Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slechte service van garagehouder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Slechte service van garagehouder

Een paar maand geleden ben ik met mijn broer zijn auto in de beek geraakt met het vries weer en gans zijn linker kant beschadigt.

Ik had een garage gevonden die het in het zwart wou herstellen ( dom van ons) .Het heeft 3 maand geduurd voor mijn broer zijn auto weer had, toen hij die weer kreeg gingen de deuren niet vast en hij ging die nog herstellen. Dit had hij nog altijd niet gedaan dus was mijn broer naar een andere garage geweest, daar wiste ze hem te vertellen dat alles opnieuw moet gedaan worden( bumper komt los, slecht spuitwerk, deuren niet opslot,...)

Ik had dit laten weten aan de garagist die de reparatie had gedaan en dat we ons geld weer willen. Hij antwoord niet en ben ik aan het kijken om verdere stappen te zetten.
    Wat kan ik doen ? Het enige wat ik heb is een prijs offerte met daarop dat hij de werken in het zwart gaat doen. Hij is zelfstandige garagist

Raar hè een paar maand geleden ongeval gehad, en nu zijn we al 3 maand verder met de herstelling.
    Eerst iemand zoeken die goedkoop is door zwartwerk, en nu overwegen hem aan te klagen, je had beter moeten weten.
    Goedkoop is zelden bestkoop.
    Z4 M40i

Comment

Oei ! Iemand die zo stom is om op papier te zetten dat hij fiscaal gaat sjoemelen, dat is ongezien ! Uiteraard niet te vertrouwen, deze man...

Comment

Dus, je broer zijn linkerkant is beschadigd en je reed met een zwarte auto ?

Heb je eigenlijk al eens gepraat met die man of ben je meteen naar een andere garage gehold ?

Comment

Ik zou die verkopen aan 'wij kopen auto's'.(gewoon eens googlen en je vindt de site wel). Zie je veel reclame van en die mannen hebben veel werk. Gewoon online je wagen ingeven en je weet wat hij waard is. Men biedt veel meer dan je verwacht.... Moet wel niet zeggen dat één kant in het zwart herspoten werd hee.

Comment

Dit is gewoon een levensles, en weliswaar een dure. Gij kunt nooit bewijzen dat die garagist verantwoordelijk is voor het slechte werk aan de hand van alleen een offerte. Dat werk moet dus opnieuw gedaan worden.

Comment

Zoiets kan je toch écht alleen maar op een Vlaams forum lezen, geloof ik .

When you pay peanuts, you can expect monkey's my friend.

Zoals David 67 al zegt.... Neem het als een levensles en laat het werk fatsoenlijk verrichten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
                Ik zou die verkopen aan 'wij kopen auto's'.(gewoon eens googlen en je vindt de site wel). Zie je veel reclame van en die mannen hebben veel werk. Gewoon online je wagen ingeven en je weet wat hij waard is. Men biedt veel meer dan je verwacht.... Moet wel niet zeggen dat één kant in het zwart herspoten werd hee.
                Naar het schijnt is daar het eerste bod steeds aantrekkelijk, maar eens ter plaats komt de ontnuchtering : de aangeboden prijs wordt herzien, natuurlijk naar beneden. Boerenbedrog heet dat...Filantropen bestaan niet !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Naar het schijnt is daar het eerste bod steeds aantrekkelijk, maar eens ter plaats komt de ontnuchtering : de aangeboden prijs wordt herzien, natuurlijk naar beneden. Boerenbedrog heet dat...Filantropen bestaan niet !
                  ik heb mij ook een keer laten vangen door die charels , vw sirocco van een nichtje .
                  ik gaf de gegevens online in en werd getaxeerd op 11.000 euro
                  een maal ter plaatse schoot daar 5360 euro van over , wegblijven bij die mannen , tenzij je een wrak hebt dat geen 200 euro meer waard is en je nog iets wilt verdienen.
                  Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Logisch dat dat dan een minwaarde geeft he, die 'mannen' zijn niet koosjer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mila.the.aussie Bekijk Berichten
                      Een paar maand geleden ben ik met mijn broer zijn auto in de beek geraakt met het vries weer en gans zijn linker kant beschadigt.

Ik had een garage gevonden die het in het zwart wou herstellen ( dom van ons) .Het heeft 3 maand geduurd voor mijn broer zijn auto weer had, toen hij die weer kreeg gingen de deuren niet vast en hij ging die nog herstellen. Dit had hij nog altijd niet gedaan dus was mijn broer naar een andere garage geweest, daar wiste ze hem te vertellen dat alles opnieuw moet gedaan worden( bumper komt los, slecht spuitwerk, deuren niet opslot,...)

Ik had dit laten weten aan de garagist die de reparatie had gedaan en dat we ons geld weer willen. Hij antwoord niet en ben ik aan het kijken om verdere stappen te zetten.
                      Wat kan ik doen ? Het enige wat ik heb is een prijs offerte met daarop dat hij de werken in het zwart gaat doen. Hij is zelfstandige garagist
                      Welke verdere stappen wil je nemen?
                      Vermits de zaak in het zwart geregeld is zal je geen stappen kunnen nemen buiten een knokploeg of een molotov cocktail.

Comment

Een goede advocaat
                        weet steeds raad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Ja weet dat wel... daar kan je geen zaken mee doen.

Maar was om een beetje in dezelfde 'sfeer' van garagisten te blijven zoals waar ze haar herstelling deed dat ik deze 'raad' gaf

Comment

Waar blijft de topicstarter ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                              Waar blijft de topicstarter ?
                              Ondertussen al terug op de vlieger richting Australie.
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Ondertussen al terug op de vlieger richting Australie.
                                Mss terug in de beek?

Comment

Tis toch altijd hetzelfde e. Tmag niets kosten ma alst ni goed gedaan is wel komen klagen achteraf. En uiteindelijk zal het meer gekost hebben dat wanneer je meteen naar een deftige garage was geweest.

Comment

Zo is het inderdaad ook Geert. De keren dat ge er goed bij vaart, zijn niet zo dik gezaaid. En vooral ook dingen 'int' zwart laten doen. Daar zijn er ook al veel verkeerd mee aangekomen.

Comment

Working...
                                    X