Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Corsa einddemper lassen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel Corsa einddemper lassen?

Hallo

Zoals jullie weten had ik een nieuwe einddemper gekocht en laten monteren door een kameraad.
    Het gaat om de einddemper van Bosal: 185-233 Bosal

Nu heeft mijn kameraad gezegd dat je de nieuwe einddemper niet moet lassen en gewoon moet monteren zoals het is aangekomen en dat het zo door de keuring kan gaan.

We hebben het dus zonder te lassen gemonteerd(uitlaatklem tussen de middendemper en einddemper). Nu hoor ik nog steeds een klein beetje een sportief geluid, mijn andere vrienden waren verbaasd dat er zo'n sportief geluid uitkwam uit een auto met 1.2 motor en met een einddemper van Bosal(niet een sportief uitlaatmerk denk ik?)

Nu wou ik vragen of het normaal is dat er klein beetje een sportief geluid uitkomt(misschien iets kapot?) en of het door de keuring zou geraken in Belgie?

Wat denken jullie?

Alvast bedankt

Last edited by OpelCorsa; 12/04/2018, 15:17.

Zo te horen is dat prima in orde !

Comment

...
      Last edited by OpelCorsa; 12/04/2018, 15:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
        Zo te horen is dat prima in orde !
        Naar het geluid geluisterd?

Comment

Middendemper ook kapot ??

Comment

Nee man gewoon beetje roest

Comment

Waarom antwoordt niemand, wij hebben geen pasta gebruikt
              Last edited by OpelCorsa; 07/04/2018, 15:28.

Comment

Ja, waarom antwoordt niemand... Is gewoon moeilijk in te schatten of je uitlaatlijn ok is. Het lijkt allemaal wel ok te zijn maar dat geluid is inderdaad wel euhm... zeer indrukwekkend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
                  Ja, waarom antwoordt niemand... Is gewoon moeilijk in te schatten of je uitlaatlijn ok is. Het lijkt allemaal wel ok te zijn maar dat geluid is inderdaad wel euhm... zeer indrukwekkend
                  Wij weten niet of mijn middendemper aan vervanging toe is, wat denken jullie? ziet er nogal wat roestig uit

Comment

Is dat dat karreke met die fameuze uitlaatklep ?

Comment

Blijkbaar wel... deze klep gaat gewoon niet meer helemaal dicht, vandaar dat “sport”-geluid... enfin, ik noem dat lawaai, maar vele mensen hebben er pret mee
                      Ik trouwens ook met mijn Spitfire, op de keuring hebben ze altijd veel plezier mee, en nooit afgekeurd

Comment

Nee hoor ik heb die verwijderd, alles is terug zoals de oude.

Comment

Na wat googelen ben ik iemand anders tegengekomen die dezelfde einddemper heeft(ook op een corsa) en die hetzelfde geluid krijgt, dus het is normaal, nu moet ik alleen weten of mijn middendemper vervangen moet worden omdat die er roestig uitziet in vergelijking met de einddemper

Comment

Alles ok, dus... wacht dat het lawaai luider wordt om nog iets te veranderen.

Comment

Hmmm, wat bedoel je met "iets" eigenlijk?

Comment

Je middendemper...

Comment

CO kan binnenkomen ,gebruik een goede klem en evtl pasta;
                                  Free image hosting and sharing service, upload pictures, photo host. Offers integration solutions for uploading images to forums.
                                  Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                                    CO kan binnenkomen ,gebruik een goede klem en evtl pasta;
                                    https://ibb.co/k9vUSH
                                    Ik denk niet dat er een probleem is met de klem, staat stevig vast steviger kan niet

Comment

Voila !

Comment

Stop de uitlaat af bij stationair toerental en hoor als er lekken zijn.
                                        Z4 M40i

Comment

Working...
                                        X