Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands wagen leasen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tweedehands wagen leasen

Weet iemand of het mogelijk is om in belgie een tweedehands wagen te leasen. Iets zoals activalease

Dank bij voorbaat

Activalease is geen lease, das gewoon een afbetaling? Wat een "duistere" praktijk is me dat.

Bij Activa Lease doe je (eventueel) een eenmalige aanbetaling en betaal je vervolgens gedurende een aantal jaar iedere maand hetzelfde bedrag. Dit maandbedrag bestaat uit aflossing en rente. Je bent zelf verantwoordelijk voor wegenbelasting, verzekering en onderhoud. Heb je de laatste termijn voldaan? Dan is de auto 100% van jou!
    Is niet eens sprake van een soort garantie.

Als ik het uittel voor die C1 die daar "te lease" staat, dan komt die duurder uit dan 90% van de markt.
    Zoek je gewoon een mooie auto die je aanstaat en sluit zelf een fatsoenlijke lening af.
    Last edited by Phate; 14/05/2018, 20:49.

Comment

Ik zoek geen wagen op afbetaling. Activalease was dan een slecht voorbeeld .ik wil een auto huren voor lange termijn
      ​​​​​​

Comment

Hier hebben ze ook 2dehands-lease, maar dan echte lease. Niet dat dat zoveel goedkoper is met die jonge 2dehands wagens.

Wat zoek je precies?

Comment

Ik zoek een zo goedkoop mogelijke leasewagen voor 2-3jaar. Merk maakt niet echt zoveel uit

Comment

Working...
          X