Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa is echt gek geworden (net als nva)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichten
    On_
    Probleem is dat veel meer mensen problemen beginnen te krijgen met hoe onze vertegenwoordigers alles inrichten, vaak zijn dit persoonlijke visies ipv een algemeen belang voor ogen te houden. Tegenwoordig nemen ook mensen die jota ervaring hebben in bepaalde domeinen welke hele sectoren beïnvloeden, maar ja, zij hebben er geen last vast.
    Ik heb ondertussen op het forum al heel wat topics gelezen.
    Aan betweters, klagers, zagemannen en criticasters is er hier op dit forum precies geen gebrek. Al een geluk dat die overal verstand van hebben en enorm bekommerd zijn om het algemeen belang! Enkel jammer dat ze het algemeen belang nogal dikwijls verwarren met eigenbelang, net datgene dat ze onze politici verwijten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Aan betweters, klagers, zagemannen en criticasters is er hier op dit forum precies geen gebrek. Al een geluk dat die overal verstand van hebben en enorm bekommerd zijn om het algemeen belang! Enkel jammer dat ze het algemeen belang nogal dikwijls verwarren met eigenbelang, net datgene dat ze onze politici verwijten.
      Duster Driver gaat het ook eens zeggen
      Welkom!
      Ik voel mij niet aangesproken, maar onmiddellijk leden negatieve bewoordingen toedichten is een brug te ver. Een forum is er om meningen uit te wisselen, en dat mag ook eventueel een persoonlijke visie zijn imo. Ik lees hier trouwens veel meer meningen en denkpistes die in het algemeen meer dan steek houden. Dus doe nog een toerke in uw Duster, denk er eens over na, en kom dan eventueel terug.
      Last edited by order66; 25/04/2018, 10:11.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Ma Ho mar, zie eens af, nen echte betweter, als hij nu nog eens met argumenten afkwam, dan zou je nog iets kunnen antwoorden. Hetgeen jij hier perfect demonstreert wordt ook al eens gecatalogeerd als "slagbomen neerlaten" maw communicatie meteen verbreken. Vermoedelijk omdat het u persoonlijk ergens treft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rochlans Bekijk Berichten
            Wat wordt er bedoeld met BE-combi’s ? Auto’s of bestelwagens met aanhanger? Is er hieromtrent iets gewijzigd, want dan heb ik iets gemist?
            BE combi's zijn de trekkers op basis van lichte bestelwagens doorgaans, vaak een Iveco daily of Mercedes sprinter als trekker (met koppelplaat zoals grote trucks). Als ik correct ben, vallen deze combo's sinds dit jaar ook onder de kilometerheffing.

Vanaf 1 januari 2018 zullen opleggertrekkende voertuigen van minder dan 3,5 ton maximaal toegelaten massa (MTM) van categorie N1 met carrosseriecode BC ook onder de kilometerheffing in België vallen. Zij zullen dus verplicht een steeds ingeschakelde On Board Unit (OBU) aan boord moeten hebben wanneer zij op de Belgische wegen rijden. De opleggertrekkende trekkers waarvan […]

Comment

Wat nog een veel grotere ramp gaat worden is omdat ze alles kapot belasten, sociale voorwaarden inkrimpen etc etc dat er veel minder babys worden geboren. Ik ken er meer dan genoeg van tussen de 30/35 die geen kinderen hebben of enkel een kind omdat alles gewoon superduur geworden is en met 2 moeten werken om de normale dingen te kunnen betalen. Nu gaat de babyboom generatie op pensioen en we zitten al met hopen mensen die met 50j op pensioen zijn. De werkende groep wordt zo alleen maar kleiner terwijl de politiek steeds even groot is of mss
              zelfs groter. Ik vraag me af wat voor belastingen ze gaan uitvinden en hoever ze het uitmelken gaan drijven.

Comment

Misschien komen de sossen op de proppen met een levensduurtebelasting vanaf pakweg 70 jaar om dit geld dan te herverdelen in de kraamkliniek om de door hun verspilde pensioenkas terug te laten vullen door jonge mensen nu blijkt dat mensen met de laagste inkomens minder lang leven en de meer begoeden dus theoretisch te lang leven.

En gaan de groenen het eten van varkensvlees sterker belasten onder het mom van een te hoog vetgehalte wat de levensduurte dan weer zou inkorten. Of zelfs het varkensvlees volledig bannen...

Gaan de tsjeven toch in zee met een aantal orthodoxe Joden om de NVA te jennen waardoor enkel nog een coalitie met de groenen mogelijk is.

En komt er een groep in opstand met een eigen partij omdat de Roemeense arbeiders in verhouding te weinig betaald worden en verplichten ze iedereen een Dacia te kopen om die arme Roemenen vooruit te helpen uit naastenliefde....

Da's nu ne keer een hoop zever na elkaar he dusterdingens

Alle gekheid op een stokje, ik heb veel respect voor mensen zoals u die opofferingen doen enkel en alleen ter bevordering van het algemeen belang. Elke dag weer die duster in getuigt van moed en karakter.

(sorry aan de Daciarijders, jullie begrijpen wel dat het sarcasme er vanaf druipt )

Kortom, het is allemaal een beetje een klucht en we kunnen het beter zo benaderen lol.

Last edited by THE GREEN HORNET; 07/05/2018, 09:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cob22 Bekijk Berichten
                  Wat nog een veel grotere ramp gaat worden is omdat ze alles kapot belasten, sociale voorwaarden inkrimpen etc etc dat er veel minder babys worden geboren. Ik ken er meer dan genoeg van tussen de 30/35 die geen kinderen hebben of enkel een kind omdat alles gewoon superduur geworden is en met 2 moeten werken om de normale dingen te kunnen betalen. Nu gaat de babyboom generatie op pensioen en we zitten al met hopen mensen die met 50j op pensioen zijn. De werkende groep wordt zo alleen maar kleiner terwijl de politiek steeds even groot is of mss
                  zelfs groter. Ik vraag me af wat voor belastingen ze gaan uitvinden en hoever ze het uitmelken gaan drijven.
                  vreemd dat al die moslim migranten kweken als konijnen dan om net niet te moeten werken...
                  lets have some more member berries

Comment

Ik zei het al, ik kom met de verkiezingen op. Slogan wordt 'gratis pil voor iedereen !'.Zowel de pil als geboortebeperking als een pil naar Nederlands voorbeeld met dat poeder.

Comment

Hou toch op, dommeriken. Wees blij dat de moslims nog kinderen maken. Wie gaat er anders onze glasvezelkabels nog in de grond gaan steken? Veel 'Ariërs' zie ik dat tegenwoordig niet meer doen hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Veel 'Ariërs' zie ik dat tegenwoordig niet meer doen hoor.
                        Inderdaad, die moeten ondertussen Facebooken en dat gaat niet goed met vuile handjes.
                        Verder wens iedereen de moed zich te durven vertonen in een Dacia.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Hou toch op, dommeriken. Wees blij dat de moslims nog kinderen maken. Wie gaat er anders onze glasvezelkabels nog in de grond gaan steken? Veel 'Ariërs' zie ik dat tegenwoordig niet meer doen hoor.
                          bullshit. je moet eens zien welke firma's dat zijn... van die firma's die vb enkel met turken werken en een stuk onder de prijs van firma's met belgische werknemers kunnen gaan. om de zoveel maanden veranderen ze van naam etc.
                          en ja wij hebben ook al met zo'n firma gewerkt want de laagste prijs is de beste natuurlijk maar bij sociale controle was het plots gedaan ermee.
                          er zijn genoeg autochtonen die zo'n werk ook willen doen maar linkse idioten maken ons altijd wijs dat enkel moslims zich niet te goed voelen om het vuilere werk te doen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten

bullshit. je moet eens zien welke firma's dat zijn... van die firma's die vb enkel met turken werken en een stuk onder de prijs van firma's met belgische werknemers kunnen gaan. om de zoveel maanden veranderen ze van naam etc.
                            en ja wij hebben ook al met zo'n firma gewerkt want de laagste prijs is de beste natuurlijk maar bij sociale controle was het plots gedaan ermee.
                            er zijn genoeg autochtonen die zo'n werk ook willen doen maar linkse idioten maken ons altijd wijs dat enkel moslims zich niet te goed voelen om het vuilere werk te doen...
                            Waarom zie ik dan haast nergens nog echte Belgen dat vuile werk doen?

Comment

Wie wilt daar als Belg nog gaan tussenstaan? Zo kan je de vraag ook stellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Wie wilt daar als Belg nog gaan tussenstaan? Zo kan je de vraag ook stellen.
                                Dat is uiteraard ook een goed excuus voor de échte Belg om de vuile werkjes niet meer hoeven te doen.

Comment

Ga er dan maar tussen staan hé .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                    Ga er dan maar tussen staan hé .
                                    Ja Tigra, ik had van u toch wel iets meer gefundeerde uitspraken verwacht hoor.

Comment

Ik heb er vandaag geen zin in ... daarjuist wel 2 mannen aan het werk gezien aan de weg: en het zagen er oude Belgen uit

Comment

Het is gewoon een economische gegeven. Zelfs Belgische ondernemers werken graag met buitenlandse werkkrachten, want goedkoper. Niet meer dan dat.
                                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

dat mag je niet zeggen, linkse rakkers voelen zichzelf zoveel beter als ze kunnen neerkijken op de autochtone bevolking en zichzelf kunnen neerzetten als beschermheer van de moslim migranten... migranten met pakweg chinese, nederlandse, poolse of australische roots gaan ze net als de autochtonen stelselmatig achteruit duwen.
                                          snap niet dat ze te dom zijn om te beseffen dat ze toch geen stemmen winnen bij die bevolkingsgroep

Comment

Working...
                                          X