Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Koop eens je droomauto
Collapse
X
-
964 Turbo 3.6l 93.766 km Belgische auto, nieuw verkocht door Porsche Brussel in september 1993 Midnight blauw met Cartier rode leder Origineel...
-
Goh, ik zou denk ik wel veel auto’s kopen, maar er zullen veel auto’s tussenzitten waarvan je denkt ‘What the...’. En an sich weinig exhiburante dingen.
Hier is wat ik meteen nieuw ga bestellen (ja, ik blijf voor een groot stuk trouw aan mijn Italiaanse wagens):
Alfa Romeo Giulia Veloce: geen QV, de 4x4 en 280 pk maken dit een killer daily. Rood, bruin leder.
Alfa Romeo Stelvio: zie bovenstaand, maar dan voor mijn vrouw. Lichtblauw, zwart leder. En mogelijks met 280 pk benzine, mogelijks de 210 pk diesel (wil beiden dan eerst testrijden).
Maserati Ghibli Q4: zelfde thema als de Giulia een van de beste V6-soundtracks (YouTube: Ghibli cold start). Donkerblauw of anthraciet, Carbon pack, bruin leder. Because I crave sedans.
Ford F250 6.7 Powerstroke Diesel: Zwart op zwart, alle HD opties, zwarte velgen onder. Voor alle trekwerk, en zeer licht off-Road werk. En vooral omdat traag cruisen met die machtige V8-diesel zo vet moet zijn!
Porsche 991.2 GT3: een sportwagen die voor mij de perfectie benaderd, puur, atmo, veel toeren. Niet de snelste, maar dat hoeft niet, ik geniet mijn auto’s meestal traag.
Abarth 595C Competizione: de brute chihuahua in huis. Niet zo efficiënt, wel tonnen fun aan lagere snelheden. Doe maar geel, kuipen erin, en alle performance-opties.
VW Golf 7 R: ik heb altijd graag getunede wagens gezien (smaakvol, geen plastieken auto 5-tuning), dus deze gaat op heel mooie BBS LM’s, gaat omlaag, zal gecleand worden en krijgt een custom uitlaatlijn. Af en toe een meeting meepikken!
Ford Mustang V8: Manueel, Blauw of rood, V8, ruitje open. Mogelijks pas ik deze aan met Forged of Vossen velgen, en een luide uitlaat. Klein kind wil ook wat.
Dan gaan we naar twee wielen:
Ducati Monster: rood uiteraard.
Harley-Davidson V-Rod: graag met extra brede achterhand en extra luide uitlaat.
Vespa GTS 300: pistolets halen bij de bakker!
En dan, m’n stokpaardje, enkele auto’s die niet meer te koop zijn, waarvan ik de beste zou uitzoeken en dan iemand betalen om ze af te werken. Ik wil ze OEM, of OEM+. Er zijn er vele, ik noem diegenen die me te binnen schieten.
Mijn eigen Abarth Punto SuperSport: volledig OEM houden, maar elk slijtageonderdeel, vijsje,... moet nieuw.
VW Golf II GTD: genieten in traagheid. OEM+, dikke BBS’en, laag.
BMW E34 520i: OEM, maar opbouwen met elke mogelijke optie die er was. Op wieldoppen. Mooiste 6-in-lijn die ik ooit hoorde zingen.
Honda S2000: OEM, opbouwen naar nieuw.
Porsche 964: restaureren, dan ik ‘cup’-look zetten.
Ik heb nog een pak wisselgeld over van 1 miljoen zelfs. De misses mag nog enkele aankopen doen. En ik koop er eentje à twee bij per jaar van m’n intrest/meerwaarden op het geld.
Ik blijf wonen waar ik woon, maar koop of bouw een enorme hangar waar ik m’n wagens verwarmd, beveiligd en proper kan wegzetten. Aan deze hanger is een ruimte om binnen auto’s te kunnen wassen en detailen op een professionele manier. Ik heb altijd een auto of 2, 3 thuis staan en kan wisselen in de hangar naar wens.
Mijn andere fetisj is enorm veel reizen. Om die reden koop ik de kortste garage die ik kan vinden bij de luchthaven van Zaventem. 99 miljoen of niet, ik blijf te gierig om die parking te betalen en ben dan zeker van een veilige parkeerplaats
All in ben ik meteen misschien 1,5 miljoen kwijt. De rest mag in belegd, geïnvesteerd en gespaard worden. Als ik 1% nettorendement haal, krijg ik jaarlijks 950.000 euro. Da’s bijna 80.000 per maand. Dat zal wel lukken'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
wat is een extractor eigenlijk ? Soort van trekker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Ne grote ventilator voor op het dak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
dat klint al wat verstaanbaarder
Comment
-
Een hybride zou ik tof vinden. Zeker al een voortractie en die snufjes van ASR , ABS, sperdif wil ik wel. Ik heb nl bang van de vele pk's en beginnen rondtollen op sneeuw of in de regen.En wat zonnepanelen om hem op te ladenOp 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Comment
-
Het ging toen toevallig om een dakextractor. Maar zo een ventilatorke op het toilet soms, is ook een extractor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEn lap, bijna 107 miljoen voor een Belgische winnaar.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik geef toe, ik ben het zeker en vast niet. Maar die gaat zich wel een mooie wagen kunnen kopen. In BEF'kes meer dan 4 miljard
Ik zou niet weten wat te doen met zoveel geld. Als ge de 17 miljoen wint, kunt ge comfortabel leven. Mooier en groter huis, paar mooie wagens en mooie vakanties. Maar 107 miljoen kunt ge in vele landen nog een buitenverblijf kopen en heel veel sjieke wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenCorrectie, ik had €4,30 gewonnenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk heb mijn cijfers nog niet nagekeken.
Comment
-
Ik speel online en ik krijg meteen erna een mailtje dat ik 'gewonnen' heb en welk bedrag. Dus moet niets meer nazien.
Comment
-
-
Your point?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Met uw winst? Ge zei juist dat ge ne mail had gekregen dat je gewonnen had!
Comment
-
Ik heb ook iets, maar niet veel, het sterrenbeeld en één cijfer bij de joker.
Die Nissan GTR gaat dus nog een beetje moeten wachten.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment