Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waze in buitenland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waze in buitenland

De vakantie uittocht is begonnen. Wat is er leuker dan met de eigen bolide op buitenlandse wegen bollen? Waze is dan handig. Hoe doen jullie het bv in Duitsland waar waze blijkbaar verboden is. Gebruiken, zichtbaar of niet, of niet gebruiken?

Waze is niet verboden in Duitsland.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Hoe zouden ze dat controleren.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Of dat nu verboden is of niet? Zouden daar veel mensen rekening mee houden?
        Als ik coyote of zo gebruik in Zwitserland waar het verboden is zie ik toch aan het aantal verkenners dat ik niet alleen ben

Comment

In Frankrijk is coyote ook verboden zeker?
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Nee. Coyote duidt daar enkel een flitszone aan, geen exacte plaats.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Comment

Coyote en apps die snelheidscontroles verklikken of ‘gevarenzones’ aanduiden worden soms toegestaan, maar soms net zo goed vermogen. Dit is wat er mag en niet mag op het Europese grondgebied.

Toegelaten 'zonder radarverklikker'. Da's waze woch wel, een radarverklikker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
                https://www.autogids.be/auto-advies/...-per-land.html

Toegelaten 'zonder radarverklikker'. Da's waze woch wel, een radarverklikker?
                Kan je toch in u instellingen uitschakelen? Dus mag het wel.

Ik rij met alles op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Kan je toch in u instellingen uitschakelen? Dus mag het wel.

Ik rij met alles op.

Niet nodig, Waze gaat in fr automatisch zones aangeven ipv exacte plaats.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten

Niet nodig, Waze gaat in fr automatisch zones aangeven ipv exacte plaats.
                    Awel voila.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                      Nee. Coyote duidt daar enkel een flitszone aan, geen exacte plaats.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
                      damn, had ik da geweten. Heb hem speciaal thuis gelaten vandaag en mij netjes aan de snelheid gehouden

Wel ambetant is dat ge in FR geen TMC hebt of toch nauwelijks, waardoor mijn navigatie totaal geen info van werken en files door krijgt.

Comment

Google Maps of Waze ernaast laten draaien kan ook

Comment

Ik gebruik Waze met de widget van Coyote.

Comment

Gebruik tegenwoordig eerder Google maps. Met satelliet beeld zie je ook meteen waar je aan het rijden bent.

Waarom zou Waze ni mogen? Kunnen zij da toch moeilijk controleren?

Comment

Gebruik tegenwoordig eerder Google maps. Met satelliet beeld zie je ook meteen waar je aan het rijden bent.

Waarom zou Waze ni mogen? Kunnen zij da toch moeilijk controleren?

Comment

Waze mag wel, TS is verkeerd geïnformeerd.

Comment

Probleem van Coyote, Waze & c° is dat minder en minder accurate informatie doorgespeeld wordt door de abonnees. In de eerste jaren was men duidelijk meer aandachtig om juiste info actief door de geven, nu is het alsof de meesten enkel op de inzet van anderen rekenen, zonder zelf het spel te spelen.
                                  Zonder te spreken van de overvloedige verkeerde signalementen, die dan moeten tegengesproken worden. Fiabiliteit was hoger toen er enkel de doosjes bestonden, met de komst van de smartphone app zijn de meeste verklaringen vals...
                                  Blijft wel het nut van de vaste radars en de accuraatheid van de trajectcontroles, welke talrijker zullen worden

Comment

Geen idee wie TS is maar ik noteer dat Waze mag opstaan tujdens de komende autotrip. Thnx allemaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
                                      Geen idee wie TS is maar ik noteer dat Waze mag opstaan tujdens de komende autotrip. Thnx allemaal.
                                      TS : Topic starter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        TS : Topic starter

Ik had gehoopt op Taylor Swift
                                        Last edited by order66; 15/07/2018, 18:32.
                                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                                        X