Hoi hoi, ik zit met een ietwat rare vraag. Mijn (nieuwe) onderbuur wil op de gemeenschappelijke overdekte koer zijn jacuzzi plaatsen en dit vlak naast mijn auto. Er zit maar 10 cm tussen jacuzzi en auto. Nu is mijn vraag of ik mij moet zorgen maken i.v.m de dampen en eventuele producten die zo over de auto zullen komen ( stoffen dak - cabrio ). Kunnen deze bv schade toebrengen aan de lak?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
auto vs jacuzzi
Collapse
X
-
Ik zou regelmatig mijn auto gaan warmdraaien als ze in hun jacuzzi zitten...
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroemke Bekijk BerichtenHoi hoi, ik zit met een ietwat rare vraag. Mijn (nieuwe) onderbuur wil op de gemeenschappelijke overdekte koer zijn jacuzzi plaatsen en dit vlak naast mijn auto. Er zit maar 10 cm tussen jacuzzi en auto. Nu is mijn vraag of ik mij moet zorgen maken i.v.m de dampen en eventuele producten die zo over de auto zullen komen ( stoffen dak - cabrio ). Kunnen deze bv schade toebrengen aan de lak?
Comment
-
vraag hem om een gesloten scherm te plaatsen tussen zijn plaats en jouw plaats zodat er niks op jouw auto kan komen
en anders: duik ermee in(als hij een mooie vriendin heeft...)mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
De spetters van die poel gaan lelijke kalkvlekken maken op je auto.
Dat is geen blijvende schade, maar soms wel moeilijk we te krijgen met een gewone wasbeurt.
Er zit nogal wat chemique in zo’n jacuzzi... ik zou het niet OK vinden, tenzij mits een scherm er tussen.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
10 cm is wel heel weinig.
Dan moet er ooit toch eens iets misgaan?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Kalk krijg je enkel als ze er in zitten te spetteren, wat erger is zijn de chloordampen. Die tasten wel alles aan.
Waarom zou het toegelaten zijn om een jacuzzi op een gemeenschappelijke koer te zetten?
Als het een parking is, dan is het geen zwembad.
Als hij het toch doet, zorg dan maar dat je nakijkt of hij zijn eigen stroom gebruikt, en niet dat van "de gemeenschap".
Comment
-
Ik zou het niet toelaten... Zoals Tommie zegt, daar zitten produkten in zoals chloor en zo. Ik weet niet welke gevolgen dit heeft als dat in de volle zon erin bakt, maar dan durf ik me nog niet voorstellen dat hij een druppel puur produkt per ongeluk op je wagen spat, dat er iemand met een jeans met knoppen of zo er tussen kruipt om te passeren, de motorkap van uwen otto als steunplaats of tafel gebruiken. Ofwel een degelijke wand tot op de grond en minstens ne meter tachtig hoog, ofwel niks zou mijn keuze zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenGeen privé-installaties in de gemeenschappelijk delen, punt uit.
Schrijf een aangetekende brief aan de syndicus.
Beter vroeg en kordaat reageren dan achteraf moeten klagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGewoon in uw auto gaan zitten en hen aanstaren terwijl ze in de jacuzzi zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGewoon in uw auto gaan zitten en hen aanstaren terwijl ze in de jacuzzi zitten.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGewoon in uw auto gaan zitten en hen aanstaren terwijl ze in de jacuzzi zitten.
Comment
Comment