Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
...dan is ohb toch niet meer zo belangrijk, lijkt me
maar ze hadden u wijsgemaakt full dealer-onderhouden?
Tgoh, net wel lijkt mij. Voor mij is volledige onderhoudshistorie belangrijker dan garantie.
Enkele weken geleden tweedehands gekocht van 1300 euro. Na 2 dagen start die niet meer, handelaar is die komen halen en heeft nieuwe startmotor gestoken op zijn kosten. Ze zijn niet allemaal onbetrouwbaar blijkbaar ☺️
Man van mijn nicht heeft ook een Amorok van dat bouwjaar. 120K. Turbo kapot, DSG al 3 keer problemen gehad en 4x4 al stuk geweest.
In een Amarok zit geen DSG hoor, denk ik... Die zijn niet ideaal voor veel koppel / offroad / trekken / ...
Is denk ik gewoon een koppelomvormer, zoals in de Touareg en Q7. Toch betrouwbaarder dan die DSG-toestanden, vind ik.
Wel heel jammer, want het zijn gewoon leuke wagens. Volkswagen heeft mij al vaker teleurgesteld.
Ik rij nu ook in een pick-up, maar dan een Amerikaanse (Dodge RAM). Dan verschiet ik mij niet te veel als iets scheef staat of kwalitatief niet aan Duitse normen voldoet.
Tgoh, net wel lijkt mij. Voor mij is volledige onderhoudshistorie belangrijker dan garantie.
Enkele weken geleden tweedehands gekocht van 1300 euro. Na 2 dagen start die niet meer, handelaar is die komen halen en heeft nieuwe startmotor gestoken op zijn kosten. Ze zijn niet allemaal onbetrouwbaar blijkbaar ☺️
ja ik bedoelde als van 80 tot 160 mist, is het voor mij als derdehandse niet meer van tel, wat is er intussen mee gedaan
Comment