Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cruise control inbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cruise control inbouwen

Ik wil graag cruise control laten inbouwen. Iemand die hiervoor een goed adresje kent? Ik ben zelf van regio Turnhout maar ben best bereid er een stukje voor te rijden.
    Ik heb er op Google wel een paar gevonden, maar de ene gebruik merk x en de andere merk y. Ik heb geen verstand van de verschillende merken dus kan ook niet inschatten wat goed is en wat niet. Vandaar de vraag.

Oh ja, ik weet dat dit een een serieus prijskaartje heeft, maar dat heb ik er voor over.

Alvast bedankt.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Op de Corolla van mijn vader staat het merk gold cruise, werkt goed.
    Z4 M40i

Comment

Als het system als optie bestond voor jouw model hoeft het niet per se duur te zijn, ik heb er een naderhand laten plaatsen op mijn Saab 9.3, als ik mij goed herinner was dat minder dan de 250 euro’s BTWin en werk inbegrepen

Comment

Als het een OEM optie was stukken zoeken en die inbouwen. En dan nog al een jaar bezig met de mijne op te lappen niemand vind het probleem al bijna alles vervangen laatst nog een lek gevonden en vernieuwd geen resultaat.

Niet OEM zou ik er niet aan beginnen.
        Polo 6n 1.4

Comment

Ik heb in 2005 op mijn Vivaro een after market laten plaatsen voor weinig geld en die werkte even goed als een originele.
          Op mijn Passat heb ik een oem laten na plaatsen.
          De eerste was 80€ (was via een forum gegaan) en de oem 150€ bij de dealer.
          Is dat dan nu zo duur geworden?
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Ik heb in 2005 op mijn Vivaro een after market laten plaatsen voor weinig geld en die werkte even goed als een originele.
            Als ik wat rondkijk op internet gaan de prijzen van een after market van 300 tot zelfs 6-700 euro.

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
            Als het system als optie bestond voor jouw model hoeft het niet per se duur te zijn, ik heb er een naderhand laten plaatsen op mijn Saab 9.3, als ik mij goed herinner was dat minder dan de 250 euro’s BTWin en werk inbegrepen
            Voor zover ik weet was cc op mijn wagen (Abarth 500) geen optie in België. In de USA dan weer wel. Ik zal volgende week eens langs de dealer rijden, kijken wat mogelijk is.
            2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
              ik heb nog pas gecontroleerd, bij de brugse Saab-dealer 199 euros in november 2005; dat is wel 13 jaar geleden ;-))
              nieuwe hendel, pasklare bekabeling, (niet veel) werk... was tegen de forfait-prijs zoals in de officiële catalogus van accessoires

Comment

Saab was dan ook een niche merk hè.
                6 a 700€ is al een pak duurder.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                X