Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de ideale 'gewone-man-auto'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Dacia... niks mis mee.
    In sommige landen verkopen ze die trouwens onder Renaul logo.
    Ik denk dat ik in Turkije Renault Dusters zag rijden, maar kan ook Brazilië geweest zijn.
    Ik ben over 3 weken in Turkije, zal er eens voor uitkijken
    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
      Ik weet nu nog altijd niet wat de gemiddelde mens is.
      Aan wat weeg jij dat af ? Zijn auto('s) vooral volgens jou.... of ook zijn gelden, zijn eigendom(men), zijn inkomsten, zijn woonplaats, de mensen waarmee hij omgaat, hetgene je in de krant leest als gemiddeld vermogen, zijn eventuele leningen,...

Wellicht neem je jezelf als voorbeeld van de gemiddelde mens ? Geef eens wat meer details. Iemand met een XC40 wijkt dus af van de gemiddelde mens vermits dit afwijkt van jouw keuze.
      De gemiddelde mens lijkt mij iemand die getrouwd is, twee kinderen heeft, +/- 40j oud is en € 25.000 per jaar verdient.
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

In feite is dat waar, k zou beter wegblijven uit een topic gemaakt om te oordelen en te veroordelen...

(dit topic is enkel om te provoceren gemaakt, denk wel dat de meesten dit al doorhebben. Inderdaad, mensen blijven weg uit topics zoals het X3 en X2 topic waar men ook dezelfde toer opging. Ken er persoonlijk enkelen die hierom niks meer posten daar en dat zijn opmerkingen die veel meer off topic gaan dan hetgene ik hier in vraag stel)
        Ik ben dat gesteuk van uw kant ook moe als koude pap. Pot verwijt de ketel.

Waarschuwingen heb je ook al ten overvloede gehad, dus beschouw dit maar als laatste waarschuwing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten

De gewone-man-auto blijft voor mij een golf. .
          Dat lijkt een redelijk gemiddelde wagen. Niet al te groot, imago van betrouwbaarheid voor de meeste mensen (laten we nu in het midden of dit al dan niet zo is...), goede inruilwaarde etc...
          Tot men naar de prijs van het instapmodel kijkt. Dan denk ik dat dit voor veel mensen een stap te ver is.

Comment

• hey green bieke :-)))
            Moest ik een getrouwde man zijn met twee kindjes , die er een 6/2 - 2/10 job op nahield en mijn vrouw met dienstenbonnekes ging kuisen , een lening had voor een huis en alle maanden 150 euro kon sparen , mijn hobbys bestonden uit beetje wandelen en fietsen en verder luisteren wat moeder de vrouw mij beveelde .ik kocht mij ne citroen berlingo of ne dancia of iets beetje groter .nog liefst iets in de aard van lichte vracht waar toch de kids mee in konden , een BMW zoals er veel zijn een 316 die ze met moeite betaald krijgen zonder enige optie maar toch nog bijgeleend voor breder banden zou ik me nooit laten aansmeren ,ik zou hier kordaat in zijn en dan toch liever alle dagen nog een goed stuk vlees inplaats mijn brede banden moeten aflikken omdat de lening doorweegt .
            zo zou ik het doen als doordeweekse werkende papa
            Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Ik heb al met een nieuwe Tipo gereden, kan je voor geen meter vergelijken met een Dacia.

Btw: ik heb u tot nu toe laten doen, maar als je me gaat beginnen uitdagen kan ik evengoed meespelen. De regels al gelezen ivm dubbel accounts? En ik wijs wel met de vinger, liever direct dan achterbaks

En onze Groene Golf mag het ook eens beginnen lezen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Toch iemand die het door heeft. En wss ook door heeft waarom ik hier niet reageerde. Dit topic is ‘enkel en alleen’ opgestart om mij te beschadigen, door onze pseudo groene Herbie (nu Degroenegolf, na een ban). Hij wordt hierin bijgestaan door Maurice, die na een ban met een 3-tal nieuwe accounts op dit forum zit, waaronder die Smellekens.

Nu, ik ben 41 jaar met een eigen huis en maar 1 kind en en mijn wedde is netto hoger dan die vernoemde €25000. Nu weet ik niet of ik een normale mens ben, maar ik vermoed van wel, daar ik niet mee doe aan het marginaal spelletje van Herbie en Maurice.

Eveneens is er ook een reden waarom beide heren ‘meermaals’ gebanned zijn geweest van dit forum. Vooral omwille boertige onbeschoftheden en het continu ruzie maken met andere leden. Dat ze daarna dan nog het lef hebben om onder een andere naam op dit forum komen, zegt zelfs nog meer over hen. Dat is een teken dat ze zich stikdood vervelen zonder dit forum en eigenlijk maar een triestig leventje hebben.
              Jammer dat eigenlijk dat de moderators deze heren zo laten begaan.

Last edited by ; 03/04/2018, 17:54.

Comment

Ik ben dat gesteuk van uw kant ook moe als koude pap. Pot verwijt de ketel.

Waarschuwingen heb je ook al ten overvloede gehad, dus beschouw dit maar als laatste waarschuwing.
                Tja... als gij akkoord gaat met dubbelaccounts die mekaar verdedigen en gij blijkbaar de achtergrond niet kent van die kerel(s) en hun historiek...

Laat ze dan maar het forum inpalmen met hun groene zeik en veroordelingen van iedereen die iets of wat afwijkt van wat zij als norm stellen. Moet de desbetreffende topics willen zien natuurlijk.

Ikzelf kreeg nooit een waarschuwing hoor Trek partij voor wie dat gij wilt, als gij mee wilt gaan naar autoforum voor en door de groene man dan ban je me maar.

Om dan over enkele dagen of weken te beseffen dat ge er nog een paar zult moeten bannen.... (dat zou erg zijn natuurlijk)

Comment

Tja... als gij akkoord gaat met dubbelaccounts die mekaar verdedigen en gij blijkbaar de achtergrond niet kent van die kerel(s) en hun historiek...

Laat ze dan maar het forum inpalmen met hun groene zeik en veroordelingen van iedereen die iets of wat afwijkt van wat zij als norm stellen. Moet de desbetreffende topics willen zien natuurlijk.

Ikzelf kreeg nooit een waarschuwing hoor Trek partij voor wie dat gij wilt, als gij mee wilt gaan naar autoforum voor en door de groene man dan ban je me maar.

Om dan over enkele dagen of weken te beseffen dat ge er nog een paar zult moeten bannen.... (dat zou erg zijn natuurlijk)
                  Ohh.. en jij bent geen dubbelaccount dan?

Ga maar gewoon terug on topic, bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Toch iemand die het door heeft. En wss ook door heeft waarom ik hier niet reageerde. Dit topic is ‘enkel en alleen’ opgestart om mij te beschadigen, door onze pseudo groene Herbie (nu Degroenegolf, na een ban). Hij wordt hierin bijgestaan door Maurice, die na een ban met een 3-tal nieuwe accounts op dit forum zit, waaronder die Smellekens.

Nu, ik ben 41 jaar met een eigen huis en maar 1 kind en en mijn wedde is netto hoger dan die vernoemde €25000. Nu weet ik niet of ik een normale mens ben, maar ik vermoed van wel, daar ik niet mee doe aan het marginaal spelletje van Herbie en Maurice.

Eveneens is er ook een reden waarom beide heren ‘meermaals’ gebanned zijn geweest van dit forum. Vooral omwille boertige onbeschoftheden en het continu ruzie maken met andere leden. Dat ze daarna dan nog het lef hebben om onder een andere naam op dit forum komen, zegt zelfs nog meer over hen. Dat is een teken dat ze zich stikdood vervelen zonder dit forum en eigenlijk maar een triestig leventje hebben.
                    Jammer dat eigenlijk dat de moderators deze heren zo laten begaan.

Voila... jij zegt het 1 keer wat ik al een hele tijd duidelijk probeerde te maken. En reken maar dat er nog velen zijn op het forum die dit door hebben. Bestaat nog zoiets als pm voor mensen die zich niet zo snel openbaar uiten.

Comment

Ohh.. en jij bent geen dubbelaccount dan?

Ga maar gewoon terug on topic, bedankt.
                      Neen, ik ben DHL die omwille van een vroeger dubbelaccount van dezelfde heren zijn account opzegde. Ik heb 1 account.
                      Ben trouwens nooit gebanned geweest. terwijl deze heren al verschillende bans kregen, wellicht ten onrechte ??

Comment

Neen, ik ben DHL die omwille van een vroeger dubbelaccount van dezelfde heren zijn account opzegde. Ik heb 1 account.
                        Ben trouwens nooit gebanned geweest. terwijl deze heren al verschillende bans kregen, wellicht ten onrechte ??
                        Ben jij echt DHL? Vond je nochthans altijd een toffe en spijtig dat je wegwas, maar in dit topic ben je 't wel aan 't uithangen hoor..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten

Ben jij echt DHL? Vond je nochthans altijd een toffe en spijtig dat je wegwas, maar in dit topic ben je 't wel aan 't uithangen hoor..
                          Ja, ik weet datte... Maar denk dat je jammer genoeg de volledige achtergrond niet kent. Zoals nog enkelen hier. En dat je ook niet alle topics volgt waar zij momenteel schrijven en waar in het verleden net hetzelfde spelletje gespeeld werd.

Lees ook de commentaar van Free eens en die is totaal niet uit de lucht gegrepen. Ook Inventief kent de situatie goed. En degenen die niet reageren ook wellicht.
                          Natuurlijk als je iets opstart waarin drie accounts met identieke meningen elkaar verdedigen, is het makkelijk om de publieke mening achter je te scharen.

Het draaide in het verleden en nu ook nog steeds om hetzelfde, op basis van een auto oordelen vellen, mensen beoordelen en indien afwijkend tov de door hun gestelde norm wegens te snel, te zwaar, te dorstig, te hoog,... te veroordelen om dan persoonlijk te worden. En nee, ik kan daar niet mee overweg...

Da's de reden dat ik nogal heftig reageer...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dat is een teken dat ze zich stikdood vervelen zonder dit forum en eigenlijk maar een triestig leventje hebben.

Enige helderziendheid moet het leven inderdaad fantastisch maken. U bent dan ook geen gewone man

Comment

Ja, ik weet datte... Maar denk dat je jammer genoeg de volledige achtergrond niet kent. Zoals nog enkelen hier. En dat je ook niet alle topics volgt waar zij momenteel schrijven en waar in het verleden net hetzelfde spelletje gespeeld werd.

Lees ook de commentaar van Free eens en die is totaal niet uit de lucht gegrepen. Ook Inventief kent de situatie goed. En degenen die niet reageren ook wellicht.
                                Natuurlijk als je iets opstart waarin drie accounts met identieke meningen elkaar verdedigen, is het makkelijk om de publieke mening achter je te scharen.

Het draaide in het verleden en nu ook nog steeds om hetzelfde, op basis van een auto oordelen vellen, mensen beoordelen en indien afwijkend tov de door hun gestelde norm wegens te snel, te zwaar, te dorstig, te hoog,... te veroordelen om dan persoonlijk te worden. En nee, ik kan daar niet mee overweg...

Da's de reden dat ik nogal heftig reageer...
                                Jezelf in een slachtofferrol duwen is blijkbaar de eenvoudigste uitleg. Doe maar rustig verder

Comment

• En dan de gewone man met erg weinig kluiten maar die zich toch rijker wil voordoen... koopt dan bmw 316i of 416i, of mercedes c160 zonder opties. Rijdt dan uiteindelijk wel met een premium merk maar aan de prijs van een ford/renault/peugeot maar o wee als ze naar Oostenrijk moeten gaan, dan geraken ze met moeite de bergen op (in dat geval zou ik dan toch liever met een ford mondeo 2.0 rijden)

Een premium merk zou geen motoren onder de 2.0 (vanaf 175pk) mogen aanbieden is mijn gedacht.
                                  Last edited by Schnippy; 04/04/2018, 01:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                    En dan de gewone man met erg weinig kluiten maar die zich toch rijker wil voordoen... koopt dan bmw 316i of 416i, of mercedes c160 zonder opties. Rijdt dan uiteindelijk wel met een premium merk maar aan de prijs van een ford/renault/peugeot maar o wee als ze naar Oostenrijk moeten gaan, dan geraken ze met moeite de bergen op (in dat geval zou ik dan toch liever met een ford mondeo 2.0 rijden)

Een premium merk zou geen motoren onder de 2.0 (vanaf 175pk) mogen aanbieden is mijn gedacht.
                                    da's jammer genoeg (maar ook wel begrijpelijk) de truuk van alle automerken : de zwaardere motoren zijn enkel beschikbaar in de duurder aangeklede versies. Een basismodel met een zware motor vind je niet (denk ik)

Comment

• De auto voor de gewone man is simpelweg geen auto. De gewone man van vandaag woont op een plek en gaat naar plaatsen waar je geen auto voor nodig hebt. Alle andere mannen zijn relicten uit het verleden. Mezelf incluis.

Comment

• De gewone man blijft onder de kerktoren hangen bedoel je? Da's goed voor het milieu.

En nadien vliegt hij quasi gratis met Ryanair natuurlink. Cheap en extra vervuilend.

Comment

• Rustig boterhammekes eten en dit topic lezen. Hilarisch

De gewone man auto is voor mij iets type Opel Astra van de vorige generatie. Hyundai, Peugeot, VW, Skoda, Nissan,...
                                          Een tweedehandswagen van 15K-20K, koophuis van 275K, eeuwig aan het renoveren, elke dag opstaan voor 1750 euro netto + maaltijdcheques in de maand.

De Duitse (premium) tweedehands wagens zijn voor mij eerder weggelegd voor de autoliefhebber of Johnny. De gewone man is naar mijn ervaring een autoliefhebber in gedachten maar in de praktijk niet bereid om daar geld aan uit te geven.

Het zal aan mijn regio liggen maar zoveel Dacia's zie ik toch niet rondrijden.

Comment

Working...
                                          X