Oorspronkelijk geplaatst door Geert
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Prefabgarage of klassiek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
Ja, dikker is ook mogelijk. Ben daar ook eens gaan kijken, maar tot nu toe niet gezwicht omwille van dat x-jaarlijks schuren en schilderen
Oorspronkelijk geplaatst door KoenVdrm Bekijk BerichtenWelke dakbedekking ligt hierop?
De dakgoten heb ik online gekocht. Die dat ze in optie leveren zijn volgens mij veel te klein. Er was op een plaats hout wa uit elkaar gegaan dus die mannen van Chalet Center zijn onlangs langs geweest en toen ze die dakgoten zagen vroegen ze mij vanwaar ik die had. Vonden die er veel steviger en mooier uitzien. Moet zeggen, ben er ook wel tevreden van en de kleur is ook in antraciet. Probeer die in een doe het zelf maar is te vinden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenJe kab toch ook een houten garage zetten die je niet moet schilderen?
Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Comment
-
-
En om de zoveel tijd opnieuw.
Heb daar geen zin meer in.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenKunt het ook altijd laten doen natuurlijk, geen idee wat da zou kosten eigenlijk.
Ik gok op 500 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenEn om de zoveel tijd opnieuw.
Heb daar geen zin meer in.
Comment
-
laat het ons eens weten binnen x jaar
Ik gok op 500 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenah ok :-) Schilderen is nog te doen, maar 't is de voorbereiding (schuren etc.) die minder plezant is om niet te zeggen hatelijk
Ik ben daar niet goed in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
en nochtans dé sleutel om een goede resultaat te bekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
maar die Viking verf is duur,.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenMèh, dat verkleurt nooit egaal genoeg om mooi te zijn: je ziet waar de zon op zit, je ziet de regenkant, de schaduw van de oversteken, je ziet waar er water afloopt...
Comment
-
zal op basis van gemalen snorhaar uit Noorwegen zijn
Haha nee ma das echt goei verf, blinkt enorm en water druppelt er zo af.
Schuren was bij ons nu ni nodig, 2 x primeren en 2 x verven. Da primeren was bweik want da zagen we moeilijk. Da verven was nog plezant, begint ge meteen resultaat te zien, ma we hebben het ons eigen nog wa moeilijker gemaakt door 2 kleuren te gebruiken. Wel mooi geworden, iedereen zegt het.
Comment
Comment