Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De snelste cabrio ter wereld
Collapse
X
-
OK ik geef toe: ik heb luid en hard gelachen.
Ik verbaas me er trouwens zelf ook altijd over hoe snel dat gaat. Mijn vorige exemplaar was een Saab cabrio. Tijd: een halve minuut. Iedereen altijd maar aan 't kijken als dat spel zijn ding deed. Met de MX-5: drie seconden. En geen hond die het lijkt te zien. 't Is niet eerlijk
-
Had het al is gezien en dacht toen ook, wa gaan we nu krijgen? Ik denk als je naar een andere cabrio overgaat dat het dak open en dicht doen een eeuwigheid duurt!
Wel gemakkelijk, als het wa een regenachtige dag is en het klaart uit kunt ge snel het dak openen als ge aan het licht staat ofzo. Heb ik al enkele keren gedaan.
Comment
-
Is wel al oud, heeft ook al enkele keren op dit forum gestaan, maar blijft wel goed.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenGoh, dat is dan nog elektrisch dicht doen. Manueel gaat dat nog sneller op een MX-5. Daar heb ik echt geen 12s seconden voor nodig, zeker niet met mijn nieuw dakje met vaste achterruit. (vorige moest ik nog dichtritsen)
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Comment
-
Cabrioexpress (http://www.cabriodakexpress.nl/index.asp?page=home)
Mijn vorige oldtimer had een dak dat daar gedaan was, en dat leek wel goed na 4 jaar.
En dat van de MX-5 heeft hij ook mooi gedaan. Misschien niet de goedkoopste, zeker ook niet de duurste, maar lijkt mij goed gedaan.
Was voor mij ook dichtbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenCabrioexpress (http://www.cabriodakexpress.nl/index.asp?page=home)
Mijn vorige oldtimer had een dak dat daar gedaan was, en dat leek wel goed na 4 jaar.
En dat van de MX-5 heeft hij ook mooi gedaan. Misschien niet de goedkoopste, zeker ook niet de duurste, maar lijkt mij goed gedaan.
Was voor mij ook dichtbij.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Comment
-
Ik had hem een email gestuurd, dit is wat ik terug kreeg:
Pvc dak met pvc ruit kost 595,-
Pvc dak Met glazen ruit met achterruitverwarming kost 749,-
Prijzen zijn incl montage. Ik mijn advies is om een linnen kap te nemen, die kost 795. Deze kwaliteit is vele malen beter dan een pvc dak.
Omdat de NA orgineel geen glazen ruit heeft moeten er wat aanpassingen worden gedaan, kost 19 euro.
Montage tijd is ongeveer 3,5 uur.
Ik wilde eigenlijk PVC dak omdat dat sneller droog is en opengedaan kan worden.
Maar hij zei dat de kwaliteit van PVC daken tegenwoordig veel minder goed is, omdat ze geen oliën meer mogen gebruiken waardoor het stroever is en sneller scheurt.
Dus nu een stoffen dak genomen. Staat wel zeer netjes, terug volledig zwart met glazen achterruit met verwarming die je niet moet uitritsen om te openen.
Comment
Comment