Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prefabgarage of klassiek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

wat is er mis met een carport? kost veel minder

Comment

Spuiten kan ook, maar de voorbereiding blijft een lastige zaak. Bij spuiten komt nog dat het apparatuur grondig moet gekuist worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
        een carport is zelfs beter voor de wagen die dan vlugger droogt.
        enige nadeel is dat de wagen gezien kan worden, maar in een gesloten garage is het ook niet 100% veilig, men kan nog inbreken enkel om te zien wat er in is... bijkomende kosten dan..

Comment

Ben persoonlijk iets geruster met een garage die ik volledig kan afsluiten en op slot doen. Zal wel bijgeloof zijn, maar soit.

Comment

Hangt veel af van de juiste positie van de carport op je grond. De mijne is naast huis, maar 15 meters van de straat, met een bocht die ‘s avonds door een spot automatisch verlicht wordt. Wegdek is met steentjes, je hoort meteen of iemand er op stapt. Ik zie niet meteen dat mijn wagen daaruit gehaald wordt.
            Constructie dateert van 1990, maar een keer bijgeolied (boven het vuil) , wel heb ik de broos geworden bedekking moeten vervangen, de hagel ging zo door en door...;-)
            Last edited by guyugy; 31/07/2018, 13:10.

Comment

carport, achter een afsluitbare poort :p

Comment

Idem. Maar de carport is een gemetste constructie met een klassiek dak.
                Dubbelt eigenlijk als overdekt terras voor de warmere dagen, of net voor de frissere avonden (met terrasverwarmer).
                Auto staat droog, fris (in de zomer), vriest niet aan (in de winter), maar vangt toch nog redelijk wat stof.

Nog met de Volvo eronder
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Niemand die overweegt in open lucht te parkeren en gewoon met het extra budget een toffere wagen aan te kopen? :-D

Comment

Die tien minuten krabwerk ‘s morgens was ik echt beu.
                    En zoals ik zei: dubbelt als terras/zithoek. De afwerking is dan ook op dat niveau: blauwsteen plavuizen op de vloer, sierpleister aan de binnenkant, dakgebinte in het wit geolied (dit jaar vers laagje, na 10 jaar), verwarming, muziekinstallatie, grondspots. De zithoek kunnen we makkelijk verplaatsen van het buitenterras naar daar, De berging er naast bevat alle tuingereedschap, een boel surfspullen op de zolder, mijn kuisgerief voor de auto, winter/zomerwielen, twee fietsen (die moeten daar eigenlijk weg), speelgoed van de kinderen (waar ze veel te groot voor geworden zijn).
                    Ik had graag nog een TV gehangen zodat we ‘s avonds niets meer binnen te zoeken hebben, maar moet nog eens uitvogelen hoe ik mijn telenetsignaal tot daar krijg.

Ik had er inderdaad een leuke wagen van kunnen kopen, maar dan stonden er twee in open lucht

Comment

Proximus stuurt het tv signaal via elektriciteitsbekabeling.

Zoniet: de telenet kabel doortrekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                        verwarming, muziekinstallatie, grondspots. De zithoek kunnen we makkelijk verplaatsen van het buitenterras naar daar, De berging er naast bevat alle tuingereedschap, een boel surfspullen op de zolder, mijn kuisgerief voor de auto, winter/zomerwielen, twee fietsen (die moeten daar eigenlijk weg), speelgoed van de kinderen (waar ze veel te groot voor geworden zijn).
                        Ik had graag nog een TV gehangen zodat we ‘s avonds niets meer binnen te zoeken hebben, maar moet nog eens uitvogelen hoe ik mijn telenetsignaal tot daar krijg.
                        en waar komt de tapkast ?

Comment

Staat al een barmeubel, sinds deze zomer. Past net een frigootje onder.

Comment

Allez we weten op welke oprit we moeten zijn op een zomerse dag...

Comment

...
                              ik ook, daarom carport ;-)

Comment

Idem. Maar de carport is een gemetste constructie met een klassiek dak.
                                Dubbelt eigenlijk als overdekt terras voor de warmere dagen, of net voor de frissere avonden (met terrasverwarmer).
                                Auto staat droog, fris (in de zomer), vriest niet aan (in de winter), maar vangt toch nog redelijk wat stof.

Nog met de Volvo eronder
                                ook in garage, iets minder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k3v3r Bekijk Berichten

Ben persoonlijk iets geruster met een garage die ik volledig kan afsluiten en op slot doen. Zal wel bijgeloof zijn, maar soit.

hebben jullie nu allemaal zo een schrik?
                                  een prof die wagen komt stelen ga je niet tegenhouden met een slot op poort !!!

Comment

En zoals ik zei: dubbelt als terras/zithoek. De afwerking is dan ook op dat niveau: blauwsteen plavuizen op de vloer, sierpleister aan de binnenkant, dakgebinte in het wit geolied (dit jaar vers laagje, na 10 jaar), verwarming, muziekinstallatie, grondspots. De zithoek kunnen we makkelijk verplaatsen van het buitenterras naar daar, De berging er naast bevat alle tuingereedschap, een boel surfspullen op de zolder, mijn kuisgerief voor de auto, winter/zomerwielen, twee fietsen (die moeten daar eigenlijk weg), speelgoed van de kinderen (waar ze veel te groot voor geworden zijn).

Ik had er inderdaad een leuke wagen van kunnen kopen, maar dan stonden er twee in open lucht
                                    Hier hebben we ong ook hetzelfde en we hebben dit jaar ook overwogen om een tv op te hangen .Na goed overwegen heb ik gekozen voor een beamer (aan plafond)met wifi, bleutooth en android erop omdat we ook geen mogelijk hebben zonder kap en breekwerk dat ding van de telenet kabel te voorzien . Bedoeling was om de app yelo play daarop te instaleren en via die weg tv te kijken . Echter op dat onding valt die app niet te instaleren zelfs ook niet als je de app omzeilt en via de browser probeert krijg ik melding dat mijn toestel niet compabel is . Dan heb ik mij een wifi hdmi dongle compabel met airplay aangeschaft in china en via onze telefoons of ipads voorzien van de yelo play app word het beeld vanop 1 van deze toestellen prachtig geprojecteerd op de muur , de muur is afgewerkt in sneeuwwitte skab want zo,n uitrolbaar scherm wilden we ook niet zien aan de muur. Via bleutooth word het geluid door de boxen gejaagd.

Comment

Dat zou nog een gedacht zijn:
                                      Via een AppleTV werken. Ik heb er eentje hangen achter de tv in huis, die we amper gebruiken.
                                      En dan een WiFi-versterkertje binnenshuis steken, want onder de carport is het WiFi-signaal maar zozo.

Comment

Wifi signaal hebben we ook versterkt.

Comment

hebben jullie nu allemaal zo een schrik?
                                          een prof die wagen komt stelen ga je niet tegenhouden met een slot op poort !!!
                                          Die niet maar wel die onnozelaars die uw ruiten in slaan om wat prullen te pakken.
                                          Het is hier al 2 weken een plaag.
                                          Vooral auto’s van mensen die op het zicht op vakantie zijn maar deze week zijn ze ‘s nachts betrapt door een buitenslaper.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X