Sommige overdrijven toch wel met het geluid van hun uitlaat, wa hebt ge daar nu aan, aan al dat kabaal? Het mag iets zijn, khoor er vaak in mijn straat passeren waarvan ik zeg, mooie geluidje! Ma dan edde er ook die knallen dage uit uwen tuinstoel zou vliegen en da hoeft nu ook weer ni. Het meeste lawaai komt bij ons vooral van moto's en bromfietsen, zelf 50cc'kes! Welke standaard al veel kabaal maken eigenlijk... met hun scherp lelijk geluid.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrooooooooooooom of vroem
Collapse
X
-
Ik lees hier een rode lijn door het verhaal en ervaar het zelf ook zoals ik hierboven wat zei maar raar dat ze niets aan die brommers en moto's doen (en als maar meer pedelecs, begrensd of na aanpassing onbegrensd). Vermoed dat Benneke Weyts van Duitsland daar te weinig geld op kan verdienen en daarom weer enkel op auto's focussen.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenIk ben ff niet mee in welk opzicht maakt een pedelec teveel lawaai?
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Vertel mij meer over die wild card“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenVertel mij meer over die wild card
Als je reageert ben jij de slechterik !
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
Iedereen op twee wielen mag de wegcode negeren, er komen zogoed als nooit een sanctie. Door rode lichten, in de verkeerde richting, zonder lichten, op de stoep rijden en parkeren, oversteek forceren op zebrapaden, driehoeken op hun punt negeren op rondpunten, dat zijn maar een paar voorbeelden.
Als je reageert ben jij de slechterik !
en de bezoekers van Lippens stad is een ras apart…. (want zowat iedereen lapt er de verkeersregels aan zijn /haar laars...ook de veel SUV 'ers)
Als ik er van Cadzand met de fiets kom, rijden ze me altijd (bijna) omver....Last edited by quovadis; 13/07/2018, 17:23.
Comment
-
Hoeveel fietsers stappen niet af aan een zebrapad of bellen en fietsen tegelijk... Pakkans is voor auto's al klein maar al helemaal voor fietsen.
Vraag me af wanneer ze pedelecs op rollen gaan zetten zoals de brommers vroeger!Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenHoeveel fietsers stappen niet af aan een zebrapad of bellen en fietsen tegelijk... Pakkans is voor auto's al klein maar al helemaal voor fietsen.
Vraag me af wanneer ze pedelecs op rollen gaan zetten zoals de brommers vroeger!
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenDan in Cadzand blijven, hé...Last edited by order66; 13/07/2018, 23:26.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDe Compagnie du Zoute heeft Cadzand helmaal naar de kloten geholpen. Alle natuur naar de maan. Dat was daar vroeger nog ongerept. Mij zien ze daar niet meer!
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Als je er vuiligheid inkapt, komt er ook vuiligheid uit….net zoals bij een diesel…
Uw dieet aanpassen en je bent uw partner niet meer tot last...
Of affakkelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
of in Zoutelande gaan fietsen dan ?
Bovendien frigobox toeristen, uit Knokke…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk BerichtenEventueel een filter steken ?
Of affakkelen- Filters geeft verstoppingen, bij korte ritjes
- Alleen < 25 jaar kan snel genoeg vooruitspringen…en is uw madam weer wakker
Comment
Comment