Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2dehandsauto defect

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

...dan is ohb toch niet meer zo belangrijk, lijkt me
    maar ze hadden u wijsgemaakt full dealer-onderhouden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ...dan is ohb toch niet meer zo belangrijk, lijkt me
      maar ze hadden u wijsgemaakt full dealer-onderhouden?
      Tgoh, net wel lijkt mij. Voor mij is volledige onderhoudshistorie belangrijker dan garantie.

Enkele weken geleden tweedehands gekocht van 1300 euro. Na 2 dagen start die niet meer, handelaar is die komen halen en heeft nieuwe startmotor gestoken op zijn kosten. Ze zijn niet allemaal onbetrouwbaar blijkbaar ☺️
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Man van mijn nicht heeft ook een Amorok van dat bouwjaar. 120K. Turbo kapot, DSG al 3 keer problemen gehad en 4x4 al stuk geweest.
        In een Amarok zit geen DSG hoor, denk ik... Die zijn niet ideaal voor veel koppel / offroad / trekken / ...
        Is denk ik gewoon een koppelomvormer, zoals in de Touareg en Q7. Toch betrouwbaarder dan die DSG-toestanden, vind ik.

Wel heel jammer, want het zijn gewoon leuke wagens. Volkswagen heeft mij al vaker teleurgesteld.
        Ik rij nu ook in een pick-up, maar dan een Amerikaanse (Dodge RAM). Dan verschiet ik mij niet te veel als iets scheef staat of kwalitatief niet aan Duitse normen voldoet.

Comment

ff gegoegeld, de 2.0 tdi is toch idd dsg, de v6 is zf8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
            Tgoh, net wel lijkt mij. Voor mij is volledige onderhoudshistorie belangrijker dan garantie.

Enkele weken geleden tweedehands gekocht van 1300 euro. Na 2 dagen start die niet meer, handelaar is die komen halen en heeft nieuwe startmotor gestoken op zijn kosten. Ze zijn niet allemaal onbetrouwbaar blijkbaar ☺️
            ja ik bedoelde als van 80 tot 160 mist, is het voor mij als derdehandse niet meer van tel, wat is er intussen mee gedaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              ff gegoegeld, de 2.0 tdi is toch idd dsg, de v6 is zf8
              Bedankt, wist niet dat er ook een 2.0 TDI was, maar dan nog... een DSG in een pick-up... liever niet

Comment

Working...
              X