Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrooooooooooooom of vroem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Sommige overdrijven toch wel met het geluid van hun uitlaat, wa hebt ge daar nu aan, aan al dat kabaal? Het mag iets zijn, khoor er vaak in mijn straat passeren waarvan ik zeg, mooie geluidje! Ma dan edde er ook die knallen dage uit uwen tuinstoel zou vliegen en da hoeft nu ook weer ni. Het meeste lawaai komt bij ons vooral van moto's en bromfietsen, zelf 50cc'kes! Welke standaard al veel kabaal maken eigenlijk... met hun scherp lelijk geluid.

Comment

Ik lees hier een rode lijn door het verhaal en ervaar het zelf ook zoals ik hierboven wat zei maar raar dat ze niets aan die brommers en moto's doen (en als maar meer pedelecs, begrensd of na aanpassing onbegrensd). Vermoed dat Benneke Weyts van Duitsland daar te weinig geld op kan verdienen en daarom weer enkel op auto's focussen.
      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Ik ben ff niet mee in welk opzicht maakt een pedelec teveel lawaai?
        ​​​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
          Ik ben ff niet mee in welk opzicht maakt een pedelec teveel lawaai?
          ​​​​
          klopt pedelecs zijn off topic in dit geval, maar ik heb het voornamelijk over de bijna wild card dat ze krijgen in het verkeer! Net zoals brommers en moto's. Je kan lampen, uitlaat, etc aanpassen zonder vrees.

Comment

Vertel mij meer over die wild card
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
              Vertel mij meer over die wild card
              Iedereen op twee wielen mag de wegcode negeren, er komen zogoed als nooit een sanctie. Door rode lichten, in de verkeerde richting, zonder lichten, op de stoep rijden en parkeren, oversteek forceren op zebrapaden, driehoeken op hun punt negeren op rondpunten, dat zijn maar een paar voorbeelden.
              Als je reageert ben jij de slechterik !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Iedereen op twee wielen mag de wegcode negeren, er komen zogoed als nooit een sanctie. Door rode lichten, in de verkeerde richting, zonder lichten, op de stoep rijden en parkeren, oversteek forceren op zebrapaden, driehoeken op hun punt negeren op rondpunten, dat zijn maar een paar voorbeelden.
                Als je reageert ben jij de slechterik !
                Je mag de privé politie van Lippens niet veralgemenen met het hele land…. (ga maar eens op bezoek in Leuven of Aarschot als voetganger of fietser)
                en de bezoekers van Lippens stad is een ras apart…. (want zowat iedereen lapt er de verkeersregels aan zijn /haar laars...ook de veel SUV 'ers)

Als ik er van Cadzand met de fiets kom, rijden ze me altijd (bijna) omver....
                Last edited by quovadis; 13/07/2018, 17:23.

Comment

Rij nu een jaar met de scooter naar het werk en nog ni 1 keer gecontroleerd geweest...

Comment

Dan in Cadzand blijven, hé...

Comment

Hoeveel fietsers stappen niet af aan een zebrapad of bellen en fietsen tegelijk... Pakkans is voor auto's al klein maar al helemaal voor fietsen.

Vraag me af wanneer ze pedelecs op rollen gaan zetten zoals de brommers vroeger!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                        Hoeveel fietsers stappen niet af aan een zebrapad of bellen en fietsen tegelijk... Pakkans is voor auto's al klein maar al helemaal voor fietsen.

Vraag me af wanneer ze pedelecs op rollen gaan zetten zoals de brommers vroeger!
                        Ik wil zo ne flik op een pedelec zien stampen, en die rechthouden op de rollen. Ik verzeker u, dat ga ik filmen, dan kunnen jullie meegenieten!

Dan in Cadzand blijven, hé...
                        De Compagnie du Zoute heeft Cadzand helmaal naar de kloten geholpen. Alle natuur naar de maan. Dat was daar vroeger nog ongerept. Mij zien ze daar niet meer!
                        Last edited by order66; 13/07/2018, 23:26.
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          De Compagnie du Zoute heeft Cadzand helmaal naar de kloten geholpen. Alle natuur naar de maan. Dat was daar vroeger nog ongerept. Mij zien ze daar niet meer!
                          of in Zoutelande gaan fietsen dan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Als je er vuiligheid inkapt, komt er ook vuiligheid uit….net zoals bij een diesel…

Uw dieet aanpassen en je bent uw partner niet meer tot last...
                            Eventueel een filter steken ?
                            Of affakkelen

Comment

of in Zoutelande gaan fietsen dan ?
                              Is te ver voor de exclusieve, EZ-ride die: Compagnie du Zoute, promoot… (actieradius slechts 45 km)

Bovendien frigobox toeristen, uit Knokke…

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                                Eventueel een filter steken ?
                                Of affakkelen
                                • Filters geeft verstoppingen, bij korte ritjes
                                • Alleen < 25 jaar kan snel genoeg vooruitspringen…en is uw madam weer wakker
                                Alles begint dus met een propere brandstof....

Comment

Working...
                                X