Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda 2

Vandaag het logo van de mazda2 afgehaald. Helaas merkte ik bij het afhalen dat er 2 gaatjes in de auto gemaakt zijn om het model naampje erop te hangen. Dat vind ik dus al erg rot van mazda eigenlijk maar goed het is als het is.

Hoe zouden jullie het aanpakken om die gaatjes minder duidelijk te maken?

Mvg
    Mazdaman

Ps: Zelf ook al gekeken voor bv. polyesterplamuur maar ik zou het indien mogelijk eenvoudiger willen oplossen.
    Last edited by ; 17/05/2018, 17:30.

Simpel, doe de logo terug op...

Comment

normaal gezien slaan ze daar een putje in, leggen ze een glasvezelmatje in, plamuren, schuren en herspuiten
      Dure grap voor 2 gaatjes ...
      Ik zou er een neusje bijtekenen en een glimlach, heb je een mazda2 Smiley versie

Comment

Ja op de koop toe zijn de twee plugjes die erin zaten bij het uithalen er net ingedrukt geraakt.

Er zal toch wel een meer voordehand liggende mogelijkheid zijn neem ik aan? Plamuren, schuren en herspuiten lijkt me overdreven. Zijn er geen zwarte rubbere plugjes ofzo die ik kan gebruiken.

Comment

Is het een zwarte auto misschien ?

Comment

Het is een zwarte ja.

Comment

Bij Brezan of Auto5 verkopen ze van die dingetjes

Comment

Wat voor dingen maat? Pluggetjes?

Comment

tja pluggetjes hé :-) zoiets als een dikke punaise in't plastiek

Comment

Zou ik ze ook niet gewoon met polyesterplamuur kunnen opvullen en dan met een beetje zwarte lak erover gaan... moet heel dat opschuren dan als ik het rondje met karton errond?

Het niet zo eenvoudige is dat kofferdeurdeksel eraf moet halen om aan de binnenkant van het gaatje te kunnen. Wat is een methode om de plamuur toch te kunnen bevestigen zonder aan de binnenkant te kunnen... Of is er geen... wat ik al vermoed.

Comment

Misschien een paar foto's posten ?

Comment

Gaat om de linkse kant dus.

Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.

Comment

Nog even, keep it simple, kleef de logo terug op en denk aan iets anders...

Comment

Nog even, keep it simple, kleef de logo terug op en denk aan iets anders...

Comment

Plak er een tutefrut op en kleur bij zoals die grote zwarte vlek.
                              Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 22/05/2018, 09:02.

Comment

Bedoeling is dat ik het logo eraf wou en dus op zoek ben naar een deftige oplossing....

Ik verwachte wel wat meer antwoord te vinden op dit forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MazdaaaMan Bekijk Berichten
                                  Bedoeling is dat ik het logo eraf wou en dus op zoek ben naar een deftige oplossing....

Als ik kan lezen zie ik 3 ernstige oplossingen staan:
                                  1) plamuren, schuren en bijspuiten, maar dat is te duur zeg je
                                  2) zwarte pluggetjes steken, maar dat zie je dus ook niet zitten
                                  3) logo terug plaatsen, maar dat is blijkbaar ook niet goed.

Tja, dan krijg je natuurlijk ook de plezantere oplossingen.

Comment

Als de originele logo niet meer op mag, blijven tal van varianten mogelijk bv sport, turbo, 4x4, enz allemaal bij Auto5 ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MazdaaaMan Bekijk Berichten

Dan naar een ander forum, succes.
                                      Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Als ik kan lezen zie ik 3 ernstige oplossingen staan:
                                        1) plamuren, schuren en bijspuiten, maar dat is te duur zeg je
                                        2) zwarte pluggetjes steken, maar dat zie je dus ook niet zitten
                                        3) logo terug plaatsen, maar dat is blijkbaar ook niet goed.

Tja, dan krijg je natuurlijk ook de plezantere oplossingen.
                                        Ja dit klopt.... ik zie deze ook uiteraard.

oplossing 2) lijkt op niks.
                                        oplossing 1) die grap zou best 100 euro+ zijn? Ik weet het niet? Iemand ervaring mee?
                                        oplossing 3) ... is geen oplossing maar als het niet anders kan zal het dit worden...

Dat van die Sport logo's is anders ook wel een leuk idee.

Comment

Working...
                                        X