Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUV vs sportwagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Ik heb in uw straat alle bellen afgedaan, maar niemand die ene Gixxer kende
    Lol, dan zal er ene niet thuis geweest zijn.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Zijn der nog pinten over ? Biertjes zeggen mij niks

Comment

• Zonder woorden

den borre

Int3x0r

Comment

• De mijne was gisteren een beetje verder geparkeerd ...
          Last edited by guyugy; 28/07/2018, 09:30.

Comment

• How zeg, die Volvo springt wel uit de band: een lichtblauwe SUV, hoe gedurfd!
            Is echt wel lef hebben: eens geen zwarte/grijze/witte SUV kopen.

Comment

• Nieuwpooort bad?
              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                De mijne was gisteren een beetje verder geparkeerd ...
                Een donker grijze Q5?

den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                  Nieuwpooort bad?
                  Yep
                  den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                    How zeg, die Volvo springt wel uit de band: een lichtblauwe SUV, hoe gedurfd!
                    Is echt wel lef hebben: eens geen zwarte/grijze/witte SUV kopen.
                    Er staat een olijf groene, een donker blauwe en twee in dat blauw grijs.
                    Enkel de Range’s zijn in zwart en in het typische grijs.
                    den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Een donker grijze Q5?
                      Meteore grijs, trekt iets op het blauw...
                      was maar kortstondig aan het shoppen, enkel daar vIndt je nog met veel geluk een vrije parkeerplaats zeker deze dagen....

Comment

• Zal dan deze geweest zijn.
                        Moet lukken dat mijn vrouw een mooie Q5 had gezien en ik daarna op elke andere lette.

den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                          Zal dan deze geweest zijn.
                          Moet lukken dat mijn vrouw een mooie Q5 had gezien en ik daarna op elke andere lette.
                          Tja... mijn madam viel ook op deze uitvoering, vooral met het wit lederinterieur... maar ik heb het jaar na jaar mooi moeten houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                            Nieuwpooort bad?
                            Ge moogt daar wss niet binnen met ne berline

Comment

• Jawel, maar je rijdt dan tussen twee rijen SUV’s en je ziet niets van de winkels (en nog minder vanuit een sportwagen...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                Het gaat niet over het gedrag van de persoon die zich voor u gooit, wat uiteraard foutief is, maar over UW gedrag eens je zelf afgeremd bent, en de verkeerssituatie opnieuw genormaliseerd is.

Als je er dan voor kiest om te blijven plakken en mogelijks een ongeval te hebben als deze voor je plots afremt, dan ben jij wel aansprakelijk omdat je geen afstand hebt gehouden, waarmee ik dus opnieuw op hetzelfde punt kom, afstand houden moet je toch, eender wat er voor je rijdt.

Je mag daarop je uitleg van "hij schoot toch voor mij in, dus de pot op met nadien veilige afstand houden" bij een eventueel ongeval met een of meerdere wagens gerust eens proberen voor de rechtbank. Veel succes.
                                Sorry, maar de rechtbank houdt daar wel degelijk rekening mee. Een politieagent kan en mag niet interpreteren, een rechter wel.

Comment

Jawel, maar je rijdt dan tussen twee rijen SUV’s en je ziet niets van de winkels (en nog minder vanuit een sportwagen...)
                                  Als uw vrouw in die winkels aan het rijden is, zit jij vast altijd bovenop....de winkelkar...

Dan zit je, tenminste op gelijke ooghoogte met uw vrouw….

Comment

• K zit in frankrijk momenteel, weinig last van SUV’s .. ne renault 5 / peugeot 205 ziede hier nog vaker rijden dan ne suv, en als ge dan al ne suv tegenkomt is t 9/10 nen Belg :p . Parkeren lukt hier wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                      K zit in frankrijk momenteel, weinig last van SUV’s .. ne renault 5 / peugeot 205 ziede hier nog vaker rijden dan ne suv, en als ge dan al ne suv tegenkomt is t 9/10 nen Belg :p . Parkeren lukt hier wel!
                                      opletten daar want flitsers overal in elke hoek en in elk dorpje een ledpaneeltje met u rijdt te snel :-)

Comment

• Ben met de fiets dus dat probleem stelt zich niet

Comment

Jawel, maar je rijdt dan tussen twee rijen SUV’s en je ziet niets van de winkels (en nog minder vanuit een sportwagen...)
                                          Dus wat zijt ge dan met uwe sportwagen als ge de winkels niet ziet? Daarom dat ze in Knokke en Le Zoute daarom telkens nog hogere en dikkere SUV's kopen

Comment

Working...
                                          X