De vakantie uittocht is begonnen. Wat is er leuker dan met de eigen bolide op buitenlandse wegen bollen? Waze is dan handig. Hoe doen jullie het bv in Duitsland waar waze blijkbaar verboden is. Gebruiken, zichtbaar of niet, of niet gebruiken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Waze in buitenland
Collapse
X
-
Hoe zouden ze dat controleren.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
In Frankrijk is coyote ook verboden zeker?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
https://www.autogids.be/auto-advies/wegcode/rijhulpsystemen-en-radarverklikkers-regels-per-land.htmlCoyote en apps die snelheidscontroles verklikken of ‘gevarenzones’ aanduiden worden soms toegestaan, maar soms net zo goed vermogen. Dit is wat er mag en niet mag op het Europese grondgebied.
Toegelaten 'zonder radarverklikker'. Da's waze woch wel, een radarverklikker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichtenhttps://www.autogids.be/auto-advies/...-per-land.html
Toegelaten 'zonder radarverklikker'. Da's waze woch wel, een radarverklikker?
Ik rij met alles op.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKan je toch in u instellingen uitschakelen? Dus mag het wel.
Ik rij met alles op.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
Niet nodig, Waze gaat in fr automatisch zones aangeven ipv exacte plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenNee. Coyote duidt daar enkel een flitszone aan, geen exacte plaats.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Wel ambetant is dat ge in FR geen TMC hebt of toch nauwelijks, waardoor mijn navigatie totaal geen info van werken en files door krijgt.
Comment
-
Probleem van Coyote, Waze & c° is dat minder en minder accurate informatie doorgespeeld wordt door de abonnees. In de eerste jaren was men duidelijk meer aandachtig om juiste info actief door de geven, nu is het alsof de meesten enkel op de inzet van anderen rekenen, zonder zelf het spel te spelen.
Zonder te spreken van de overvloedige verkeerde signalementen, die dan moeten tegengesproken worden. Fiabiliteit was hoger toen er enkel de doosjes bestonden, met de komst van de smartphone app zijn de meeste verklaringen vals...
Blijft wel het nut van de vaste radars en de accuraatheid van de trajectcontroles, welke talrijker zullen worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk BerichtenGeen idee wie TS is maar ik noteer dat Waze mag opstaan tujdens de komende autotrip. Thnx allemaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenTS : Topic starter
Ik had gehoopt op Taylor SwiftLast edited by order66; 15/07/2018, 18:32.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
Comment