Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prefabgarage of klassiek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Kwa stevigheid zeker voldoende, staat zelf los op de grond, hoeft niet verankerd te worden door het gewicht alleen al. Heb er juist funderingsbalken laten onder zetten omdat die toch net iets meer kunnen verdragen, tegen water enzo. Juist op de plaats waar de deur is en raampje zie je iets minder stevigheid, maar das dan meer omdat die gewoon te dicht tegen elkaar staan.

Ge kunt natuurlijk nog dikker gaan!
    Ja, dikker is ook mogelijk. Ben daar ook eens gaan kijken, maar tot nu toe niet gezwicht omwille van dat x-jaarlijks schuren en schilderen

Comment

Welke dakbedekking ligt hierop?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

Ja, dikker is ook mogelijk. Ben daar ook eens gaan kijken, maar tot nu toe niet gezwicht omwille van dat x-jaarlijks schuren en schilderen
        Ik zie er ook al op tegen, maar tegen dat het zover is koop ik mij zo een verfpistool, zou nog gemakkelijk en snel zijn. Zal da dan wel eerst is oefenen.

Oorspronkelijk geplaatst door KoenVdrm Bekijk Berichten
        Welke dakbedekking ligt hierop?
        Metalen dakpanplaten, kunt ge ook kiezen eigenlijk, roofing is brol, op ons vorig lag da en das echt vuiligheid en zeker ni sterk.

De dakgoten heb ik online gekocht. Die dat ze in optie leveren zijn volgens mij veel te klein. Er was op een plaats hout wa uit elkaar gegaan dus die mannen van Chalet Center zijn onlangs langs geweest en toen ze die dakgoten zagen vroegen ze mij vanwaar ik die had. Vonden die er veel steviger en mooier uitzien. Moet zeggen, ben er ook wel tevreden van en de kleur is ook in antraciet. Probeer die in een doe het zelf maar is te vinden!
        Last edited by ; 28/07/2018, 08:16.

Comment

Je kab toch ook een houten garage zetten die je niet moet schilderen?

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
            Je kab toch ook een houten garage zetten die je niet moet schilderen?

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
            ja, dat gaat, met van die thermowood panelen

Comment

Das nog plezant eigenlijk, zeker als ge het eindresultaat dan ziet. :-)

Comment

hoe bedoel je ?

Comment

hoe bedoel je ?
                  Schilderen e.

Comment

ah ok :-) Schilderen is nog te doen, maar 't is de voorbereiding (schuren etc.) die minder plezant is om niet te zeggen hatelijk

Comment

En om de zoveel tijd opnieuw.

Heb daar geen zin meer in.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Kunt het ook altijd laten doen natuurlijk, geen idee wat da zou kosten eigenlijk.

Comment

Kunt het ook altijd laten doen natuurlijk, geen idee wat da zou kosten eigenlijk.
                          laat het ons eens weten binnen x jaar
                          Ik gok op 500 euro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                            En om de zoveel tijd opnieuw.

Heb daar geen zin meer in.
                            Cederhout tegenzetten en laten verweren.

Comment

Mèh, dat verkleurt nooit egaal genoeg om mooi te zijn: je ziet waar de zon op zit, je ziet de regenkant, de schaduw van de oversteken, je ziet waar er water afloopt...
                              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

laat het ons eens weten binnen x jaar
                                Ik gok op 500 euro
                                Ben wel benieuwd hoelang de verf gaat houden, maar die Viking verf is duur, maar een van de betere naar het schijnt, na een jaar blinkt de verf nog steeds.

Comment

ah ok :-) Schilderen is nog te doen, maar 't is de voorbereiding (schuren etc.) die minder plezant is om niet te zeggen hatelijk
                                  en nochtans dé sleutel om een goede resultaat te bekomen... Duurzaam schilderen is vakmanschap, dus... duur, in geld of in zweet
                                  Ik ben daar niet goed in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

en nochtans dé sleutel om een goede resultaat te bekomen.
                                    ja, die voorbereiding is het belangrijkst en kruipt meest tijd in....daarom dat ik geen schilderwerk meer wil.

Comment

maar die Viking verf is duur,.
                                      zal op basis van gemalen snorhaar uit Noorwegen zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                        Mèh, dat verkleurt nooit egaal genoeg om mooi te zijn: je ziet waar de zon op zit, je ziet de regenkant, de schaduw van de oversteken, je ziet waar er water afloopt...
                                        Ik noemde het niet voor niets "verweren"

Comment

zal op basis van gemalen snorhaar uit Noorwegen zijn

Haha nee ma das echt goei verf, blinkt enorm en water druppelt er zo af.

Schuren was bij ons nu ni nodig, 2 x primeren en 2 x verven. Da primeren was bweik want da zagen we moeilijk. Da verven was nog plezant, begint ge meteen resultaat te zien, ma we hebben het ons eigen nog wa moeilijker gemaakt door 2 kleuren te gebruiken. Wel mooi geworden, iedereen zegt het.

Comment

Working...
                                          X