Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hilarische auto reklame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hilarische auto reklame

Daarnet eens gaan kijken naar de configurator van de BMW X3 :

Hier heb ik toch de meest hilarische verkoopsslogan ooit gelezen :

Met onverstoorbare beheersing stort hij zich in het onbekende, omdat hij zich bewust is van zijn innerlijke krachten.
    Wow, daar ben ik echt niet goed van ! Hoe komen ze er bij 't Lijkt wel god op aarde.
    Nog iemand die er zo gezien heeft ?

Zo kennen we er nog wel een paar.

Freude am fahren, Das beste oder nicht, Vorsprung durch Technik, zoom zoom, enzzzzzzzzz.....

Is gewoon marketinggewauwel dat steeds erger en erger aan het worden is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
      Met onverstoorbare beheersing stort hij zich in het onbekende, omdat hij zich bewust is van zijn innerlijke krachten.
      Tiens, iemand bij BMW met gevoel voor humor en satire. Mooi. Ik geef toe, het werpt een nieuw licht op hun ontwerpen. Satire en ironie is zo langzamerhand de enige manier om hun ontwerpen nog te begrijpen.

Comment

Voor de wat ouderen onder ons, maar dit vind ik nog altijd één van de leukste auto commercials ooit

Comment

geef mij deze maar

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Telkens ik in de reclamespotjes van Citroën het gezegde 'Creative Technology'hoor, vraag ik me af of ze daarmee het na 5 tot 10 jaar later kopiëren van de premiums bedoelen op vlak van technologie? Ofwel slaat dat nog altijd op die pneumatische ophanging van decennia terug wat ze nu sinds kort hebben afgevoerd en andere merken het al enorm snel terug afvoerden. Of op de voorwielaandrijving waar zij van aan de basis liggen. Verder kan ik niet echt iets bedenken.

Die van Nissan zit er ook zoiets bedenkelijks bij, maar ben hem ff kwijt. Moet m nog eens horen

Comment

Creative, niet innovative ofzoiets he. MacGyver was creatief, niet innovatief.

Comment

Niet elk oud vrouwtje is even betrouwbaar. Elke Golf gelukkig wel.Kijk voor meer informatie op http://www.volkswagen.nl/golf

Comment

Ah ha, heb die van Nissan terug gevonden: https://i.ytimg.com/vi/jxkjZnNLqG8/maxresdefault.jpg

Maar ik vraag me af, welke 'innovation'? Want de allerlaatste nieuwe Nissan ligt nog steeds minstens 5 jaar achter op de duitse 3

Comment

Geef eens wat voorbeelden van innovaties die bij de duitsers te vinden zijn de vermelde fransen of aziaten ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                          Geef eens wat voorbeelden van innovaties die bij de duitsers te vinden zijn ?
                          1. software
                          2. software
                          3. software

Comment

Sjoemelsoftware dan wel

Comment

Geef eens wat voorbeelden van innovaties die bij de duitsers te vinden zijn ?
                              toen de dieren nog spraken, de Gutbrod Superior

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

toen de dieren nog spraken, de Gutbrod Superior
                                is een serieuze vraag.
                                niet nodig om het in het belachelijke te gaan trekken, man

Comment

is een serieuze vraag.
                                  niet nodig om het in het belachelijke te gaan trekken, man
                                  was nochtans een serieuze innovatie destijds

Comment

Deze vond ik de max

Launched on MTV in 99. Music: James Brown "Get Up (I Feel Like Being a) Sex Machine"Commercial made in Argentina

Comment

Quattro

Comment

Trippel

Comment

Working...
                                        X