Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe traceren van je wagen voorkomen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe traceren van je wagen voorkomen?

Tegenwoordig zie je overal gadgets opduiken waarmee je je wagen kan volgen als hij gestolen wordt. Simpelweg ergens op je wagen te hangen (meestal magnetisch). En te volgen via je smartphone.
    Nu werkt dit systeem evengoed omgekeerd: als een dief je wil volgen om te weten waar jouw wagen staat, hoeft hij ook maar hetzelfde eenvoudige systeem te gebruiken.
    Ik vraag me dus af of je op een manier kan gaan traceren of er zo’n apparaatje op of onder je wagen hangt en of je dit eventueel kan verstoren?
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Problemen met 't vrouwtje, utah?

Comment

Jammer kopen(doen dieven ook als ze uw wagen pikken stoort gsm en gps) en je auto controleren.
      Polo 6n 1.4

Comment

Bijlange geen problemen @ home. Integendeel zelfs. Maar collega zijn wagen is waarschijnlijk op deze manier gestolen. Daarom mijn vraag.
        Zijn hobbywagen komt zeldzaam buiten. De laatste keer voor een meeting. Bij het naar huis rijden let hij op dat hij niet gevolgd wordt. Thuis gaat de wagen meteen in een afgesloten, niet vanop straat zichtbare, ruimte. Zelfs zijn buren weten niet dat hij een hobbywagen heeft.
        2 dagen na de meeting is zijn wagen gestolen van woensdag op donderdag. Meteen naar de juiste ruimte waar de wagen stond. Toeval?
        Last edited by Utah; 19/08/2018, 18:09.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Over welke wagen gaat het eigenlijk?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Die mannen volgen u zonder dat ge het weet, dan moogt ge d'r nog op zitten te letten.
            En tegenwoordig met het gebruik van drones is er veel mogelijk.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Over welke wagen gaat het eigenlijk?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
              911 cabriolet. Gestolen in Affligem.

Comment

Het kan natuurlijk altijd. Maar in de garage een wiel afdraaien en op poten zetten als die niet buitenkomt.
                Polo 6n 1.4

Comment

Ben zeker dat daar toestellen voor bestaan en wss ook stoorders. Voordeel van het eerste is dag als het er is, ge 100% zeker weet dat ze gaan komen. Nadeel is dat ge elke dag of na elke rit die moeite moet doen. In geval van een stoorzender, gaat ge niet weten dat er een poging is gedaan, maar gaan ze u ook niet vinden.

Comment

Dat noemt een GPS Bug Detector.

Bv al bij bol te bestellen: https://www.bol.com/nl/p/anti-spy-ap...E&gclsrc=aw.ds

Comment

Working...
                    X