Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit een normaal factuurbedrag voor radiator?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    En toch kunnen ze niet eindeloos gekke prijzen vragen.
    Hoe hoger de prijzen van de autoconstructeurs, hoe meer succes voor de onderdelenleveranciers (bv Bosch, Delphi, Valeo, Hella) krijgen door die onderdelen zelf op de markt te zetten.

    En zeker niet vergeten dat de prijs van onderhoud mee zit in de leaseprijzen. Als dat onderhoud te duur wordt, dan stijgt de maandprijs, en kan je bv goedkoper een Merc A leasen in vergelijking met een Megane.

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
      Autoconstructeurs zijn regelrechte bandieten. Je waterverdeelstuk kost wellicht nog geen 20 euro om te produceren.

      In plaats van de ­werke­lijke kosten aan te rekenen voor wissel­stukken lieten Renault, Peugeot en Citroën klanten een veel hogere prijs betalen. Met dank aan ingenieuze software.



      Meen je dat nu echt dat je ze bandieten noemt omdat ze onderdelen met winst durven verkopen, eender hoe hoog of hoe laag die winst is ? Als te duur is, beste raad, gewoon niet kopen

      Comment


      • #23
        Je hebt weinig keuze hee als dat onderdeel - waarbij ze al volle bak hebben bezuinigd bij de productie - het vroegtijdig begeeft. Combineer dat met een korte garantieperiode ...

        Comment


        • #24
          Als autoconstructeurs dikke bandieten zouden zijn, dan zouden ze allemaal ongelooflijk dikke winsten boeken.
          Laat het me zo stellen, met aandelen van Peugeot ben je de laatste jaren niet rijk geworden.

          Comment


          • #25
            Nou, indien echt op juiste moment 5j geleden gekocht, toch meer dan een verdubbeling:
            De koers van STELLANTIS NV (Aandeel, PSE) met nieuwsberichten, columns, agenda, forum, kerncijfers, opties, turbo's, speeders, sprinters en adviezen

            Comment


            • #26
              Het verleden voorspellen, aan de hand van een grafiek, is iets makkelijker dan de toekomst zien in die zelfde grafiek….

              Ps
              bij BMW is het rendement op 5 jaar = 0%

              De koers van BMW (Aandeel, XTR) met nieuwsberichten, columns, agenda, forum, kerncijfers, opties, turbo's, speeders, sprinters en adviezen

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                Nou, indien echt op juiste moment 5j geleden gekocht, toch meer dan een verdubbeling:
                https://www.beursduivel.be/Aandeel-K...1/Peugeot.aspx
                Ja, en had je je in 2007 gekocht, dan was je de helft kwijt van je centen.

                Comment


                • #28
                  wat zegt de beurskoers over hoeveel winst/verlies een bedrijf draait? juist ja noppes!
                  PSA draaide in 2017 1,9 miljard euro winst, volkswagen 4,35 miljard.
                  Last edited by sunking; 02/06/2018, 12:46.

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                    wat zegt de beurskoers over hoeveel winst/verlies een bedrijf draait? juist ja noppes!
                    PSA draaide in 2017 1,9 miljard euro winst, volkswagen 4,35 miljard.
                    Een beurskoers geeft vooral, het vertrouwen naar de toekomst weer….(zwak voor VW, MB, BMW)

                    Winst of verlies is inderdaad ondergeschikt, zie Tesla of GM dat uit de doden is opgestaan....

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

                      Een beurskoers geeft vooral, het vertrouwen naar de toekomst weer….(zwak voor VW, MB, BMW)

                      Winst of verlies is inderdaad ondergeschikt, zie Tesla of GM dat uit de doden is opgestaan....
                      Wel raar ivm het aandeel van Daimler (mb) want zij hebben hun beste kwartaal ooit achter de rug en het aandeel doet het slecht... je zou toch denken dat het hoopvol was voor de toekomst.

                      Comment

                      Working...
                      X