Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waze in buitenland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    Probleem van Coyote, Waze & c° is dat minder en minder accurate informatie doorgespeeld wordt door de abonnees. In de eerste jaren was men duidelijk meer aandachtig om juiste info actief door de geven, nu is het alsof de meesten enkel op de inzet van anderen rekenen, zonder zelf het spel te spelen.
    Dat zeg ik al jaaaaaaaaaaaren.
    Coyote stelt al jaren niks meer voor in vergelijking met hun begin tijd en dat was dan vooral in Vlaanderen.
    In Frankrijk had je het veel grotere Wikango en Alerte gps maar ze zijn daar allemaal aan het uitsterven dankzij de apps, de gps die dat nu ook heeft en het verbod op vele plaatsen.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      Blijft wel het nut van de vaste radars en de accuraatheid van de trajectcontroles, welke talrijker zullen worden
      Dat doet mijn ingebouwde gps ook al.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Ik had gehoopt op Taylor Swift
        Hmmm Taylor Swift

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Ik gebruik Waze met de widget van Coyote.
          <knip>

Hoe gebruik je die widget juist in combinatie met Waze? Waarschijnlijk ook een Coyote abonnement nodig?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten

Hoe gebruik je die widget juist in combinatie met Waze? Waarschijnlijk ook een Coyote abonnement nodig?
            Dat abonnement zit in mijn Orange abonnement. Gestart Waze op en gestart de Coyote op. Op moment dat de Coyote opgestart is duwde op uwen home knop van uwe gsm. Dan komt de widget tevoorschijn die altijd op elk scherm verschijnt. Dus ook als je Waze terug opzet. Die widget kan je overal plaatsen op u scherm.

Comment

Working...
            X