortjes....gaat echt alles aan stuk wat stuk kan gaan.

Comment

arrogantie !

Comment

Waarom?

Ik hou van auto's die lang meegaan en waar als ze young en oldtimer zijn nog liefhebbers voor zijn.......

Comment

van die Tce motoren weet ik niet, maar ik weet dat Renault al veel betrouwbare motoren gemaakt heeft en die zou je gerust in een dacia leasewagen mogen steken. Maar kan me voorstellen dat veel firma's geen Dacia zouden kopen omwille van gezichtsverlies . Of zelfs werknemers die om die reden niet voor die firma zouden kiezen igv. een firmawagen.

Comment

Working...
                                          X