Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrooooooooooooom of vroem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vrooooooooooooom of vroem

De Duitse overheid heeft zijn zinnen gezet op de decibels van de sportuitlaat. Niet alleen nageplaatste uitlaten komen in het vizier, maar ook sportuitlaten die de constructeurs zelf aanbieden. Dat kan ook slecht nieuws betekenen voor onze markt.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

wij moeten wel bekennen dat er soms overdreven wordt... ik laat de OEM-systemen in het midden, het gaat daar om een nog beleefd gebrom, het kind in ons mag ook iets hebben
    maar een (bv) Akrpovic-uitlaat knalt zo (gemeen) luid dat het kan storen, zeker als de bestuurder plezier in heeft zijn wagen in de lage versnellingen te houden...
    en wij zouden mogen beginnen met de motorfietsen en hun bijgewerkte uitlaten...

Comment

Die mitrailleur-salvo’s van sommige tunink-karren, dat is voor niets nodig.
      Geen enkele sportwagen klinkt zelfs zo.
      Ik zou er dan ook niks op tegen hebben, als hiervoor normen komen.
      Maar het mag wel gewoon ‘goed’ klinken. Niks boven een V8-blubber, een accelererende Maserati, de boxer van een Subaru of Porsche, de huilende Ferrari 12 cylinder
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

En de low grow van een Aston vooral !!

Comment

Sommige sportkarren maken standaard toch ook iets teveel kabaal vind ik. Soms vraag ik me zelfs af hoe ze dat gehomologeerd krijgen.
          Kan wel leuk klinken, maar is allemaal te zien in welke omstandigheden.

Comment

Ik woon in gemeente waar nogal redelijk veel sportieve wagens,met gehomologeerde, luide uitlaten rond rijden. Geen probleem 6-in-lijn, V8, 10, 12, ik ben autoliefhebber en hoor het graag. Maar je kan ook asociaal en op de verkeerde tijdstippen kabaal maken. Soms is het beleefd om de kleppen van de uitlaat van uw duur machien dicht te laten en u wat te gedragen.

Comment

Ik vraag mij af hoe ze de huidige Performance uitlaten bij bmw goedgekeurd krijgen. Wat maken die dingen een kabaal.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Niet populair op een autoforum maar voor mijn part mogen ze alles wat niet origineel is verbieden. Van andere bumper tot ophanging, uitlaat en zelfs velgen. Autofabrikanten pompen er miljarden in en dan gaan sommige "professionals" achteraf wat "verbeteringen" uitvoeren. En bij de duurdere wagens gaat het meer om het showgehalte en vooral als het veel geld kost zal het wel goed zijn. Of omdat iedereen weet dat het veel kost. Akrapovic uitlaten is zo iets typisch. Als je dit onder je wagen hebt steken weet iedereen dat je er veel centen hebt ingestoken. Het yuppie gehalte en het ego overstijgen dan de normale gemiddelden.

Dus van mij mag : wagen met enkel originele opties van fabriek en dan nultolerantie naar wijzigingen toe. En daar mogen heel zware controles, boetes en zelfs verbeurd verklaren aan gekoppeld zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                  Ik woon in gemeente waar nogal redelijk veel sportieve wagens,met gehomologeerde, luide uitlaten rond rijden. Geen probleem 6-in-lijn, V8, 10, 12, ik ben autoliefhebber en hoor het graag. Maar je kan ook asociaal en op de verkeerde tijdstippen kabaal maken. Soms is het beleefd om de kleppen van de uitlaat van uw duur machien dicht te laten en u wat te gedragen.
                  Denk er hetzelfde over.
                  Hier een eind verder is een restaurant met groot terras waar altijd wel wat speciale wagens staan.
                  Dan zijn er vele die net daar hun uitlaten willen laten ploffen om gezien te worden maar dat ze daardoor wel de hele straat wakker houden daar denken ze niet aan.
                  Net als die gastjes met hun fake DAX zonder uitlaat die nu het vakantie is tot heel laat rond snorren.
                  den borre

Int3x0r

Comment

Ik stoor me meer aan die sportvliegtuigjes die overvliegen zonder demper, dat ze daar eens iets aan doen.
                    Z4 M40i

Comment

Waarover ze in feite lullen in Duitsland, binnenkort rijdt iedereen toch elektrisch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                        Waarover ze in feite lullen in Duitsland, binnenkort rijdt iedereen toch elektrisch
                        Maar met fake geluiden om de voetgangers en fietsers te waarschuwen.
                        den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Maar met fake geluiden om de voetgangers en fietsers te waarschuwen.
                          Dan mogen ze het direct aan banden leggen voor mij.

Comment

fietsers en voetgangers aan banden leggen ? Goed idee
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ja, want er ontsnappen daar ook vieze geluiden en CO2 uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                Vooral bij inspanning!!
                                Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                                  Ik stoor me meer aan die sportvliegtuigjes die overvliegen zonder demper, dat ze daar eens iets aan doen.
                                  en daarna het gezoem van de bejaarden op electrische fietsen aanpakken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

en daarna het gezoem van de bejaarden op electrische fietsen aanpakken
                                    LOL en die vapers werken ook op mijn zenuwen met hun rookwolken! En dat geklik van mijn zoon zijn PS4 controller, en....

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik begrijp niet waarom ze weer auto's viseren.

De luidste voertuigen die terrassen of de straten hier passeren zijn brommers en moto's met custom uitlaten. Dat ze deze eens naar de jaarlijkse keuring sturen of hier eerst iets aan doen.
                                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        Als je er vuiligheid inkapt, komt er ook vuiligheid uit….net zoals bij een diesel…

Uw dieet aanpassen en je bent uw partner niet meer tot last...

Comment

Working...
                                        X