Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa is echt gek geworden (net als nva)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Staat er een maximum op het aantal stuks dat je kan inleveren ? En je wordt niet belast op die 1000 Euro ? Ik doe mee met de inzameling!

Comment

Comment

Comment

bwah, hoe kun je geld van mensen ook in rook doen op gaan, idd, begin er een heisa rond en ipv dat uw voertuig nog €10000,00 waard was, is dit nog €1000,00. Politiek heeft €9000,00 doen verdampen van u.

Comment

Iemand met een beetje gezond verstand gaat dit uiteraard niet doen.

Comment

Als autofreak las ik de titel als SPA Francorchamps... misvorming door gekte van wagens...
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Als je weinig met autos hebt en je rijdt een 17jaar oude toyota carina, kan ik mij inbeelden dat je nog blij bent met dat beetje geld en je koopt een 5 jaar oude skoda octavia

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                  Als autofreak las ik de titel als SPA Francorchamps... misvorming door gekte van wagens...
                  Dat was ook het eerste wat ik dacht, tot ik "nva" las.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

eigenlijk zijn ze nog niet gek genoeg geworden
                    Als men iets wil doen aan de co2 uitstoot, kunnen ze misschien ook alles uit het verkeer halen wat 8 liter of meer verbruikt
                    Of de verkoop ervan ontraden

Comment

En een verbod op koffie, houtkachels, elektriciteit, katoenen broekjes, politiekers die hun zakken vullen en op zagen.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                        Als men iets wil doen aan de co2 uitstoot, kunnen ze misschien ook alles uit het verkeer halen wat 8 liter of meer verbruikt
                        Of de verkoop ervan ontraden
                        Even in het juiste daglicht plaatsen. Wat doe je dan met die 8L auto die 60K per jaar draait? Is die niet vervuilender dan die 12L die 10K per jaar doet?
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

C'est ca. Iedereen verplicht ondrr de kerktoren blijven

Comment

En enkel met de fiets...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Even in het juiste daglicht plaatsen. Wat doe je dan met die 8L auto die 60K per jaar draait? Is die niet vervuilender dan die 12L die 10K per jaar doet?
                              Wie meer dan 1000 l benzine per jaar nodig heeft, betaald € 8 /Liter (en geen taks meer)
                              (1000 Liter benzine = 6.66 L/100 km x 15000 km (gem van alle auto’s in België))

Wedden dat die 60000 dan slechts 30000 km zal worden…

Comment

ZOT ! ! !

Comment

misschien een wat drastisch voorstel.. maar gewoon wegenbelasting afschaffen en de naftprijs x 2, iemand?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                    misschien een wat drastisch voorstel.. maar gewoon wegenbelasting afschaffen en de naftprijs x 2, iemand?
                                    sunking is echt gek geworden (net als spa en nva)

Comment

én de groenen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
                                        C'est ca. Iedereen verplicht ondrr de kerktoren blijven
                                        kunt ook toerkes rond de moskee doen hé :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                          mocht dat in één klap drastich stijgen het zou efkes helpen denk ik, daarna bolt iedereen gewoon verder, als ik kijk hoe de prijs van brandstof geëvolueerd is, er wordt niet echt minder gereden.

Comment

Working...
                                          X