Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Datasim voor de auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Datasim voor de auto

Beste mensen,

heeft iemand ervaring met een simkaart in hun auto ? en welke provider is het beste hiervoor ?

in mijn nieuwe wagen kan een simkaart voor de digitale mogelijkheden van de wagen

Mvg, Bram
    Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
    Klikerdeklikhier
    Car name: Octavius Rsus

Tegenwoordig zit er een (verborgen) SIM in je wagen maar kan je er nog één extra plaatsen voor je wifi-hotspot bvb.
    Tot op heden hebben we hier al 2 geprobeerd, eerst met Proximus nu hebben we in al onze wagens Telenet-data-only. Beiden waren zonder problemen en doet wat het moet doen.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Hier eentje van orange ,en als je al klant bent kan je gewoon een 2de vragen op dezelfde nummer ;-)

Comment

Geen ervaring mee, want in mijn wagen gaat dat via de hotspot van de iPhone. Alhouwel verbinden niet zo evident is
        Maar is het niet gewoon makkelijker om een duosim te nemen? Dan zit alles op 1 abo.

Comment

wel dat dacht ik te doen, maar bij proximus moet dan een van de 2 uitstaan.. en dat is weer een heel gedoe
          Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
          Klikerdeklikhier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
            Hier eentje van orange ,en als je al klant bent kan je gewoon een 2de vragen op dezelfde nummer ;-)
            ga eens horen dat ik naar daar ga overstappen
            Klikerdeklikhier

Comment

Hoeft dat daarom persé data sim only te zijn ? Bij Telenet krijg je nu 5 simkaartjes in je pack. Zit nu een gewoon simkaartje in de Ipad tov vroeger een data only van Proximus en dit geeft geen verschil.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
                Hoeft dat daarom persé data sim only te zijn ? Bij Telenet krijg je nu 5 simkaartjes in je pack. Zit nu een gewoon simkaartje in de Ipad tov vroeger een data only van Proximus en dit geeft geen verschil.
                Neen dat hoeft niet. Ik heb dat pack bij Telenet. Ik heb nog recht op 1 simkaartje. Zou ik eens moeten gaan ophalen voor in de RS te steken.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

ik heb eens gaan horen bij proximus om te horen wat ik nog moet voor mijn toestel zodat ik kan overstappen...

grap is dat ze dat niet kunnen opzoeken...

zij zeggen "Ja meneer, de enigste manier is dat we je abbo opzeggen en dan moet je het factuur afwachten wat het je zal kosten" WTF !

dit is toch de laatste keer ik bij proximus ga ze, alle zo een zaken kunnen in de tijd van nu niet meer... dus ga ik nog 8 maand wachten en dan stap ik over in de tussentijd ga ik wss bij scarlet een data kaart vragen van 5gb aan 15 euro
                  Klikerdeklikhier

Comment

Mobile Vikings eens kijken. Zou ook een goed alternatief kunnen zijn als particulier.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
                    X