Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witte voorlichten zonder problemen bij de keuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Witte voorlichten zonder problemen bij de keuring

Hallo

Ik ben opzoek naar witte voorlichten van goede kwaliteit zonder dat ze vervangen hoeven te worden voor de keuring. Welke kan ik gebruiken voor mijn Corsa?
    Ik ben van plan om Xenon H4 8000k of Phlips blue vision te kopen maar ik weet niet of ik ze voor de keuring weer moet vervangen

Alvast bedankt
    Last edited by OpelCorsa; 04/04/2018, 15:59.

Met H4 lampen (= altijd reflector), ziet men op de keuring, uw after-market Xenon lampen vlug zitten….bovendien valt 8000 K op…(ballasten zijn ook vlug gevonden)

Klassieke halogeen H4 (Philips /Blue /White /Kristal /Race /Extreme /eco vision…) zijn wel allemaal toegelaten

Halogeen is wel nooit 8000 k, enkele eerder max 4300 k, standaard Xenon is ook zo’n 5000 k

Comment

De Philips Xtreme vision geven wel wat meer en witter licht dan stock, maar erg goedkoop zijn ze niet. En de branduren zijn ook niet echt om van achterover te vallen...
      sigpic

Comment

voor zover ik weet keuren ze niet meer af als je met after market xenon komt zolang je light beam maar goed is.
        xenon en LED zou ik nooit steken indien je met reflector zit in plaats van een lens
        lets have some more member berries

Comment

Ik heb besloten om Philips blue vision ultra te kopen, kan ik met deze door de keuring?

Comment

Ik zie juist dat het niet meer beschikbaar is, jammer dan maar anderen zoeken

Comment

Ik heb snel al een alternatief gevonden Philips X-treme Vision 130% H4
              , zou ik deze moeten vervangen als ik naar de keuring ga, ik wil de standlichten, dimlichten en grootlichten vervangen door dit?
              Alvast bedankt
              Last edited by OpelCorsa; 04/04/2018, 20:33.

Comment

En ik zoek nog witte lichten voor de achterkant(de lichten die aangaan als je de versnelling in zijn achteruit zet) en die ook door de keuring gaan, kan iemand mij iets aanraden?

Comment

steek achteraan een LED in
                  lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    steek achteraan een LED in
                    Nee dan geraakt die toch niet door de keuring?

Comment

Waarom niet? Bij mij was dat toch geen probleem: achteruitrijlampen en nummerplaatverlichting waren vervangen door LED.
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                        Waarom niet? Bij mij was dat toch geen probleem: achteruitrijlampen en nummerplaatverlichting waren vervangen door LED.
                        bij mij ook en al 2x zo door de keuring...
                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
                          Ik heb snel al een alternatief gevonden Philips X-treme Vision 130% H4
                          , zou ik deze moeten vervangen als ik naar de keuring ga, ik wil de standlichten, dimlichten en grootlichten vervangen door dit?
                          Alvast bedankt
                          Hiermee geraak je perfect door de keuring. Verwacht er alleen niet te veel van. Heb zelf ook een aantal maanden die X-treme visions gehad en dat viel toch serieus tegen. Lichtopbrengst was echt niet veel meer als bij standaard lampen, je zag wel een verschil maar echt opvallend was het niet en na 3 maanden was het eerste lampje al stuk. Als je alleen maar witter licht wil, en niet per se meer lichtopbrengst, is Philips white vision wel een betere keuze.
                          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Hiermee geraak je perfect door de keuring. Verwacht er alleen niet te veel van. Heb zelf ook een aantal maanden die X-treme visions gehad en dat viel toch serieus tegen. Lichtopbrengst was echt niet veel meer als bij standaard lampen, je zag wel een verschil maar echt opvallend was het niet en na 3 maanden was het eerste lampje al stuk. Als je alleen maar witter licht wil, en niet per se meer lichtopbrengst, is Philips white vision wel een betere keuze.
                            En die white vision gaat dan ook zeker maar 3 maanden mee?

Comment

Glas van de lamp alvast nooit met uw vingers aanraken, gebruik de x-treme vision nu al 2.5 jaar…

White Vision geeft inderdaad witter licht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten

En die white vision gaat dan ook zeker maar 3 maanden mee?
                                Ik denk dat je met die lampen vooral 'geluk' moet hebben. Ik heb ze in ieder geval gestoken met handschoenen en het glas niet aangeraakt, meer kan ik niet doen. Maar het feit dat ze enorm tegenvielen en de kostprijs hebben ervoor gezorgd dat ik ze niet opnieuw heb gekocht.
                                Met white vision heb ik geen ervaring.
                                2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Ik denk dat je met die lampen vooral 'geluk' moet hebben. Ik heb ze in ieder geval gestoken met handschoenen en het glas niet aangeraakt, meer kan ik niet doen. Maar het feit dat ze enorm tegenvielen en de kostprijs hebben ervoor gezorgd dat ik ze niet opnieuw heb gekocht.
                                  Met white vision heb ik geen ervaring.
                                  Dan laat ik het zo staan, ik wou gewoon sneeuw witte lampen zoals bij die nieuwe modellen van bmw en mercedes(xenon), waarschijnlijk zijn die van xenon 8000K de beste maar kosten 110 euro voor 2 stuks dat vind ik toch redelijk veel, maar je krijgt er 2 jaar garantie voor, eerst moet ik een ombouwset kopen voor rond de 100 euro en dan als de lampjes na 2 jaar kapot gaan kan ik ze voor 30 euro kopen per stuk eclusief verzendkosten)
                                  Last edited by OpelCorsa; 05/04/2018, 23:47.

Comment

koop je zo iets: https://www.benl.ebay.be/itm/Nightey...53.m1438.l2649
                                    heb ik in mijn dochter hare A3 gestoken, zeer veel licht en mits goede afstelling geen probleem voor andere weggebruikers
                                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                                    X