Omdat we hier thuis met drie zijn, zijn we niks met een 4x4 met slechts twee zitplaatsen. Maar een 4x4 die géén lichte vracht is kost jaarlijks stukken van mensen aan verkeersbelasting. Als je de BIV al overleeft hebt. Nu weet ik dat er 4x4's bestaan die vooraan een zitbank voor drie hebben, maar hoe kan ik daar concreet naar zoeken op zoekertjes-sites???
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2dehands.be : hoe zoekertjes vinden van 4x4's met drie (3!) zitplaatsen?
Collapse
X
-
Waarom geen pick up? Of een bestelwagen 4x4?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenKen jij een pick-up die geen bestelwagen is ?
Veel pickups hebben tegenwoordig wel een goei achterbank dacht ik. Maar ik behoor tot het soort mensen die geen nut ziet/heeft voor zo'n laadbak.
Hebben 4x4 bestelwagens per definitie drie zitplaatsen?
Comment
-
het is uit je openingspost niet helemaal uit te maken wat voor 4x4 je verwacht: off-road capaciteiten? trekkracht ? lichte vracht omdat je de laadruimte nodig hebt ... ?
Als het in je kraam past, de SsangYong Rodius kan je als LV met achterbank en (niet-permanente) vierwielaandrijving krijgen. Motor heeft best wat koppel.
Comment
-
Dubbele cabine met gesloten laadbak?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenhet is uit je openingspost niet helemaal uit te maken wat voor 4x4 je verwacht:
Idealiter zou ik een VW California 4WD willen. En max 20000 euro. En liefst max 200.000km. Dus een VW California met een Rockton-onderstel komt al héél dicht in de buurt.
Maar goed, zulks bestaat niet als je de lotto niet gewonnen hebt.
Dus dacht ik: ik koop gewoon een 4x4-monovolume met zitbank-voor-drie vooraan en laat daar een poptopdak op monteren, en de laadruimte laat ik dan ook voorzien van een keukenmodule en een bed en zo. Dus begon ik op 2dehands te zoeken, maar toen besefte ik dat ik niet kon filteren op drie zitplaatsen vooraan.... en dus begon ik deze topic.
Comment
-
zou je een pick up met afzetunit overwegen ?
Caravans te koop aangeboden en gevraagd. Bekijk het ruime aanbod van nieuw en tweedehands Caravans en andere apparaten. Caravans en Kamperen koop je op 2dehands!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenzou je een pick up met afzetunit overwegen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenKen jij een pick-up die geen bestelwagen is ?
Zowel een pick-up als een bestelwagen hebben een laadbak en beiden zijn lichte vrachtwagen.
Zowel een hond als een kat hebben een staart en beiden zijn huisdieren.
Ik weet wel dat het eigenlijk beide is, en niet beiden, maar voor de vergelijking heb ik gewoon even de fout gevolgd :-)Last edited by RX-8; 02/06/2018, 03:38.
Comment
Comment