Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knappe filmpjes volume 2

Omdat ik het topic al een tijdje niet meer kan openen, maak ik zelf maar even een nieuw aan.

La production de la 2cv pour l'année 1990 était assurée uniquement par l'usine Citroën de Mangualde. Voici comment étaient produites les dernières 2cv.http:/...

Ooit wil ik deze als zomer auto hebben eigenlijk.

Deze staat ook op mijn lijstje.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Wreed wijs en iconisch maar een levensgevaarlijke koekendoos in het huidige verkeer.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik denk juist dat hij veiliger is in het huidige verkeer, dan toen in de periode, toen iedereen nog vlotjes 90 en meer over de gewestwegen scheurde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          Ik denk juist dat hij veiliger is in het huidige verkeer, dan toen in de periode, toen iedereen nog vlotjes 90 en meer over de gewestwegen scheurde.
          Dat is dan buiten de toename van het verkeer, gewicht en veiligheidsnormen van andere wagens gerekend. Ik zou er alvast geen ongeval mee willen.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Dat is een feit...toen niet en nu niet ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
              Dat is een feit...toen niet en nu niet ;-)

Comment

Ik zal er wel op zondagochtend mee rijden.
                Dan is er geen kat op de baan.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ce document provient de http://www.youtube.com/watch?v=UTmKU_Me1XI.L'internaute est Amade PSA. Toutes nos félicitations pour avoir posté cette vidéo remarqua...

En nog zo'n leuke. Of hoe veiligheidsnormen en werkomstandigheden toch lichtjes geëvolueerd zijn ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                    Ik zal er wel op zondagochtend mee rijden.
                    Dan is er geen kat op de baan.
                    Morgen van 14u tot 16u is ideaal!

Comment

Working...
                    X