Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koop eens je droomauto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Heb zelf eens eenmalig gereden in een Ferrari F12 en ben erachter gekomen dat te snelle autos het niet zijn voor mij.
    Dus een mooie Porsche panamera turbo voor te beginnen.
    Gevolgd door een mooie grote Range Rover (rijdt wel niet zo geweldig leuk vind ik maar zeer praktisch).
    En natuurlijk een mooie BMW Alpina D5 touring voor de skitrips.

Comment

Allemaal veel te lomp om deftig bochtenplezier aan te beleven maar als daily wel handig.
      Mijn droomautos heb ik al (ik heb er 15-20j van gedroomd, dus het zal waar zijn). Ik zou niet kunnen rijden met gelijk welke wagen met een mas tu vu gehalte.
      Als ik echt eentje bij mag dromen : een P Singer wil ik er dan wel nog bij, eigen concept. Of een GT3 RS, ENKEL voor op circuit. Op de baan wil ik niet met een Porsche gezien worden
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Voor in mijnen tuin ne nieuwe kruiwagen, met laagprofiel

Comment

- RR Dawn
          - 488 GTB
          - E63s AMG
          - 560 SEL
          - 500E
          - 190E 2.5-16
          - Porsche 959
          - Carrera GT

Da's alles. Zoals ge ziet ben ik snel content.

Comment

Dit is een moeilijke, er zijn zoveel mooie auto's.
            Ik denk dat ik de eerste 6 maand niet klaar ga zijn met testritten voor ik zou beslissen.
            - Familie auto voor de trips: Range Rover of Audi SQ8 (hopelijk met V8 benzine hybride) ofCayenne Turbo S.
            - auto van de vrouw: Evoque Cabrio waar ze al van spreekt sinds hem uitkwam
            - speelgoed voor erbij, zal niet bij eentje blijven: Caterham 720R, 991.2 Turbo S, Aston Martin Vantage V12 S (manueel)...
            Oldtimer: 300 SL, Corvette C1 en Lamborghini Espada.

En met den tijd komen er dan wel nog dingen bij.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
              Bij zouden in de eerste plaats auto's komen die we dagelijks (of in mijn geval wekelijks gebruiken) die mooi en nuttig zijn.
              Voor mezelfve denk ik aan Mazda CX-5 bijvoorbeeld of waarom iet een goed uitgeruste Peugeot Traveller. Heel handig, alles kan mee op reis, enkele fietsen erin en gaan
              M'n vrouw zweert bij de Peugeot Partner, dus misschien zou er dan een nieuwe Rifter komen.

Blijf het een mooi ding vinden. Comfort, gebruiksgemak en toch ook een beetje looks :-)

Op termijn zou er dan wel een mooie sportievere speelgoedje komen. Dat kan een oude Porsche zijn, maar even goed een leuke elektrische sportieveling zijn.
              En een schoone retro moto. Een vintage vespa.
              En uiteraard een paar nieuwe fietsen
              Toch ene slimme.
              Iets dat ge kunt gebruiken kopen en de rest van het geld een jaar vast zetten zodat ge geen droomwagens koopt die er dan geen blijken te zijn zoals Phate al zei.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik rij mijn droomwagen al, zonder de lotto te winnen...
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik ben tevreden met de Megane GT die ik nu heb, dus die zou zeker nog een tijdje blijven.

Daarnaast een Nissan GTR voor als het iets sneller mag gaan
                  En een terreinwagen of pick-up, heb de Chevrolet Avalanche altijd wel een knappe wagen gevonden.
                  Als "oldtimer" een Opel Calibra of Opel Kadett GSI.

En natuurlijk een huis kopen (of bouwen) met mooi gebouw waar de auto's allemaal in kunnen staan.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                    Inderdaad!
                    Was vroeger eens in een Nederlands autotijdschrift een vraag welke 2 of 3 auto's je voor de prijs van 1 andere auto kon kopen waar je beter af mee zou zijn.
                    Dus bvb voor die GLS C63AMG kan je even goed 2 andere leuke wagens kopen die misschien niet zo all-round goed zijn als die, maar elk specifiek veel beter is dan die Mercedes.
                    Vind ik veel interessanter.
                    Maar als ge meerdere auto's koopt, moet ge alweer meer plaats hebben hé Ik begrijp dat een MX5 veel plezier geeft, maar voor dat gelijkaardige plezier zou ik dan toch naast die AMG nog ne Lambo of Porsche bestellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Dergelijke hoge bedragen zijn zo duizelig dat wij het moeilijk hebben om ons voor te stellen voor hoeveel wij moeten kopen om het in één leven op te krijgen.
                      Bwa, er zijn zelfs appartementen die meer kosten dan €99 miljoen. Corinneke Schumacher heeft net ne villa gekocht van 30 miljoen op Mallorca. Dus het kan snel op zijn hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                        De mijne bestaat nog niet vrees ik...

Ik wil graag een volledig electrisch aangedreven V90, met batterijen die ruim 10 jaar voldoende kracht leveren om 1000 km. af te leggen met één lading, een 250 pk/500 Nm leverend, met groot open dak en afneembare trekhaak, voor de ronde prijs van €50.000.
                        90 miljoen hebben en dan nog zo gierig. Man man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Toch ene slimme.
                          Iets dat ge kunt gebruiken kopen en de rest van het geld een jaar vast zetten zodat ge geen droomwagens koopt die er dan geen blijken te zijn zoals Phate al zei.
                          Zo werkte ik vroeger in een bedrijf waar de baas nen Porsche 911 had die hij enkel zondags gebruikte. Ne maat van hem had enkele jaren voorheen zijn (en zijn broer) bedrijf verkocht voor 1 miljard BEF. Dus elk 500 miljoen op de rekening. Hij dus direct ne Ferrari gekocht waar hij naderhand spijt van had, want constant vodden ermee en bij de Porsche garage wilden ze hem zelfs niet over nemen op ne nieuwe Porsche

Maar nu komt het. Ineens komt mijne baas naar mij toe en zegt hij: 'Maak eens een bestelling op voor Transpo Broux om in Antwerpen (adres) een extractor gaan op te halen en te leveren op (adres in Limburg). Ik vond het heel vreed en vooral omdat hij binnenpretjes had erbij. Toen zei hij dat het voor zijne maat te kloten was, want die had zich voor in den tuin te werken zomaar een Ford Transit gekocht. Paste zijn kruiwagen makkelijk in . Dus om hem er wat mee uit te lachen die bestelbon naar hem gefaxt. . Meteen kreeg mijne baas telefoon met de melding dat hij er zin in had en die is dus effectief dat spel gaan halen en brengen. Dus die mannen die veel geld hebben, doen gekke dingen uit verveling

Comment

Ik zou eerst de wereld rond reizen, mij een mooi en rustig plaatske zoeken en dan auto's kopen! Dewelke, da zien we dan wel. Een Viper SRT-10 van 2005 altijd al een droomwagen geweest, de nieuwe is minder mijn ding. Voor de vriendin een Honda Civic Type R een ranch me veel paarden! Zie da ook wel zitten en dan natuurlijk een zwembad met een gigantisch uitzicht.
                            Last edited by ; 16/08/2018, 18:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                              Ik zou eerst de wereld rond reizen, mij een mooi en rustig plaatske zoeken en dan auto's kopen! Dewelke, da zien we dan wel. Een Viper SRT-10 van 2005 altijd al een droomwagen geweest, de nieuwe is minder mijn ding. Voor de vriendin een Honda Civic Type R een manege me veel paarden! Zie da ook wel zitten en dan natuurlijk een zwembad met een gigantisch uitzicht.
                              Ik dacht ook altijd meteen naar het buitenland te vertrekken. Maar wij zijn beiden niet afkomstig van de streek waar we wonen en het heeft toch een 7-tal jaren geduurd eer we daar een echte vriendenkring uitbouwden. We hebben al die jaren voorheen niets te verliezen gehad en vaak discussies erover gehad omdat ik wilde emigreren en zij absoluut niet. Ondertussen zo een leuke vriendenkring dat ik ze zo hard zou missen dat ik da al opzij heb gezet. Maar met zo een grote pot zou ge wel beter verhuizen naar een plaats waar ze u niet kennen.

Viper zou ik mss ook nog wel willen, maar dat is oude brol. Ik wil iets met de allerlaatste nieuwe snufjes als daily hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Bwa, er zijn zelfs appartementen die meer kosten dan €99 miljoen. Corinneke Schumacher heeft net ne villa gekocht van 30 miljoen op Mallorca. Dus het kan snel op zijn hoor
                                Een van de duurste appartement aangeboden in Monaco (500m2.. ) kost 26 miljoen. Dus moet je nog iets vinden om die andere 75 miljoen te besteden.
                                En niet vergeten : je hebt maar één achterwerk om er op te zitten...

99 miljoen is 5300 euro’s dagelijks gedurende 50 jaar. Oppassen : geen dag overslaan of het probleem wordt groter... !
                                Last edited by guyugy; 16/08/2018, 17:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                  Een van de duurste appartement aangeboden in Monaco (500m2.. ) kost 26 miljoen. Dus moet je nog iets vinden om die andere 75 miljoen te besteden.
                                  En niet vergeten : je hebt maar één achterwerk om er op te zitten...
                                  Van Monaco. Maar als ge in NY een deftig penthouse wilt, gaat het er al over. In Monaco zou ik niet op appartementje willen wonen. Dan liever in de haven op mijn jacht

Dus in mijn geval:
                                  - Huis in BE van tussen de 5 à 10 miljoen.
                                  - Voor 2 miljoen aan voertuigen
                                  - Penthouse van 30 miljoen in NY
                                  - Ranch van 20 miljoen op een zonnige plaats in de USA
                                  - Huis op Texel van 1 miljoen
                                  - Villa van €15 miljoen op Ibiza
                                  - Jacht van 20 miljoen in Monaco

De rest moet ik nog eens over nadenken, maar ik krijg ze wel op. Denk niet dat ik nog budget ga hebben voor een privéjet

Comment

Een Honda jetje kan er nog wel af.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik dacht ook altijd meteen naar het buitenland te vertrekken. Maar wij zijn beiden niet afkomstig van de streek waar we wonen en het heeft toch een 7-tal jaren geduurd eer we daar een echte vriendenkring uitbouwden. We hebben al die jaren voorheen niets te verliezen gehad en vaak discussies erover gehad omdat ik wilde emigreren en zij absoluut niet. Ondertussen zo een leuke vriendenkring dat ik ze zo hard zou missen dat ik da al opzij heb gezet. Maar met zo een grote pot zou ge wel beter verhuizen naar een plaats waar ze u niet kennen.

Viper zou ik mss ook nog wel willen, maar dat is oude brol. Ik wil iets met de allerlaatste nieuwe snufjes als daily hebben
                                      Ik zou hier toch ni blijven, er zijn veel mooiere plaatsen en vriendenkring heb ik toch niet met het werk dat ik doe, goei buren wel maar ahja, daarvoor zou ik toch hier niet blijven met al die miljoenen.

Wat ik altijd al heb willen doen is met ne heli kunnen vliegen, das ook iets wa dak zou leren en dan een helipad en nen heli uiteraard voor de grotere verplaatsingen.

Jama naast die Viper nog enkele andere e, moeten ni allemaal zijn met de allernieuwste snufjes. Paar oldtimers zou ik ook wel willen en dan vooral veel roadtrips doen e met een wagen, ideaal voor het landschap waar ik wil rijden. Jaja kzout wel weten...

Reizen zou bij mij wel op de eerste plaats staan, de wereld verkennen.

Comment

Hier zou het ook verhuizen zijn, Villa in de heuvels van calonge of platja d'aro ( Costa Brava), klein app in NY voor madame en veel reizen (Hawaii en Australië staan hoog bij mij)

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Maar toch, als ge vrienden hebt die ge een paar keer per weet ziet en veel fun mee hebt, is het moeilijk om dat allemaal achter te laten. En ook ons zoontje heeft massa's vriendjes hier.

Comment

Working...
                                          X