wat is er mis met een carport? kost veel minder
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Prefabgarage of klassiek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenwat is er mis met een carport? kost veel minder
enige nadeel is dat de wagen gezien kan worden, maar in een gesloten garage is het ook niet 100% veilig, men kan nog inbreken enkel om te zien wat er in is... bijkomende kosten dan..
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenwat is er mis met een carport? kost veel minder
- Likes 1
Comment
-
Hangt veel af van de juiste positie van de carport op je grond. De mijne is naast huis, maar 15 meters van de straat, met een bocht die ‘s avonds door een spot automatisch verlicht wordt. Wegdek is met steentjes, je hoort meteen of iemand er op stapt. Ik zie niet meteen dat mijn wagen daaruit gehaald wordt.
Constructie dateert van 1990, maar een keer bijgeolied (boven het vuil) , wel heb ik de broos geworden bedekking moeten vervangen, de hagel ging zo door en door...;-)Last edited by guyugy; 31/07/2018, 13:10.
- Likes 1
Comment
-
Idem. Maar de carport is een gemetste constructie met een klassiek dak.
Dubbelt eigenlijk als overdekt terras voor de warmere dagen, of net voor de frissere avonden (met terrasverwarmer).
Auto staat droog, fris (in de zomer), vriest niet aan (in de winter), maar vangt toch nog redelijk wat stof.
Nog met de Volvo eronder2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
- Likes 1
Comment
-
Die tien minuten krabwerk ‘s morgens was ik echt beu.
En zoals ik zei: dubbelt als terras/zithoek. De afwerking is dan ook op dat niveau: blauwsteen plavuizen op de vloer, sierpleister aan de binnenkant, dakgebinte in het wit geolied (dit jaar vers laagje, na 10 jaar), verwarming, muziekinstallatie, grondspots. De zithoek kunnen we makkelijk verplaatsen van het buitenterras naar daar, De berging er naast bevat alle tuingereedschap, een boel surfspullen op de zolder, mijn kuisgerief voor de auto, winter/zomerwielen, twee fietsen (die moeten daar eigenlijk weg), speelgoed van de kinderen (waar ze veel te groot voor geworden zijn).
Ik had graag nog een TV gehangen zodat we ‘s avonds niets meer binnen te zoeken hebben, maar moet nog eens uitvogelen hoe ik mijn telenetsignaal tot daar krijg.
Ik had er inderdaad een leuke wagen van kunnen kopen, maar dan stonden er twee in open lucht2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichtenverwarming, muziekinstallatie, grondspots. De zithoek kunnen we makkelijk verplaatsen van het buitenterras naar daar, De berging er naast bevat alle tuingereedschap, een boel surfspullen op de zolder, mijn kuisgerief voor de auto, winter/zomerwielen, twee fietsen (die moeten daar eigenlijk weg), speelgoed van de kinderen (waar ze veel te groot voor geworden zijn).
Ik had graag nog een TV gehangen zodat we ‘s avonds niets meer binnen te zoeken hebben, maar moet nog eens uitvogelen hoe ik mijn telenetsignaal tot daar krijg.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenDie tien minuten krabwerk ‘s morgens was ik echt beu.
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenIdem. Maar de carport is een gemetste constructie met een klassiek dak.
Dubbelt eigenlijk als overdekt terras voor de warmere dagen, of net voor de frissere avonden (met terrasverwarmer).
Auto staat droog, fris (in de zomer), vriest niet aan (in de winter), maar vangt toch nog redelijk wat stof.
Nog met de Volvo eronder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door k3v3r Bekijk Berichten
Ben persoonlijk iets geruster met een garage die ik volledig kan afsluiten en op slot doen. Zal wel bijgeloof zijn, maar soit.
hebben jullie nu allemaal zo een schrik?
een prof die wagen komt stelen ga je niet tegenhouden met een slot op poort !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenDie tien minuten krabwerk ‘s morgens was ik echt beu.
En zoals ik zei: dubbelt als terras/zithoek. De afwerking is dan ook op dat niveau: blauwsteen plavuizen op de vloer, sierpleister aan de binnenkant, dakgebinte in het wit geolied (dit jaar vers laagje, na 10 jaar), verwarming, muziekinstallatie, grondspots. De zithoek kunnen we makkelijk verplaatsen van het buitenterras naar daar, De berging er naast bevat alle tuingereedschap, een boel surfspullen op de zolder, mijn kuisgerief voor de auto, winter/zomerwielen, twee fietsen (die moeten daar eigenlijk weg), speelgoed van de kinderen (waar ze veel te groot voor geworden zijn).
Ik had er inderdaad een leuke wagen van kunnen kopen, maar dan stonden er twee in open lucht
Comment
-
Dat zou nog een gedacht zijn:
Via een AppleTV werken. Ik heb er eentje hangen achter de tv in huis, die we amper gebruiken.
En dan een WiFi-versterkertje binnenshuis steken, want onder de carport is het WiFi-signaal maar zozo.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
hebben jullie nu allemaal zo een schrik?
een prof die wagen komt stelen ga je niet tegenhouden met een slot op poort !!!
Het is hier al 2 weken een plaag.
Vooral auto’s van mensen die op het zicht op vakantie zijn maar deze week zijn ze ‘s nachts betrapt door een buitenslaper.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
- Likes 1
Comment
Comment